eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
28.5هزار عکس
10.7هزار ویدیو
14 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رأی ندادن خودش یه مدل رأی دادنه! رأی به اینکه دیگران برای من انتخاب کنند!
💥مهدی طارمی از لیست پورتو خط خورد 🔹مهاجم ایرانی پورتو دور از فهرست نفرات تیمش در دیدار با ژیل ویسنته است.
💥جشن بـــزرگ نسل ظهور بمناسبت نیمه شعبان در امامزاده سیدبهلول(ع)
💥جشن بـــزرگ نسل ظهور بمناسبت نیمه شعبان در امامزاده سیدبهلول(ع)
📸 اُبُهت‌ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢ساعت ١٢ هرشب قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) 💯پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش 🆔 @Azarbakhish_ir
🚫بجای اینکه به و به یکدیگر بپردازید با بیان و نشان دهید که چگونه قصد دارید مردم و کشور را حل کنید؟ 🔹انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در ایران است که نقش بسزایی در تعیین و مردم دارد. 🔹نامزدهای مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان های و باید از این فرصت حساس به خوبی استفاده کنند و با معرفی و ، مردم را برای در انتخابات تشویق کنند. 🔹بجای اینکه نامزدها به و به یکدیگر بپردازند و فضای سیاسی را با و پر کنند، باید به بحث و گفتگو در مورد مسائل و مشکلات پیش رو بپردازند و نشان دهند که چگونه قصد دارند به حل مردم و کشور کمک کنند. 🔹نامزدهای مجلس دوازدهم باید بدانند که مردم و از آنها انتظار دارند که با ارائه و قابل اجرا، به و این دو شهرستان کمک کنند و نه با انداختن بر و یکدیگر، به انتخابات سالم لطمه بزنند. 🔹امیدواریم که نامزدهای مجلس دوازدهم از این فرصت استفاده کنند و با بیان و ، به ارتقای سطح فضای سیاسی حاکم بر کشور کمک کنند و از و دوری کنند. 🔹این کار می‌تواند به مردم در و تقویت جمهوری اسلامی منجر شود.
🌺🍃سلام صبح زیباتون بخیر، روزتون خدایی
✍️امام على عليه السلام: بر نامُلایمات چشم فروبند وگرنه هیچگاه خشنود نباشی 📗نهج البلاغه، حکمت213
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🗓 دوشنبه ☀️ ۷ اسفند ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙 ۱۶ شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲‌ ۲۶ فوریه ۲۰۲۴ میلادی
💥فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور 🌧امروز سامانه بارشی در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان فعال خواهد بود. ⛈ در جنوب سیستان و بلوچستان، بارش‌های مناسبی داریم که به صورت رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید است‌. 🌨 در اغلب مناطق واقع در نیمه شمالی کشور کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥شرکت گاز: بخش خانگی بالاترین مصرف گاز را دارد که بیش از ۵۰ درصد تولید کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥کارشناس هواشناسی: در حال حاضر اکثر مناطق کشور بارندگی برف داریم 🔹روز سه شنبه این سامانه بارشی کشور را ترک میکند. 🔹از سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.
💥واریز الباقی پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ قبل از حقوق اسفند سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: 🔹۷۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ به حساب آنها واریز شده است. 🔹اعتبار ۳۰ درصد باقی مانده نیز تامین شده و اکنون در خزانه‌داری کل است. 🔹مقرر شده بعد از حقوق بهمن و قبل از واریز حقوق اسفند پرداخت شود. 🔹قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز می‌شود.
💥امیر عبداللهیان در ژنو 🔹حسین امیر عبداللهیان بامداد دوشنبه (۷ اسفند) برای شرکت و سخنرانی در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وارد ژنو شد.
💥ماهی کوچک بخرید. 🔸هر چه ماهی بزرگتر باشد، عمر بیشتری دارد و ماهی های کوچک بیشتری خورده، در نتیجه مواد آلودۀ بیشتری مثل جیوه که فلزی سمی است در گوشتش وجود دارد!
💥غذاها و داروهایی که هیچ وقت نباید باهم بخورید! 🔸داروهای فشار خون و موز 🔸داروهای تنظیم کننده کلسترول و گریپ فروت 🔸داروهای رقیق کننده خون و اسفناج 🔸داروهای تیروئید و گردو 🔸تتراسايكلين و لبنیات
💥آغاز عرضه ارز مسافرتی با شرایط جدید 🔹بانک مرکزی: از امروز سرانه فروش ارز برای مسافرت‌‌های هوایی به متقاضیان از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ یورو افزایش یافت. عملیات عرضه در شعب منتخب ‎بانک‌های عامل ‎ملی، ملت و سامان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رادان: ما می‌خواهیم پدیده شوتی‌گری را از بین ببریم 🔹️فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: در سال ۱۴۰۲ متاسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما براساس حادثه آفرینی‌های خودروهای شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند. 🔹تعدادی از همکاران ما توسط خودروهای شوتی به شهادت رسیدند.
💥خط فقر خانوار ۴ نفره، ۲۵ میلیون تومان! بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران: 🔹در شرایط فعلی خط فقر برای یک خانواده ۴ نفره از مرز ۲۵ میلیون تومان فرار رفته و حقوق کارگر توان تأمین حتی پنجاه درصد معیشت آن را ندارد. 🔹سناریوی مضحکی که بیان می‌شود دستمزد باعث تورم است سال گذشته با افزایش ۲۷درصدی مزد و تورم ۴۵درصدی شکست خورد و ثابت کرد که افزایش دستمزد ربطی به تورم ندارد. 🔹در تمام کشورهایی که تورم پایین و نزدیک به صفر دارند, دستمزد کارگران حداقل ۱۰ برابر بیشتر از ایران است.
💥قیمت روز ارزهای مبادله‌ای 🔹در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۸۶۴ تومان رسید. 🔹قیمت یورو نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۱۴ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است.
💥گشت زنی انتخاباتی پلیس فتا در فضای مجازی 🔹رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتای فراجا تاکید کرد که پلیس با مجرمان انتخاباتی در فضای مجازی قاطعانه برخورد خواهد کرد.
💥تماس صوتی و تصویری X توییتر برای همه رایگان می‌شود! 🔹️بالاخره X به حرف کاربران گوش داد و امکان تماس صوتی و تصویری را برای همه کاربران، چه پریمیوم و چه غیر پریمیوم، رایگان کرد. 🔹️هدف از این کار چیه؟ ایلان ماسک، مالک X، قصد داره این پلتفرم رو به یه پیام‌رسان ناشناس مثل اسنپ‌چت تبدیل کنه.