eitaa logo
« ازخودم خالی ام کن »
1.5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
204 فایل
سفری از«خودِخیالی» به «خودِحقیقی»به وسعتی فراتر ازخلقتِ لایتناهی..... #جسم #ذهن #روان #روح زیرنظر محمدعارف روحانی نژاد،مدیرعامل مؤسسه تخصصی انسان شناسی ابعادی «نویسنده کتابهای قلب حیات» مشاوره وسوال: ۰۹۳۳۳۶۶۸۴۲۳ - @dr_aref پشتیبانی: @Ad_azkhodam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰امیرالمومنین حضرت علی(علیه السلام) . بهره هر کدام شما از زمین، به اندازه طول و عرض قامت شماست. . نهج‌البلاغه،خطبه83 🔹 @azkhodam
گزارش ۲ رسانه غربی؛ عامل احساس حقارت و ! مجله آمریکایی تایم در گزارشی نوشت: نتايج یک مطالعه‌ بر روى جوانان و نوجوانان نشان می‌دهد اینستاگرام بدترین شبکه اجتماعی از لحاظ تاثیرات منفی بر روی سلامت روان جوانان است. طبق این تحقیق کاربران این شبکه اجتماعی ۶۳٪ بیشتر از کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی احساس بدبختی می‌کنند. @azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰رشد لحظه به لحظه تو فقط به دست خداست ... بسیار شنیدنی 👌 🏝@azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰نظرات_شماست البته بنده کسی نیستم،این لطف شماست، اما خب توجه ابعادی به همه جنبه های تربیتی نمودن وظیفهٔ همه ماست 🌐 www.ghalbehayat.ir 🏝@azkhodam
📚 « کتابخانهٔ معلق قلب حیات »📚 👨‍👩‍👧‍👧 برنامه ی خانوادگی جمعه ها « شرکت برای عموم آزاد و رایگان است» 🔰 برنامه ها 📚دورهمی های خودشناسی مبحث فارماکولوژی روح یا ذکر زمان بازدید « جمعه ها » از ساعت ۱۳ تا ۱۵ عصر » 🚷« بدون هماهنگی قبلی از پذیرش شما معذوریم » 🗺 طرقبه _ امام زاده یاسر و ناصر _ روستای حصار _ انتهای حصار ۱۴_ سمت چپ انتهای کوچه_سمت چپ @Ad_azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰سلام مامان یلدات مبارک باشه عزیز دلم قربون این خنده‌های قشنگت برم @azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 قندِ مکرر خاطر زِ گفتگویِ مکرّر شود ملول الّا حدیث دوست، که قندِ مکرّر است. @azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Quran-77-78-movahedi.mp3
7.1M
🔰 خلوتی دلنشین با خالق🫀 🔘 « تلاوت ترتیل قرآن کریم » ▫️آیات اول الی ۱۱ سوره نساء ⬅️ « آقای موحدی » ۷۷و۷۸ 💠 @azkhodam
🌄 هدف یا وسیله؟! ✏️ اين دنيا و اين جايگاه با تمام داستان‌هايش، آنجا كه هدف تو مى‌شود و به آن نگاه مى‌كنى، تو را كور مى‌كندو آنجا كه وسيله مى‌شود و با آن نگاه مى‌كنى، تو را بينا مى‌كند؛ همچون خورشيد كه اگر با آن نگاه كنى، مى‌بينى و اگر به آن نگاه كنى، كور مى‌شوى. ✏️ پس در يك موقعيت، دو نوع برخورد، دو نتيجه مى‌دهد. اين بينايى و كورى و اين محروميت و بهره‌مندى، نتيجۀ موقعيت و امكانات نيست - كه موقعيت‌ها برابر است - بل نتيجۀ موضع‌گيرى و زاويۀ ديد توست... ✏️ دنياى روشن و تاريك، مهم نيست؛ مهم زاويۀ ديد و طرز برخورد تو است كه اگر در نور هم به نور نگاه كنى، كور هستى و اگر در راه هم به راه مشغول بشوى، ماندگار شده‌اى؛ اما اگر در تاريكى و حيرت و سردرگمى سلمان باشى، مى‌رسى؛ كه رفتن به راه مى‌پيوندد. 🏝@azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۶ آبان عصر حافظ.aac
15.17M
🔰 خودشناسی « جناب حافظ » 🌐 ایتا | تلگرام | سایت 🌐 🏝@azkhodam
۱۶ آبان انسان فوق انسان عصر۱.aac
39.57M
🔰 خودشناسی با محوریتِ کتابِ « انسانِ فوقِ انسان » 🌐 ایتا | تلگرام | سایت 🌐 🏝@azkhodam
۱۶ آبان انسان فوق انسان عصر۲.aac
23.86M
🔰 خودشناسی با محوریتِ کتابِ « انسانِ فوقِ انسان » 🌐 ایتا | تلگرام | سایت 🌐 🏝@azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 فقط از دستِ شما 📣 روزی ما چون کبوترها ز دستت می رسد... 🏝@azkhodam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▫️ ادامه ی 🔘 « قصه بلوهر و یوذاسف » ⏪  ( صفحه ۳۹ ) 💠 در ذکر تمثیلاتی که مشتمل است بر توضیح عیب های بسیار از دنیا 📚 نقل از کتاب عین الحیات علامه مجلسی رحمت الله علیه ⬅️ گفتند: ای پادشاه آن پیک که از جانب مرگ آمده کدام است که ما او را نمی‌بینیم و او مقدمهٔ مرگ است؟ گفت: اما رسول مرگ این موی سفید است که در میان موهای سیاه ظاهر گردیده و بانگ زوال و فنا در میان جمیع جوارح و اعضا در داده و همه اجابت او نموده‌اند و اما مقدمهٔ مرگ آن ضعف و سستی و شکستگی است که این موی سفید نشانه آن است گفتند: ای پادشاه چرا مملکت خود را باطل می‌کنی و رعیت خود را مهمل و سرگردان می‌گذاری و از وبال و گناه این نمی‌ترسی که این گروه را معطل و ضایع بگذاری؟ مگر نمی‌دانی که بهترین ثوابها به اصلاح آوردن امور خلق است و سر نیکیها و بهترین عبادتها متابعت امت و جماعت است؟ و چگونه نمی‌ترسی که گناهکار باشی و حال آن که در ضایع گردانیدن عامه خلق گناه تو زیاده از آن ثواب است که دراصلاح نفس خود از خدا توقع داری آیا نمی‌دانی که بهترین عبادتها عملی است که دشوارتر است و دشوارترین عملها سیاست رعیت است؟ به درستی که تو ای پادشاه به عدالت در میان رعیت سلوک کرده‌ای و پیوسته به تدبیر صواب خود اصلاح امور ایشان نموده‌ای و به قدر آنچه امور ایشان به صلاح پیوسته تو مستحق مزد و ثواب گردیده‌ای ای پادشاه صلاح این گروه در دست توست و اکنون می‌خواهی که ایشان را بگذاری که فاسد شوند و از فساد ایشان گناه به تو عاید می‌شود زیاده از ثوابی که به سبب اصلاح خود به تنهایی تحصیل می‌نمایی مگر نمی‌دانی ای پادشاه که علما و دانشمندان گفته‌اند که: هر که شخصی را ضایع و فاسد کند موجب فساد نفس خود گردیده و هر که شخصی را به اصلاح آورد موجب صلاح نفس خود شده و کدام فساد از این شامل تر و بیشتر می‌باشد که تو ترک می‌نمایی جمیع این رعیت را که تو پیشوای ایشانی و به در می‌روی از میان این گروهی که تو باعث انتظام امور ایشانی؟ زینهار که از خود میفکن لباس این سلطنت را که وسیلهٔ شرف دنیا و آخرت توست پادشاه گفت که: فهمیدم آنچه گفتید و ادراک کردم آنچه بیان کردید اگر من پادشاهی را در میان شما اختیار کنم برای این که عدالت در میان شما جاری سازم و از خدا مزد طلب نمایم در اصلاح شما و داشتن شما به خیرات و خوبی ها بی اعوان و یاران که با من مهربانی کنند و بی‌ وزرا که بعضی از امور مرا متکفل شوند و ایشان نیز در آن مطلب خیر یار و معاون من باشند گمان ندارم که به تنهایی چنین مطلبی را در میان شما به راه توانم برد و حال آن که همگی شما مایلید به دنیا و راغب گردیده‌اید به شهوت ها و لذت های آن و با این حالِ شما اگر من در میان شما باشم از حال خود ایمن نیستم که مایل گردم به دنیایی که اکنون امید دارم که آن را ترک نمایم و به اهلش واگذارم و فریفتهٔ آن گردم تا هنگامی که ناگاه مرگ در رسد و مرا از تخت پادشاهی به زیر زمین رساند و بعد از جامه‌های حریر و دیبا و لباسهای مطرز به طلا جامهٔ خاک در من پوشاند و به عوض جواهر گرانبها سنگ و کلوخ بر من افشاند و بعد از منازل وسیعه در قبر تنگ ساکن گرداند و بپوشاند به من بعد از خلع لباسِ مکرمت جامهٔ خواری و مذلت پس در آنجا بمانم تنها و بیکس و هیچ یک از شما با من نباشید و مرا از آبادانی به در برید و به محل خرابی و ویرانی تنها بیندازید و بدن مرا به جانوران زمین از مورچه و غیر آن واگذارید که گوشت و پوست مرا بخورند و بدن من تمام کرم و مردار گندیده شود و عزت از من بیگانه و خواری با من یار گردد و دوست‌ترین شما نسبت به من در آن حال کسی باشد که زودتر مرا دفن کند و مرا با کرده‌های بد خود واگذارد و برود و در آن حال به غیر حسرت و ندامت ثمره‌ای بر این دوستان و یاران مترتب نشود و شما پیوسته مرا وعده می‌کردید که دشمنان ضرر رساننده را از من دفع می‌نمایید و اکنون اعتراف می‌نمایید که نفعی از شما به من نمی‌رسد و قادر بر دفع ضرر از من نیستید و چاره‌ای برای من نمی‌دانید پس ای گروه من امروز چارهٔ کار خود می‌کنم چون شما با من مکر کردید و دامهای فریب برای من گسترده بودید و خود را از مکر شما نجات می‌دهم ایشان گفتند که: ای پادشاه نیکوکردار ما آن نیستیم که پیشتر بودیم چنانچه تو آن نیستی که پیشتر بودی آن کسی که تو را از حال بد به حال نیک آورده حال ما را نیز متبدل ساخته و راغب به خیر و خوبی گردانیده پس توبهٔ ما را قبول فرما و خیرخواهی ما را ترک مفرما پادشاه گفت که: تا شما بر سر قول خود هستید من در میان شما می‌باشم و هرگاه برخلاف این وعده عمل نمایید از میان شما بیرون می‌روم ۳۹ 💠 @azkhodam ⚪️ ادامه دارد ⚪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا