eitaa logo
🌷از‌شوق‌شھادٺ🌷
652 دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.8هزار ویدیو
44 فایل
༻﷽༺ گفتم: دگࢪقݪبم‌شۅق‌شهادت‌نداࢪد! گفت:) مࢪاقب‌نگاهت‌باش♥️🕊 شرایطمون:↯ @iaabasal شَھـٰادت‌شوخۍٓ‌نیسٺ‌؛قَلبٺ‌رابو‌میکُند بو؎ِ‌دُنیـٰابِدهَد‌رھـٰایَٺ‌مۍ‌کُند:)!🥀 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علاقه (عج) به شیعیان داستان انگشتری که امام عسگری علیه‌السلام به محمد بن مهزیار در کنار قنداقه‌ی حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف به ایشان دادند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌=صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄  أین صاحِبُــنا؟! به‌حق‌حضرت‌زینب‌کبری(س)
خدارا شکر طشت زر ندیدی برادر را بدون سر ندیدی اگر چه در فراقش گریه کردی ولی بر حنجرش خنجر ندیدی ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محبین
همه این کسایی که میبینید به این درجه و مقام رسیدند از عبادت های شبانه و خلوت با خدا بوده! نماز شبتون رو حتما بخونید... @ir_mohebin
یه‌سلامم‌بدیم‌خدمت‌آقاجانمون؛ اَلسَلام‌ُعَلَیك‌یاصاحِب‌اَلعَصروَالزَمان..(: 💚 السَّلامُ‌علیک‌یابقیَّةَ‌اللّٰہ یااباصالحَ‌المَهدی‌یاخلیفةَالرَّحمن ویاشریکَ‌القرآن ایُّهاالاِمامَ‌الاِنسُ‌والجّانّ‌سیِّدی ومَولایالاَمان‌الاَمان . . . 🌱
••🌴💚•• آنچه موجب بقای اسلام شد روحیه شهادت طلبی اصحاب سیدالشهدا علیه‌السلام بود. حفظ این روحیه،این عزت را تا قیامت برای مسلمانان حفظ می‌کند..! •علامه‌مصباح‌یزدی• "شهیدآرمان‌علی‌وردی🌻"
••🌻✨•• جانِ شما،غذا می‌خواهد! مثل بدن شما! به بدن که جفا کنید و درست تغذیه‌اش نکنید،آثار این ظلمتان به شکل بیماری و ضعف در بدنتان مشهود می‌شود. غذای جانتان (یادخدا) را هم ندهید، آثار این ظلمتان در زندگی مشخص می‌شود..! وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا هرکه از یاد من روی گرداند، زندگی آرامی نخواهد داشت..!! •استادمحمدشجاعی🌱•
••🍂🖤•• شهیدسیدمرتضی‌آوینی: کجا از مرگ هراس دارد آنکه به جاودانگی روح در جوار رحمت حق آگاه است؟ شهادتت‌مبارک‌‌مرد‌مجاهد❤️
🍂مائیم و درد بی‎مداوایی که داریم شب تا سحر چشمان دریایی که داریم 🍂مائیم و دلشوره‎های بی‎تو بودن مائیم و این «آقا بیا»هایی که داریم 🍂تا کِی فقط خواب ظهورت را ببینیم؟ کِی می‎شود تعبیر رویایی که داریم؟ تعجیل در فرج مولایمان صلوات =صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄  أین صاحِبُــنا؟! به‌حق‌حضرت‌زینب‌کبری(س)
32.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر امام زمان رو از زندگیت حذف کنن تغییری تو زندگیت حس می کنی ؟ =صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄  أین صاحِبُــنا؟! به‌حق‌حضرت‌زینب‌کبری(س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از آرزو شده حرم🖤
🌱 ای بلندترین واژه هستی شما در اوج حضور ایستاده ای و غیبت ما را می نگری و بر غفلت ما می گریی از خدا میخواهیم پرده های جهل و غفلت از دیدگان ما کنار رود تا جمال دلربای شما را بنگریم..
ارباب جان! یا صاحب الزّمان! مولا جان! ما فریب دنیا را خورده‌ایم. از آن بچّه‌های بازیگوشی هستیم که سرگرم دنیا شده‌ایم و در این آشفته‌بازار دنیا گم شده‌ایم. ارباب جان! به دادِ ما برسید. آقا جان! ببینید که چه به حال و روز ما آمده است؟ زمین‌خورده‌ایم، دستمان را بگیرید. مولا جان! اگر بد هستیم، اگر غافل بودیم، امّا حدّاقل در هر روز شما را صدا زده‌ایم و گفته‌ایم: «السّلام علیک یا صاحب الزّمان». مولا جان! خجالت و شرمندگیِ خودمان را داریم، امّا راه دیگری نداریم. کجا را داریم که برویم؟ سال‌هاست سر راه شما نشسته‌ایم، مانند گدایی که می‌آید و سرکوچه می‌نشیند. گفتیم بلکه اربابمان رد ‌شود، یک نظاره‌ای و یک نگاه خاصّی بیاندازد. آقا جان! هیچ‌وقت نبوده که شما نگاهتان را از ما بردارید، حتّی لحظات غفلت ما، حتّی لحظاتی که مشغول گناه بوده‌ایم. نمی‌دانیم که ما آن لحظات چه بر دل نازنین شما آورده‌ایم. به خدا خیلی سخت است. اگر پدر باشید می‌توانید یک لحظه خودتان را جای امام زمانتان بگذارید. اگر در جایی بچّه‌ای داشته باشید و ببینید که خدای نکرده مشغول سیگارکشیدن یا اعتیاد است و یا عمل بدی را انجام می‌دهد، چقدر حرص می‌خورید و ناراحت می‌شوید؟ حالا فکر کن و ببین که امام زمان ارواحنافداه هر لحظه، ما و این مردم شیعه را می‌بینند. آقا جان! یا صاحب الزّمان! فدای آن دل دردمندتان. ارباب جان! باز هم اگر قرار باشد بقیّهٔ عمرمان را در غیبت سپری کنیم، به خدا سخت است. در این صورت مرگ برایمان لذّت‌بخش‌تر است تا زندگی بدون امام زمان ارواحنافداه. 💠استاد حاج آقا زعفری زاده =صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄  أین صاحِبُــنا؟! به‌حق‌حضرت‌زینب‌کبری(س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️ اتفاقات بعد ظهور؛ به خاطر وجود مقدس (عج) زمین دچار کدام حالت ها خواهد شد؟ برای آمدنش چه کار کرده ایم؟ 👤 استاد شهید مرتضی =صَــــدَقِہ جاریِہ ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄  أین صاحِبُــنا؟! به‌حق‌حضرت‌زینب‌کبری(س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
±وقتی حضرت زهرا ازمون بپرسه برای پسرم چیکار کردین ، جوابی داریم بدیم ؟🥺 :)))* 🎙 - استادشجاعی .
هدایت شده از محبین
آخرت خودتون رو برای کسی که ازش متنفرید خراب نکنید چون اون دنیا تو تاریکی باید دنبال همین آدمی باشی که ازش متنفری:)...