10.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 بازتابی دوباره از مراسم رونمایی بازی «مهدیسا»
♦️ اینبار از شبکه استانی #نور (قم)...
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
😍 بازی اندرویدی «مهدیسا» منتشر شد...
شرکت رسانهگستر بِنیسی، جدیدترین بازی خود با عنوان #مهدیسا را منتشر کرد.
🔹داستان این بازی، مربوط به زوج جوانی است که به تازگی یک منزل ویلایی🏡خریده و به آنجا اسبابکشی کردهاند؛ اما آمادهسازی یک خانه بزرگ و چیدن وسایل این خانه آسان نیست و با چالشهای مختلفی🌟روبهرو میشوند.
♨️ ویژگیهای بارز این بازی:
✅ داستانی عاشقانه و بومی؛
✅ مراحل متنوع و مهیج؛
✅ گرافیک فوقالعاده؛
✅ مفاهیم ارزشی و تربیتی؛
✅ چینش خانه با وسایل دوستداشتنی.
🔥دانلود رایگان بازی از:
👈 کافهبازار 👉 👈 مایکت 👉
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇کسب مقام بهترین بهروزرسانی بازی سال 1402 توسط بازی #سفر_جنجالی_2
🔺در نهمین جشنواره ملی بازیهای رایانهای فجر، بازی #سفر_جنجالی_2 به عنوان #بهترین_بهروزرسانی_سال معرفی شد.
🔹 بازی #عملیات_انهدام_همراه نیز در جایگاه #هشتم بهترین بازی سال قرار گرفت.
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
15.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💡ظرفیتها و چالشهای بازیهای دیجیتالی
🔺در نشست علمی بازیهای دیجیتال، ظرفیتها و پیامدها، حجت الاسلام و المسلمین #دکتر_بِنیسی ضمن تبیین فرصتها و چالشهای کنونی بازیهای دیجیتالی در ایران، #نظریههای_علمی_جدیدی در این زمینه مطرح کرد...
✅ جهت مشاهده این خبر، به وبگاه شرکت مراجعه فرمایید.
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
♦️دکتر بِنیسی در نشست علمی دین، فرهنگ و رسانههای نوین:
«بیشتر یا تمام پدیدههایی که در این جهان وجود دارند، هر یک، مزایا، معایب، فرصتها و تهدیدهای خود را دارند و #بازیهای_دیجیتالی نیز همینگونهاند؛ اما موضوع مهم این است که ما در قبال این پدیدهها چه #وظیفهای داریم؟
چقدر به بازیهای دیجیتالی اهمیت میدهیم؟
و چرا باید به آن اهمیت بدهیم؟
چرا از این ظرفیت بزرگ برای #ترویج و #اثبات فرهنگمان استفاده نمیکنیم؟...»
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
🔅اشاره حجتالاسلام بِنیسی به تقسیمبندی معروف پدیدهها به پدیدههای #صاحب_اختیار و پدیدههای #غیر_صاحب_اختیار، و سخن از دسته جدید...
🔹دکتر بِنیسی، #هوش_مصنوعی و #بازیهای_دیجیتالی را از این دسته جدید دانست...
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
🔺انتقال محتوا یا القای محتوا؟
مدیرعامل شرکت رسانهگستر بِنیسی، با تأکید بر تفاوت #القای_محتوا با #انتقال_محتوا، چهار سطح القای محتوا را تعیین هدف، تعیین راهبرد، تعیین راهکنش و راهکار، و در نهایت، بهرهگیری از روشهای فنی دانست، و خاطرنشان کرد: «به زودی، کتابی علمی و کاربردی با عنوان روشهای القای محتوا در بازیهای دیجیتالی و آسیبشناسی آنها از منظر اسلام منتشر میشود که در آن، به تفصیل به این موضوع پرداخته و مباحث جدیدی در آن مطرح کردهام...»
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
🔹بازیهای دیجیتالی، قویترین رسانه
مدیرعامل نخستین شرکت دانشبنیان صنعت بازیهای دیجیتالی در کشور:
🔸امروزه ملاکهای متعددی برای #رتبهبندی_رسانهها در جهان وجود دارد تا بدین وسیله بتوانند #بهترین_رسانه را شناسایی کرده و بر اساس آن، سرمایه و زمان صرف کنند؛ اما شاید بهترین ملاک در این زمینه، #گستردگی_مخاطبان و #عمق_تأثیرگذاری است.
🔺با توجه به اینکه عمق تأثیرگذاری #بازیهای_دیجیتالی با دیگر رسانهها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و همچنین مخاطبان بسیار گستردهای دارد، میتوان بازیهای دیجیتالی را بهترین و ارزشمندترین رسانه دانست که ارزش صرف سرمایه و عمر را دارد...
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934
📚 چالشهای موجود در صنعت بازیهای دیجیتالی
حجتالاسلام بِنیسی:
🔹«از جمله چالشهای موجود در زمینه بازیهای دیجیتالی در ایران، #عدم_تراکم_علمی در این عرصه است؛ و مادامی که تراکم علمی نباشد، چکشکاری و ارتقای نظریات نیز معنا ندارد.»
♦️«مشکل بعدی هم #رویکرد_صداوسیما است که تا الآن به طور کلی رویکردی منفی و نقادانه به مسأله بازی بوده است. این رویکرد باید تماماً عوض شود...»
✅ اطلاعات بیشتر در وبگاه شرکت
به #بازیکده، سرزمین بازیهای ایرانی بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1504051202C208b84b934