اعضای محترم با توجه به اینکه در کانال ارسال پیام مقدور نمی باشد در صورت تمایل می توانید در گروه حمل و نقل حضور داشته باشید. با تشکر
لینک گروه
https://eitaa.com/joinchat/478021158C06bb3419b4
باعرض سلام و درود و احترام خدمت همه ی شهروندان گرامی
احتراما به اطلاع اولیای دانش آموزان و راننده های سرویس مدارس می رساند در خصوص پرداخت کرایه سرویس مدارس در فروردین ماه 1405 سوالاتی مطرح شده است که اعلام می دارم قانونا طبق قرارداد 9 ماهه و مفاد قرارداد هزینه سرویس مدارس باید پرداخت گردد اما با توجه به تعطیلی مدارس از سوی دولت و شرایط جنگی اولیای دانشآموزان فقط می بایست مبلغ 70000 هفتاد هزار تومان بابت فروردین ماه به حساب راننده ها پرداخت نمایند. البته این مبلغ به رانندگانی تعلق می گیرد که مجوز، برچسب و کد سرویس مدارس داشته باشند و قرارداد بین اولیای دانش آموز و راننده منعقد شده باشد لازم به ذکر است در زمان تعطیلی مدارس راننده سرویس مدارس تعهدی در خصوص جابجایی دانش آموزان بصورت انفرادی ندارد و اگر مدیران مدارس در نظر داشته باشند در یک زمان مشخص کلاسهای مدرسه را برگزار نمایند کرایه سرویس مدرسه باید توسط اولیای دانش آموزان بصورت کامل یک سرویس پرداخت شود. ضمناً این مبلغ شامل سرویس های بدون مجوز نمی باشد و اولیاء می توانند هیچگونه هزینه ای پرداخت ننمایند.
با تشکر کرمی مسئول نظارت بر حمل و نقل درون شهری و تاکسیرانی شهر باب انار
گروه در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/478021158C06bb3419b4
کانال در ایتا
https://eitaa.com/babanar1381
کانال در بله
https://ble.ir/badanar1381
🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹
هدایت شده از سرباز زهرا(س)...
🔰وطن یعنی سرای ترک تا پارس
وطن یعنی خلیج تا ابد فارس
📌مبارک باد روز ملی خلـــــیج تا ابد فـــــارس