هدایت شده از .𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-هارداسان...؟💔
"به وقت ۳۰ اردیبهشت..."
[برگرد که ما خاطرهٔ خوب نداریم؛
از آن شب تاریک و از آن بیپدریها...]
@hamin_bond
هدایت شده از دیوونه خونهی ما 😌
سین های ایتا درست شدن 🥲🥲
چی بود همهی پست ها یه سین داشتن 😕