eitaa logo
من انقلابی ام
645 دنبال‌کننده
44.1هزار عکس
5.4هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍خرس خونگی‌شو تو پارک گم کرد! 🔺 پارک رو که نمی‌شه از وجود حیوانات پاک کرد؛ حداقل بچه‌ها رو از پارک خارج کنید!
📍قفل کردن قفسه‌های خمیردندان در فروشگاه‌های آمریکا به‌دلیل افزایش سرقت این محصولات در کشور!/سجاد منصوری
🔶 ۵۰۰۰ هزار موش آزمایشگاهی گواتمالایی! 🔻نگاهي به تاريخ علمي آمريکا نشان مي‌دهد وجود نگرش‌هاي نژادپرستانه و تبعيض‌آميز نسبت به انسان در جامعه آمريکا باعث شده، دانشمندان و محققان اين کشور از انسان‌ها، به خصوص سياه‌پوستان و اقشار ضعيف به عنوان موش‌های آزمایشگاهی استفاده کنند! 🔻به عنوان نمونه بين سال‌هاي ۱۹۴۶ تا ۱۹۴۸ محققان آمريکا در مطالعه‌اي در بیش از پنج هزار زنداني، زن خياباني، بيماران رواني و روسپي‌هاي بيمار، براي مبتلا کردن افراد زنداني، بيماران آسايشگاه‌هاي رواني و سربازان گواتمالايي به سفليس و ساير بيماري‌هاي آميزشي استفاده کردند تا اثرات پني‌سيلين براي درمان اين بيماري‌ها را مطالعه کنند. در اين مطالعه نزديک به ۱۳۰۰ نفر از اين زنداني‌ها به بيماری سفلیس سوزاک و دیگر بیماری‌های مقاربتی مبتلا شدند. 🔻«جان چارلز کارتر» که سرپرستي اين تيم تحقيق را به عهده داشت به اين علت اين مطالعات را در گواتمالا انجام داد که به وي اجازه انجام اين آزمايشات در آمريکا داده نمي‌شد. ‼️باراک اوباما، رئيس‌جمهور پيشين ايالات متحده آمريکا در سال ۲۰۱۱ طي تماس تلفني با رئیس‌جمهور گواتمالا از این اقدامات جنايتکارانه خود عذرخواهي کرد. 📚 کتاب «کشور هرز: دری به سوی تنها ابرقدرت جهان» 🖍 نوشته ویلیام بلوم 💠https://www.bbc.com/news/world-latin-america-14712089
بر پیڪر عالم‌ وجود‌ جان‌ آمد صد شڪر که‌ امتحان‌ به‌ پایان‌ آمد از لطف‌ خداوند خلیل‌ الرحمن یڪ‌ عید بزرگ‌ به‌نام‌ قربان‌ آمد..♥️🎊 🍃🌸 ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍"من با آقای کری یک قاعده ای داشتم، کری می‌گفت "اگر شما برجام را امضا کنید آنقدر می‌آیند در ایران سرمایه‌گذاری کنند که وقت نمی‌کنید برایشان ویزا صادر کنید" و من به او گفتم: ببین ما یک اصطلاحی داریم در فارسی می‌گوییم هندوانه زیر بغل ما نگذار، از این به بعد تو هر وقت خواستی یک چیز بگویی که من را خر کنی من می‌گویم هندوانه زیر بغل ما نگذار! من که می‌دانم محصولات سرمایه گذاری در ایران چیست تو به من نگو صف‌ می‌بندند سرمایه‌گذاری کنند!» 🔺این اظهارات جدیدا از محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق منتشر شده که وی بخشی از دیالوگ خود با جان کری را افشا کرده؛ و البته شواهد حاکی است تصور او لااقل از درون دولت اشتباه بوده! 🔺نمونه‌اش همین ویدئوی اظهارات اسحاق جهانگیری در انتخابات 96 که می‌گفت دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران صف کشیده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍مهم نیست مجری سعودی نشنال سوتی میده یا تعمدا به میگه "فاحشه" مهم اینکه فائزه خانوم باید بداند هر چقدر برای دشمنان ایران دُم تکان دهد نظر این جماعت در پشت و جلوی صحنه در مورد وی روشن است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍این‌ها مباحثی است که چنددهه جایش در مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های ما خالی بوده؛ تعریف خنثی از دین و مفاهیمی چون توحید، جامعه متدین را به سمت بی تفاوتی نسبت به مسائل اصلی جامعه پیش برد. 🔹توحید را به تعریف دوخطی محدود کردند. یک تعریف خشک و خالی و صرفاً تئوری و نظری و دور از واقعیت زندگی و جامعه! نگفتند توحید یعنی نفی طبقات اجتماعی، نفی تبعیض، نفی فقر، نفی فساد و ‌‌...! 🔸این کلیپ بخشی از بیانات آیت الله خامنه‌ای در جلسات طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن هست؛ مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر مشهد سال ۱۳۵۳؛ بخشی از ارائه فصل توحید. 🔹جوانان دانشجو و طلبه؛ قبل از هر فعالیتی حتماً خودتان را با این مبانی و این کتاب مجهز کنید. جای خالی این مباحث در مساجد و مراکز فعالیت ما و دوره‌های فکری و فرهنگی و سیاسی به شدت خالی است./داود مدرسی‌یان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍گزارش ۲۰:۳۰ از دستگیری جاسوسان انگلیسی توسط سازمان اطلاعات سپاه که در پوشش دیپلمات، اقدام به جاسوسی می کردند ▪️همراه با پخش تصاویر پهپادی و چت های واتساپی ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قربانی شگفتی‌ساز در تاریخ رهبر انقلاب: نوبت میرسد به روز عید قربان، این قربانی شگفت‌انگیز و شگفتی‌ساز در تاریخ که بی‌نظیر است. مأمور میشود که نوجوان خودش را به دست خودش به قتل برساند -امر الهی است، آزمایش الهی است- آن هم فرزندی که سالهای متمادی از وجود او محروم بوده و در پیری اَلحَمدُ لِلَّهِ الَّذی وَهَبَ لی عَلَى الکِبَرِ إِسماعیلَ وَإِسحاق؛خدای متعال این بچّه را به حضرت ابراهیم داده بود و خب پیدا است چقدر انسان به فرزندِ اواخر عمر و دوران پیری دلبسته است. به این فرزند که حالا «فَلَمَّا بَلَغَ مَعَهُ السَّعْیَ» -یک جوانی و یا نوجوانی شده- گفت میخواهم تو را به قتل برسانم، این دستور خدا است. آن جوان هم گفت: یا أَبَتِ افْعَلْ ما تُؤْمَرُ سَتَجِدُنی‌ إِنْ شاءَ اللَهُ مِنَ الصَّابِرین. ببینید اینها حوادث عجیب تاریخ دین، تاریخ دین‌داری، تاریخ ایمان، تاریخ اسلام است.
40.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍فرهاد نظری جعبه سیاه ۱۸ تیر ۷۸ است که در تمام بیست و سه سال پس از کوی دانشگاه تا امروز، فقط یک بار حاضر به مصاحبه شد. 🔹در قسمت جدید ‎حافظه تاریخی ایرانی با مشاهده آن گفتگوی تاریخی، با ابعاد دیگری از ماجرای ۱۸ تیر آشنا می‌شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اقتدار جمهوری اسلامی ایران 🔹هواپیمای جاسوسی u2 آمریکایی که بالاترین سطح پروازی را دارد، بطوری که خلبانش از کلاه فضا نوردی استفاده می کند. با این حال در تور راداری پدافند هوایی ایران قرار می گیرد.. به این میگن اقتدار.
📍خوراندن داروی تجاوز جنسی به ۹ زن در مراسمی با حضور صدر اعظم آلمان 🔸یک گزارش فاش می‎کند در مراسمی که «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان و قانونگذاران آلمانی در آن شرکت داشته‌اند، به طور مخفیانه به ۹ زن داروی تجاوز جنسی خورانده شده است. 🔹بر اساس گزارش‌ها، صدراعظم حزب سوسیال دموکرات آلمان (SPD) این گردهمایی را سازماندهی کرده بود. 🔸تاکنون خوراندن داروی تجاوز جنسی به ۹ زن گزارش شده و سخنگوی حزب سوسیال دموکرات آلمان، احتمال افزایش این آمار را رد نکرده است. 🔹به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس برلین اعلام کرد که پس از شکایت یک زن ۲۱ ساله در پی «مهمانی تابستانی یک حزب سیاسی»، در حال بررسی اتهامات آسیب جدی بدنی است.
📍بلندگوهای سیاه!! 🔻آزادی بیان، حتی در لیبرال‌ترین مکاتب یعنی انتشار آزاد اندیشه و عقیده در چارچوب قانون. 🔻لذا اجرای عملیات روانی روی ذهن مردم، آزادی بیان نیست، بلکه شاخه‌ای از تخاصم است. 🔻رها کردن عجیب فضای رسانه‌ای و افکار عمومی، برای دروغ پردازی، سیاه‌نمایی و عربده‌کشی‌ شعبان بی‌مخ‌های سفارت انگلیس و فرانسه، به منافع ملی ضربات مهلکی وارد کرده است. 🔻این بلندگوهای سیاه، را به‌جای فرزندآوری، عریانی را به‌جای و عفاف، عیاشی و افسردگی را به‌جای نشاط و معنویت، نفرت و وحشت را به جای همدلی در بحران ها و حوادث و وابستگی به غرب را به جای تشویق تولید ملی به جامعه تحمیل می کنند. 🔻برخورد قاطع با متخلفان چندطبقه‌ای مانند ، فائزه هاشمی و ... گامی مهم در مسیر آرامش و رشد ملی است./حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍وقتی ایران از نگاه صهیونیست‌ها زیباست! 🔺روایت رپر معروف خارج نشین از سیاه‌نمایی های کارگردانانی مثل سعید روستایی و اصغر فرهادی از شرایط زندگی در ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 التماس‌های "لایپد" نزد "مکرون" از ترس عملیات‌های پهپادی! 💢 «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سیاسی و سردبیر روزنامه "رای الیوم": 🔺 "«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که با قدرت به عملیات‌های حزب‌الله پاسخ خواهند داد؛ اسرائیل می‌ترسد که عکس‌العملی نشان دهد به این خاطر دنبال راه‌حلی دیگر است، لاپید هم به این دلیل به دیدار مکرون رفت تا او وساطت کند."
📍حمله سایبری به شهرداری تل‌آویو 🔹شبکه عبری «کان» خبر داد سایت شهرداری تل‌آویو و نیز سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده و «گروه‌های وفادار به ایران» مدعی این حمله سایبری هستند. 🔸برخی از منابع رسانه‌ای عراقی پیشتر از حمله سایبری از عراق علیه زیرساخت‌های شهرداری تل‌آویو خبر داده بودند.
📍اعلام برائت خواهر همسر «تاجزاده» از وی
📍طرح پدافندی ضد ایرانی و لزوم هوشیاری تهران 🔹 «نورنیوز» رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی روز گذشته به اخباری درباره ایجاد شبکه یکپارچه پدافندی در غرب آسیا واکنش نشان داد و نوشت: اگر اجرای چنین طرح‌هایی امنیت ایران را به خطر بیاندازد، قطعا با پاسخ قاطع اولیه به نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین اهداف روبرو خواهد شد. 🔸 رویترز مدتی پیش به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی نوشت مقرر شده تا به‌جای استفاده از تجهیزات فیزیکی یکسان، کشورهای شریک سامانه‌های دفاعی خود را از طریق ارتباطات الکترونیک از راه دور هماهنگ کنند. در این چارچوب، شبکه‌ای از رادارها، ردیاب‌ها و سامانه‌های رهگیری بین عربستان، عمان، کویت، بحرین، قطر، امارات، عراق، اردن و مصر با کمک فناوری اسرائیلی و با استفاده از پایگاه‌های نظامی آمریکا ایجاد خواهد شد. 🔸 به نظر می‌رسد این طرح بر اساس یک تقسیم کار مبتنی بر تأمین منابع مالی از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، طراحی و برنامه‌ریزی از سوی رژیم صهیونیستی و هماهنگی‌های سیاسی و میدانی از سوی آمریکا پیش رفته است. راهبرد کلان نیز همان مدیریت از راه دور تحولات منطقه است که واشنگتن دنبال می‌کند. 🔸 واکنش اخیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ ایران حاوی دو نکته است: نخست پاسخ قاطع اولیه و دوم پاسخ به در دسترس‌ترین اهداف. اگر تهران در معتبرسازی این گزاره، موفق شود می‌تواند حداقل از تحقق چنین طرحی در مرزهای جنوبی خود جلوگیری کند یا از میزان اثرگذاری آن بکاهد. ✅ ایران اگرچه طی سال‌های اخیر کوتاهی‌های ناموجهی درباره گسترش حضور رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی، شمالی و شمال شرقی خود انجام داده، اما اکنون باید نسبت به پیشبرد چنین طرح‌های ضد ایرانی بیش از گذشته هوشیار باشد.
📍هادی مهرانی، مدیر فراری کانال جانبازان معترض به حاکمیت که اغلب مطالبش حمله به امام خمینی و آیت الله خامنه‌ای است، در توییتی ادعا کرده که مصطفی تاجزاده هر روز برای کانال او مطلب ارسال میکرده است. معلوم نیست این ادعا چقدر واقعی است، اما هرچه هست به زیان پرونده تاجزاده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رویای تجزیه ایران در سریال‌های ترکی با احیای امپراطوری عثمانی!! ⭕️ عامل سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد در سریال دره گرگها: 🔺"ما نقشه جدید منطقه (خاورمیانه) را طراحی کرده و به کمک هم پیمانان خود اجرا می کنیم؛ ایران به چند قسمت تقسیم می شود!" 🔺"وقت آن رسیده است که آذربایجان از ایران جدا شود، مردم باید بین ما (اسرائیل) و روسیه انتخاب کنند؛ منطقه (خاورمیانه) بدست امپراطوری عثمانی قدرت گرفته و دوباره با امپراطوری عثمانی مدیریت خواهد شد!"