eitaa logo
من انقلابی ام
638 دنبال‌کننده
44.2هزار عکس
5.4هزار ویدیو
34 فایل
«من دیپلمات نیستم ، من انقلابی ام⁦«
مشاهده در ایتا
دانلود
پولش از جیب تو درمیاره غذاش از غرب میگیره تفشم کف دست خودت میندازه
‏سیر تبدیل یک اصلاح‌طلب به یک هرزه
آیت الله سعادت پرور ره : ازدواج باطن انسان را رو می‌کند و اخلاقیات و باطن او معلوم می‌‌شود در زمان مجردی فکر می‌کرد، آدم خوبی است و در نتیجه عجب و‌ تکبّر به سراغش می‌آمد، ولی در زمان تأهل می‌فهمد آنطوری هم که فکر می‌کرد نیست؛ چرا که در زندگی برای انسان، اصطکاکات زیادی پیش می‌آید.
امام خامنه ای خطاب به مجلس انقلابي: «سال اخر سال جبران خلاء ها و قصورهاست»🇮🇷 ✍️اقاي نماينده درسته انقلابي هستي ولي قصور داشتي ، بايد جبران كني كه سرافراز از مجلس خارج بشي👌
امام موسی صدر : از نظر قرآن راه اصلاح گذشته و آینده و راه اصلاح زندگی کنونی همگی در یک نکته خلاصه می‌شود ؛ اینکه حرف را با عمل همراه کنیم و بیش از آنچه عمل میکنیم حرف نزنیم به همین سادگی می‌توانیم به افکار و حتی افکار فلسفی و حتى مواضع سیاسی عمل کنیم.
عرب به آب ته مانده چاه که هر چی سطل و دلو می‌فرستی برای دریافتش، می‌خوره ته چاه، میگه «نکد». دعای ۲۲ میگه «خدایا من رو به خلق وانگذار. اگر از نزدیکانم کمک بخوام، محرومم می‌کنند. اگر هم بخواهند کمک کنند، اندازه نکد کمک می‌کنند و بعد هم منت می‌گذارند و اذیت می‌کنند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🪰🥛🪲 تولید لبنیات از حشرات😖 🔹خودتان را برای شیر تهیه شده از مگس سیاه آماده کنید ... خدایا دنیا داره به کدوم سمت می‌ره؟ منبع :👇 https://youtu.be/wPA2iDbuWHQ https://eitaa.com/joinchat/3115778246C9d7f42c9d0
🔺 پویان مختاری استوری گذاشته دخترا براش رزومه بفرستند که یکی رو انتخاب کنه ببره سفر اروپا ❌ این حروم لقمه بود که شعار زن زندگی آزادی می‌داد، الانم دنبال برده جنسیه... ⚠️ این‌هم نوعی قاچاق دختران ایرانی است که توسطشبکه‌ی قمار و فحشا پشتیبانی می‌شود!
🔰 دولت: متن منتشر شده‌ی لایحه‌ی حجاب، نادرست است 💬 سخنگوی دولت گفت: 🔹 متن لایحه عفاف و حجاب در دولت، اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روزی که ساسی با فلان پورن‌استار موزیک ویدیو داد بیرون همه داد و فریاد زدن؛ اما امروز که «شبکه نجاست خانگی» درون جمهوری اسلامی عملاً تبلیغ پورن می‌کنه صدای کسی در نمی‌آد 🔗 میلادَم🇮🇷 ⚠️ آهنگ ابتدای کلیپ‌های یک سایت مستهجن در پس‌زمینه‌ی فیلم، ذهن مخاطب آشنا به آن را شرطی می‌کند و پورن را برایش عادی‌سازی می‌کند!! خر خود سازندگان این مجموعه‌ها هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️در سریال «روزی روزگاری مریخ» هم در شبکه نمایش خانگی آهنگ ابتدای کلیپ‌های یک سایت پورن معروف رو پخش می‌کنن و با الفاظ دو پهلو سکس رو به گفتمان درمیارن! 🔸مخاطبِ چنین سکانسی اگر آهنگ رو شنیده باشه، می‌فهمه و می‌دونه و می‌خنده درحالی که خیلی نرم، پورن داره براش عادی‌سازی می‌شه! ⚠️ متولیان نظارت بر این سریال‌ها در ارشاد و... شاید گاگول باشن و نفهمن و جلوی این جور حیازدایی‌ها رو نگیرن اما نمایش خانگی و سازنده‌ی این مزخرفات اگر فکر می‌کنن مثلا خیلی زرگن بدونن جبهه انقلاب می‌دونه دارین چه غلطی می‌کنین و خر خودتونین! مثلا ما نمی‌دونیم داشتین برای عرصه‌سازی می‌کردین!
🔸فیروز نادری استاد ناسا که می‌گفت خدا وجود نداره، امروز سرش گیج می‌ره می‌خوره دیوار و از گردن فلج می‌شه 🔻 تو مصاحبه آخرش آدرس جهنم می‌داد واسه آخوندا؛ ولی حالا باید خودش جهنم رو تو همین دنیا ببینه... 💠 ما غَرَّک بربّک الکریم :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📸 عضو پیشین از گردن به پایین شد!!! 🔶️ فیروز نادری، دانشمند پیشین «ناسا»، در صفحه فیسبوک خود از فلج شدن خود در پی یک حادثه خبر داد. 🔹 او در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است که باعث شده از گردن به پایین شود. 🔸 نادری از سال ۲۰۱۶ از ناسا بازنشسته شد و هم‌اکنون در سمت مشاور مدیریت در ناسا و به عنوان یک سخنران عمومی فعالیت می‌کند May 25, 2023 (پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) منبع :👇 https://twitter.com/BabakTaghvaee1/status/1661737728860639233?s=35 ❌️ او چندی پیش گفته بود که اعتقادی به بهشت و جهنم ندارد اما باید روحانیون را به زحل بفرستد که شبیه جهنم است!! 🎥 او همچنین در کلیپ مذکور گفته : به و به که مذاهب می‌گویند👇 http://rajanews.com/node/266941
مسئولین به فکر اقتصاد و معیشت باشید خونه نمیشه خرید؛ باشه مهم نیست ولی دیگه خونه اجاره کردن هم داره آرزو میشه. درنتجه ازدواج رسمی کم میشه.ازدواج سفید و فحشا زیاد میشه. از اونور جوانان اخلاق مدار یا مذهبی نیاز عاطفی، احساسی، جنسی خودشون رو چه جوری تأمین کنن؟ چند سال سرکوب کنن؟
🚨 بله الکس یکی از سرکرده‌های شبکه‌ی به فحشاکشاندن دختران ایرانی رو اعدام کردن اما برای اینکه بدونید بازار قاچاق زنان و دختران و برده‌های جنسی اسکورت سرویس چقدر در کشورهای اطراف ایران به خصوص در امارات داغه، اینو گذاشتیم. دختر ایرانی شبی از ۲۵۰ دلار تا ۱۶۰۰ دلار‼️ شبکه‌ی «پول‌سازی از دختران شیعه از طریق صنعت پورن» که استراتژی اعلام شده‌ی سازمان جاسوسی آمریکا با همکاری سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای دیگر و برخی عناصر خارج‌نشین است، همچنان درحال بازتولید است! ♨️ انسان اگر از غصه بمیرد رواست! مسؤولین جمهوری اسلامی، شب چطوری سر راحت می‌ذارن زمین!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از الکسیس تا الکس! ⤸ ویدئو 𝗹𝗶𝘃𝗲 دکتر میثم‌ آذربخش ۱۴۰۲/۲/۳۰ ⤸ در یوتیوب باکیفیت بالا : 🔻 https://youtube.com/live/QANFvvoSJN0?feature=share
🔞🎥 مستند «پول و پورن» 📽 این مستند و قابل تأمل بلافاصله بعد از دستگیری الکس، از آپارات حذف شد‼️ ⭕️ روایتی از منهدم کردن شبکه‌ی سازمان CIA توسط سازمان اطلاعات سپاه که وظیفه‌اش به فحشا کشاندن دختران شیعه و ایرانی از طریق صنعت پورن بود! | ⚠️ همچنین مستند «پول و پورن» با حضور کارگردان این فیلم، در جلسه ۷۲۲ کرسی نظریه‌پردازی کلبه کرامت، شهریور ماه ۱۳۹۶ با عنوان «جامعه‌ی شش طبقه» در کنار فیلم «پورنوکراسی» اکران و تدریس شد. این جلسه، بعد از اتمام مراحل تدوین بر روی سایت زیر قرار خواهد گرفت 🔸 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/729
جهت اطلاع اونایی که میرن کاشت ناخن :
آدم حلال زاده از پیشرفت کشورش ناراحت نمیشه اما، خب چیکار کنیم رسالت شما جز وطن فروشی و حماقت نیست
به چه کسانی اپوزیسیون می گویند؟! کسانی هستند که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند و اگر سال ۵۷ انقلاب نمیشد به هیچ نان و نوایی نمی رسیدند و فی الحاضر باید با دست بوسی، تملق و پاچه خواری بیگانگان امرار معاش کنند!
اگر مَرد بود تو جشنواره کَن اینجوری لباس میپوشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با احمق طرف نیستین آقایون! برای بستن دهانِ منتقدینِ مجلس امام رو خرج خودتون نکنید، خرج امام که نمیشید حداقل کاری نکنید چهارتا بچه‌ انقلابی که به حق انتقاد دارن به ایرادات مجلس نسبت به رهبری بدبین بشن رهبری برایند عملکرد رو مثبت دونستن ایرادات مجلس و انتقادات به حق هم سر جای خودش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گستاخی وقیحانه و تمام عیار شبکه اینترنشنال در دفاع از حمله نظامی به ایران کارشناس به اصطلاح ایرانی شبکه اینترنشنال در اظهاراتی وقیحانه در آنتن زنده این شبکه خواستار حمله نظامی به ایران شد.
در دوران ریاست جمهوری خاتمی، به آیت الله مصباح گفته بودن که وقتی رهبری از خاتمی تعریف میکنه، تو چرا نقدش میکنی؟ آیت الله مصباح موضوع را با رهبری در میان گذاشت تا راهنماییش کنه، که جواب شنید: کار من حمایت از دولت است، کارشما انتقاد از آن، شما کار خودتان را بکنید، من هم کارخودم را.
سَر جنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی سرعت ۱۶ ماخ برد ۲۰۰۰ کیلومتر نقطه‌زن مقاوم در برابر جنگال بدون بال با افتخار ساخت ایران🇮🇷