eitaa logo
فاطمه سلام الله علیها بانوی عالمین
61.1هزار دنبال‌کننده
16.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
609 فایل
تقدیم به مولایمان صاحب الزمان .عج. از طرف تمامی خوبان عالم درجهت تعجیل فرجشان ☀️لینک کانال ج eitaa.com/banoyealam ☀️پل ارتباطی بامدیریت کانال @Ashnagharib20
مشاهده در ایتا
دانلود
اي فاطمه !اي گل پر پر بوستان رسالت! اي مادر مظلوميت!مادر زينب بودي ، و چه نشانه اي گوياتر از اين؟ حسن و حسين (عليهم السلام) را در دامان کمال خويش پروراندي و به کمال حسن و فضل رساندي .
دو گوهري که هر يک ، اسوه ي استقامت و ايثار و معلم صلح و جهاد بودند . اي فاطمه، اي صحيفه دار نيايش و عرفان! سخنانت قدسي ، محمدي و علوي بود . عبادتت ، الگوي زنان مسلمان ، حق باور و پارسا بود.مادر پدر بودي و يادگار و يادآور پيامبر !
ولي ... خفاشاني شب دوست و گريزان از نور ، تو. را چون خاري در دل و ديده ي خويش ديدند .به گريه ها و ناله هايت راضي شدند و مظلوميت تو را خوش داشتند ، با آن که رضاي تو رضاي خدا بود و نارضايي ات، قهر پروردگار .
گريه هاي تو ، سند اين مظلوميت بود و اشک هايت ، پشتوانه ي حقانيت علي . بودن تو ، دشمن آزار بود و «حضور» تو ، آيتي روشن از رسالت و نشانه اي گويا از دين به حساب مي آمد و چون از «ياد» بدشان مي آمد ، تو را از مردم گرفتند و امت را به داغ تو نشاندند ، تا «آيه» اي قائم نباشد و شاهدي شهادت ندهد و آينه اي پيامبر نما ، در پيش نگاه مردم به حق نمايي نايستد .
هر چند شهادت تو در اشک هايت بود و اعتراض تو در گريه هايت و فرياد تو در خاموش شدنت ، چرا که «خاموشي» تو در آن عصر ، «فرياد» اعتراضي بود ، رسواگر غوغا سالاران سقيفه و غاصبان خلافت و چماقداران «بيعت»!آنان که در دل ، به محمد (ص) کافر بودند ، مي خواستند نشانه اي از پيامبر وجود نداشته باشد و گرنه ، پرپر شدن کوثري چون تو در هيجده سالگي ، چگونه قابل تأويل و تفسير است؟
اينک ، آيا نامعلومي قبرت ، بسياري از رازهاي پنهان را معلوم نمي کند؟ تو در کجاي مدينه آرميده اي ، اي آرامش مدينه! تو را کدام قسمت از خاک «يثرب» در بر گرفته است ، اي برکت آفرين زمين ؟ در سوگ وفاتت در کجا بايد گريست ؟ اي مدينه ات بيت الاحزان هميشگي تاريخ ؟! شبنم اشک را در پاي کدام نخل و نهال بايد ريخت؟ دست «حسنين» را گرفته ، به کجا بايد آورد ؟ «بيت الاحزان» کجاست ؟ صاحب عزا کيست؟
اي به خاک آرميده ي افلاکي! شهادتت ، به «حق» شهادت مي دهد و «رفتن»ت ، «رفته» ها را به يادها مي آورد، و خفتنت در خاک تيره ، خفتگان تيره روز را بيدار مي کند. مزار پنهانت، پنهان ها را آشکار مي کند. گريه هايت از خنده هاي ناحق پرده بر مي دارد . زخم هاي سينه و بازوي ورم کرده ات ، جراحت عميق و التيام ناپذير عشق است . سلام بر آن جان خدايي ات ، که فراق پيامبر را بيش از دو ماه ، تاب نياورد. درود بر آن دل آسماني ات، که زمينيان را به سوز ابدي و داغ جاويد مبتلا کرد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به خطابه فدک وصل شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/3194159189C0e7511c286
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم اکنون می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به اسرار فدک وصل شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/4061986973C2bbd012a31
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جهت مشارکت درهزینه های عزاداری کلیک کنید http://eitaa.com/joinchat/3548053534C77f6131815 التماس دعای فرج...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پوستر راهکارهای فاطمیه با طراحی بدیع و خلاقانه حاوی 10راهکار پیشنهاد تبلیغی و تذکری پوستر راهکارهای فاطمیه محصولی ویژه جهت نصب در اماکن عمومی آسانسورها، تابلوهای اعلانات و … می باشد. این پوستر با طراحی بدیع و خلاقانه؛ مناسب جهت نصب در مکانهای عمومی در ایام فاطمیه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
أتیت ملتجئاً بباب بیتک یا اماه  به اذن حسین و حسن در زدم مادر  طرقت بابک طالباً لإذن من الحسن و الحسین