ویتل جونتون بس نمیکنه مگه نه من کلی کار دارم تو تابستون بکنم چرا باید بشینم یه بچه رو سوژه کنم
اصلا بچه ها من یه گپ میزنم منم قاضی واقعا خسته شدم اونجا حل اختلاف دوباره کنین و به هم قول هایی بدین منم ثبت میکنم اگه کسی بینظمی کرد خودم دعوا اش میکنم خوبه؟