🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه فحشی دادم بهش نه چیزی مثل آدم صحبت کردم باهاش
من نمیدونم دقیقا کی فحاشی کرده اینو بگم که اگه کسی مسخره کره فحاشی کرده بی احترامی کرلهاون باید معذرت بخواد تمام هر کی کرده بخواد ویتل و دوستاش هم معذرت بخوان
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
غرور و اعتماد به سقف رو من ندارم ویتل داره
هر دو تا طرف دعوا غرور دارن چون دارن سعی میکنن دفاع کنن از خودشون یا دوستشون
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
غرور و اعتماد به سقف رو من ندارم ویتل داره
والا من که مثل آدم صحبت کردم باهاشون ولی دوستاش خیلی رو مخ رفتار کردن
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
هر دو تا طرف دعوا غرور دارن چون دارن سعی میکنن دفاع کنن از خودشون یا دوستشون
دا من به خاطر غرور نداشتم از دوستم دفاع نکردم چون دوستشون دارم دفاع کردم
دوست ندارم آقا یه بچه ای که حتی اندازه پاهامم نمیشه زحمت چند سالشونو به فنا بده خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
والا من که مثل آدم صحبت کردم باهاشون ولی دوستاش خیلی رو مخ رفتار کردن
دوستاش چون بدون اینکه از ویتل به پرسن آمدن دعوا تو هر طرف دیدم کسی که نپرسیده دعوا تموم شده یا نه و اطلاعات خیلی زیادی ندار میاین دعوا اینکار اشتباهی