دوست ندارم آقا یه بچه ای که حتی اندازه پاهامم نمیشه زحمت چند سالشونو به فنا بده خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
والا من که مثل آدم صحبت کردم باهاشون ولی دوستاش خیلی رو مخ رفتار کردن
دوستاش چون بدون اینکه از ویتل به پرسن آمدن دعوا تو هر طرف دیدم کسی که نپرسیده دعوا تموم شده یا نه و اطلاعات خیلی زیادی ندار میاین دعوا اینکار اشتباهی
حتی به خاطر کاری که با بقیه کرد یه معذرت خواهی الکی کرد و تموم کرد
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
دوستاش چون بدون اینکه از ویتل به پرسن آمدن دعوا تو هر طرف دیدم کسی که نپرسیده دعوا تموم شده یا نه و
ویتل قشنگ رید به وریتاس میخوای براش سر خم کنم بگم ببخشید ویتل سنپای
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
دا من به خاطر غرور نداشتم از دوستم دفاع نکردم چون دوستشون دارم دفاع کردم
خب دوستشون داری دیگه اگه دفاع نمیکردی غرورت اجازه نمیداد غرور معمولا تو بیشتر انتخاب ها هست میتونه ترکیب باشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
توقع داری بوسش کنم پت پتش کنم
نه اینو نمیگم دارم میگم ویتل و معذرت خواهی میکنه و قول میده تریسنکنه شما هم قبول کنین و هر کسی که مسخره کرده یا فحاشی کرد هم از ویتل معذرت خواهی کنه هر دوتا طرف حق خودشون رو گرفتن
ببخشید ولی دارم میگم من کاریش نکردم بخوام معذرت خواهی کنم ازش خب