حتی به خاطر کاری که با بقیه کرد یه معذرت خواهی الکی کرد و تموم کرد
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
دوستاش چون بدون اینکه از ویتل به پرسن آمدن دعوا تو هر طرف دیدم کسی که نپرسیده دعوا تموم شده یا نه و
ویتل قشنگ رید به وریتاس میخوای براش سر خم کنم بگم ببخشید ویتل سنپای
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
دا من به خاطر غرور نداشتم از دوستم دفاع نکردم چون دوستشون دارم دفاع کردم
خب دوستشون داری دیگه اگه دفاع نمیکردی غرورت اجازه نمیداد غرور معمولا تو بیشتر انتخاب ها هست میتونه ترکیب باشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
توقع داری بوسش کنم پت پتش کنم
نه اینو نمیگم دارم میگم ویتل و معذرت خواهی میکنه و قول میده تریسنکنه شما هم قبول کنین و هر کسی که مسخره کرده یا فحاشی کرد هم از ویتل معذرت خواهی کنه هر دوتا طرف حق خودشون رو گرفتن
ببخشید ولی دارم میگم من کاریش نکردم بخوام معذرت خواهی کنم ازش خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ویتل قشنگ رید به وریتاس میخوای براش سر خم کنم بگم ببخشید ویتل سنپای
ای خدا من میگم که هر دوتا طرف معذرت بخوان که همه چیز مساوی بشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه اینو نمیگم دارم میگم ویتل و معذرت خواهی میکنه و قول میده تریسنکنه شما هم قبول کنین و هر کسی که مس
متاسفانه ویتل از این کارا نمیشناسه چیزی