ببخشید ولی دارم میگم من کاریش نکردم بخوام معذرت خواهی کنم ازش خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ویتل قشنگ رید به وریتاس میخوای براش سر خم کنم بگم ببخشید ویتل سنپای
ای خدا من میگم که هر دوتا طرف معذرت بخوان که همه چیز مساوی بشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
نه اینو نمیگم دارم میگم ویتل و معذرت خواهی میکنه و قول میده تریسنکنه شما هم قبول کنین و هر کسی که مس
متاسفانه ویتل از این کارا نمیشناسه چیزی
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
متاسفانه بنده غرور خاصی ندارم
برادر همه غرور دارن هیچ انسانی نیست غرور نداشته باشه و من دارم میگم هر کسی که مسخره کرده و فحاشی کرده از ویتل معذرت بخواد و ویتل هم باید و حتما معذرتخواهی کنه وگرنه خودم گردنش رو میزنم و راستی اینو بگم کسی که کار خواسی نکرده و فقط گفته ویتل تریس کرده و درست رفتار کرده اون نمیخواد مادرت خواهی که یه نمونه میتونه تو باشه
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
متاسفانه ویتل از این کارا نمیشناسه چیزی
ببین اگه ویتل معذرت نه خواد سرش رو میزنم به من اعتماد کن (ویتل رو میشناسم یکی از فامیل هام نگران نباش به طور حضوری خر خر اش رو میچو ام اگه معذرت نه کنه من هیچ پارتی بازی نمیکنم)
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
خواستم بگم چند سالته
انشالله شهریور میرم ۱۳ اگه عمری بمونه 😂
ببخشید اگه خیلی بد تایپ میکنم دارم سریع سریع تایپ میکنم و واقعا دلم نمیخواد تو این دعوا باشم فقط میگم دعوا رو فیسله بدین همین ببخشید اگه خیلی تند حرف زدم هم با تو هم با ویتل🙇♀