بَــرقِنگــاه.
_
بی هیچ سوالی و جوابی بغلـم کن..
خسته تر از آنم که بگویم به چه علّت
به حباب نگران لب یک رود قسم ؛
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ،
غصه هم میگذرد
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
لحظه ها عریانند ؛
به تنِ لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز ..
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
درک، خیلی تاثیر گذاره!
مدام با خودم فکر میکنم اگه میتونستیم آدما رو درک کنیم و به حالشون و قلبشون فکر کنیم چجوری زندگی میکردیم ؟
حالمون چجوری میشد ؟
اونی که بهت فحش میده رو
اونی که سریع عصبی میشه
اونی که کم حرفه
اونی که تو جمع نیست و...
اونوقت میفهمیدیم همه انعکاس دردهاشونن و اینجوری خیلی حسمون نسبت به بقیه بهتر میشد، چون درک میکردیم!
چرا تمام چیز هایی که دوستشان داریم باید از ما گرفته شود؟
چرا نمیتوانیم آنچه را دوست داریم تا ابد زنده و گرم و سالم در دستانمان نگه داریم؟
- دختری که به اعماق دریا افتاد