عشق آن بغض عجیبی است که از دوری یار
نیمه شب بین گلو مانده و جان میگیرد ...
تغییر سخته،
شروع سخته،
ادامهدادن سخته،
انرژی گذاشتن سخته،
وقت نذاشتن
و عذاب وجدان تنبلی سخته،
کارهای کوچیک سخته،
کارهای بزرگ سخته.
زندگی سخته.
همه چی سخته.
هر چی رو نگاه کنی..
سخته. سخته. سخته.
فعلا میسازم. چه میشود کرد؟
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از داخلش خوشبختی در آورد؟! همین است که هست
بَــرقِنگــاه.
_دیشب چه لحظات خوبی بود کنار تو.. وقتی که به کفِ دست راستم بوسه زدی و گذاشتی که لحظاتی بدون پلک زدن
آن شب عجب خواب شرینیست درخیالت
آرزویم است بیدار نشدن ز رویای چشمانت