چه خوش خیال است
فاصله را میگویم
به خیالش تورا از من دور کرده
نمیداند جای تو امن است
اینجا در میان قلب من
در بیان حــرفِ دل چشم از زبان گویاتــر است
عشق را هر قدر پنهان میکنی، پیداتــر است!
بَــرقِنگــاه.
_
دست مرا بگیر و بچرخان به دور خود
خورشید من ،مدار برایم درست کن...
-و اما عزیزِ من..
کنار من خودت باش ؛
اگه ناراحتی ، الکی نخند.
اگه خوشحالی ، از دیدن خنده هات محرومم نکن.
اگه بی حوصله ای خودتو خوب نشون نده.
اگه خسته ای سرتو بزار رو شونم
تا وقتی خستگیت در بره.
اگه میخوای گریه کنی بغل من برات بازه.
کنار من خودت باش،
من ازت انتظار ندارم همیشه
بهترین ورژن خودت باشی،
بعضی روزا هیچ جوره حال آدم سرجاش نمیاد و فقط باید بگذره..
تو همون روزا رو من حساب کن..✨