هر چه بین شعرها عنوان کنم بیفایده ست
ایهاالناس این بشر را دوست میدارم ، زیاد !
خدا کند که بخواهد خدا ، بههم برسیم ،
اگر نخواست ، به لطف دعا بههم برسیم .
بَــرقِنگــاه.
خدا کند که بخواهد خدا ، بههم برسیم ، اگر نخواست ، به لطف دعا بههم برسیم .
اگر خدای ِنکرده دعایمان نگرفت
بگو چکار کنم ، تا که ما بهم برسیم ؟
بغض جانکاه است،
هنگامِ تماشا بیشتر....
هیچ کس از عشق
سوغاتی به جز دوری ندید
هر قدر یعقوب تنها شد،
زلیخا بیشتر!:)
این بار برای من
یک سبد بوسه بیاور
پیشانی خواب هایم را ببوس
پیله ی تنهایی من؛
جهانِ اندک من را
همین خیال تو میسازد
هر شب
بیا اگر
مسیر جهانم را از یاد نبرده ای..