eitaa logo
پایگاه بسیج شهید موسوی نژاد🇵🇸
119 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
616 ویدیو
60 فایل
📍اطلاع رسانی؛ 📍پایگاه بسیج شهید موسوی نژاد؛ 📍حوزه مقاومت شهدای مدافع حرم؛ 🆔️ @basij_mosavi_nejaad
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیسان 🇮🇷 ⏰زمان: سه شنبه ۶ دی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، از ساعت ۱۱:۳۰ 🕋مکان: محل تجمع: مسجد امام (رضا علیه السلام) پردیسان، عزاداری با حضور شهید، اقامه نماز جماعت و تشییع و خاکسپاری در مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی 🎙 از تمامی مردم شهید پرور قم، اهالی محترم پردیسان، هیئات عزاداری و المصطفائیان دعوت می‌شود با حضور پرشور خود بر شکوه مراسم بیفزایند
🔰 مقتدر مظلوم ✍ اثری از: حسن روح الامین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از لحظه شهادت ۴ نیروی مدافع امنیت سپاه پاسداران و بسیج در سراوان، به دست گروهک‌های تروریستی
از شهید نواب پرسیدن : چرا آرام نمیشینی؟ ببین آیت‌الله بروجردی ساکته نواب گفت : آقای بروجردی سرهنگه ؛ من سربازم ، سرباز اگر کوتاهی کنه سرهنگ مجبور میشه بیاد وسط! هر بار که دارن میان وسط ، یعنی ما سربازا کم گذاشتیم 😭✋️😔 🇮🇷امینی آزاده🇮🇷
14.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحکیم زامبی‌ساز را نابود کن! 🧟‍♂💀 🔻عوامل اصلی خشونت سازی و زامبی سازی را دریابید و نابود کنید! ارائه: محمد جواد خواجه‌وند @mj_khajevand 📥 یوتیوب | آپارات
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله مسجد به‌مثابه سرچشمۀ شبکه‌سازیِ انقلابی در محله 🖊 مهدی جمشیدی ۱. تا حدی و به‌صورت نسبی، روحانیّتِ در «متن زندگی» به روحانیّتِ در «محراب» تبدیل شده است؛ روحانیّتِ «خیابان‌گرد» و «محله‌نشین»، به روحانیّتِ «منبرنشین» و «اداری» فروکاهیده شده است؛ روحانیّتِ «گره‌گشا از مسأله‌های شخصی و خانوادگیِ مردمِ محله»، به روحانیّتِ «بیگانه» و «نامحرم» تنزّل یافته است. سهم مردمِ محله از حضور روحانیّت، همین اندازه است. او قادر نیست که امامت محله را بر عهده بگیرد و به «جریان‌سازی» در بافت محلی بپردازد؛ چون فرصت ندارد که در میان مردم باشد. «ساختارهای رسمی» و «جلسه‌های حاکمیّتی» و «مناسبات سیاسی»، تمامیّتِ امام جماعت را بلعیده‌اند و چیزی را برای «مردم» باقی نگذاشته‌اند؛ جز همان پیش‌نمازی که البتّه فایدۀ اجتماعی بر آن بار نخواهد شد. در واقع، مسجد از منزلتِ متعالیِ پیشینِ خویش ساقط شده است و دیگر اعتباری ندارد؛ همچون امری «فرعی» و «حاشیه‌ای» است که کارکردی ندارد و تنها دلیل بودن و ماندنش، خودش هست. در این حال، روشن است که امام جماعت نیز هویّت و حرکت خود را به مسجد گره نمی‌زند و آن را «اصل» و «اساس» نمی‌شمارد، بلکه به سوی «ساختارهای حاکمیّتی» می‌غلتد و می‌کوشد در آنها تثبیت شود. تمام قصّۀ مسجد، همان چند رکعت نماز است و البتّه چند حاشیۀ شکلی و تکراری نیز به‌عنوان کار تبلیغی و ترویجی به آن ضمیمه می‌شود تا کسی خُرده‌گیری نکند. این اندازه کار نیز از هر کسی و با هر میزانی از مشغله نیز ساخته است. (مقصود من، دفاعِ همدلانه از هویّت دیرینه و کارکرد‌های وسیعِ روحانیّت است که در اثر یک چرخشِ اجتماعیِ نامحسوس، از دورۀ مشروطیّت به این سو، رقیق شده‌اند، نه طعنه و تقابل). ۲. یکی از زمینه‌هایی که از مساجد، «کارکردزدایی» کرد و در قالب تقسیم‌کار، منزلت و اعتبار آن را زدود، «فرهنگ‌سراها» و «سراهای محله» هستند. فرهنگ‌سرا، برآمده از اندیشه‌ورزیِ «نیروهای تکنوکرات» در دولت سازندگی بودند که از سوی شهردار تهران راه‌اندازی شدند. نیروهای تکنوکرات، آگاهانه و عامدانه در پی «انقلاب‌زدایی» از شهر و محله‌ها بودند و می‌خواستند بافت شهر را به «تمدّنِ غربی» نزدیک سازند؛ به‌گونه‌ای که دیگر نباید ظاهر شهر، گویای شعارها و اندیشه‌های انقلابی باشد، بلکه دورۀ انقلابی به سر آمده است و باید از ارزش‌های انقلاب عبور کرد و به فضای «سازندگی» و «توسعۀ اقتصادی» و «سرمایه‌سالاری» و «ثروت‌اندوزی» وارد شد. در واقع، عالَمِ ارزشیِ انقلاب، سیاست‌های دولت سازندگی را - که بر مدار توسعۀ اقتصادی می‌چرخید - برنمی‌تابید و به همین دلیل، باید این ظواهر و جلوه‌ها کنار می‌رفتند تا زمینه برای «غلبۀ تکنوکراتیسم» فراهم می‌گردید. با برآمدنِ فرهنگ‌سراها، هرچه که در اختیار مسجد بود و یا ممکن بود که در امتداد خطّ فرهنگی ِانقلاب، از مسجد انتظار داشت و توان آن را در مسجد پدید آورد، از «مساجد» گرفته و به «فرهنگ‌سراها» سپرده شدند. به‌این‌ترتیب، مسجد از «شبکۀ نیروهای مبارز و نهضتی و سیاسی» به «محفلِ خلوت‌‌نشینانِ اسرار قُدسی»، و از «مرکز بسیجِ انقلابی برای جبهه‌ها» به «کانون سخنرانی‌های تکراری»، و از «سرچشمۀ تولیدِ نیروهای جوانِ مؤمنِ انقلابی» به «آرام‌کدۀ پیران و بازنشستگان» تبدیل شد. همچنین شیوعِ «حسِ دنیاطلبی» و «دیکتاتوری پول» و «غلیان ثروت‌های بادآورده» که جملگی برخاسته از سیاست‌های انقلاب‌گریزانۀ دولت سازندگی بودند، هرچه بیشتر موجبات «انزوا» و «عزلتِ» مساجد را فراهم کردند. ۳. ما محتاج «شبکه‌سازیِ اجتماعی» هستیم؛ یعنی باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی به‌صورت «مویرگی» در عمق جامعه، به حرکت درآیند و جامعه با این ارزش‌ها، آمیخته شود. هر چند بخشی از این روند، وابسته به فضای مجازی است، اما نباید از «فضای واقعی» نیز غفلت کرد. در فضای واقعی، ما باید سطوحی از امکان‌ها را برای راه‌یابی به «ریزبدنۀ جامعه» و «لایه‌های خُردِ اجتماعی» بیابیم که یکی از مهم‌ترین آنها، مسجد است. مسجد، «حلقۀ وصلِ» همۀ قابلیّت‌های محلی و همچون «گرانیگاهِ قدسی» است. این «نقطۀ تقاطع»، چتری است که می‌تواند محله را از نظر غایات فرهنگی و سیاسی، صورت‌بندی و ساماندهی کند؛ به این معنی که می‌تواند زیر پوستِ محله، یک «شبکۀ ارتباطیِ به‌هم‌پیوسته» بسازد که از لحاظ تدبیرگریِ محلی، نقش «دولتِ نهان» را ایفا کند. در این حال است که «چسبندگیِ محلی» رخ می‌دهد و محله، «هویّتِ انقلابی» می‌یابد و از وضعِ «سیّالیّت» و «نوسان» و «واگرایی» خارج می‎‌شود. چنین شبکه‌هایی که معطوف به مسجد و مبتنی بر ارادۀ امام محله هستند، محلۀ «بی‌هویّت» و سرشار از «ناآشنایی» و «بیگانگی» را به یک بافتِ «شناسایی‌شده» و «مفصل‌بندی‌شده» تبدیل می‌کند که در آن، امکان تحرّک ضدّفرهنگی و ضدّامنیتی، به‌شدّت کاهش می‎‌یابد.
🏴 الگویی برای تمام تاریخ ◾ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شخصیت الگوساز حضرت فاطمه -سلام‌الله‌علیها- را این‌گونه توصیف می‌کنند: «نقشه‌ی جامع هویّت زن در منطق اسلام این است مادر خوب، همسر خوب، مجاهد فی‌سبیل‌الله، در عین حال کدبانو، مدیر خانه و در عین حال عابد و بنده‌ی خدای متعال.» ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ایشان در بیانات مختلف جایگاه والای حضرت زهرا -سلام‌الله‌علیها- و ابعاد گوناگون زندگانی ایشان را شرح داده‌اند که بخش زن، خانواده و سبک زندگی(ریحانه) رسانه KHAMENEI.IR آنها را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند. 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/51572
📷 تصاویری از تجمع بزرگ در شهر مقدس قم در حمایت از عفاف، حجاب و غیرتِ مردان
48.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به همت قرارگاه فرهنگی مسجد امام سجاد علیه السلام، موکب بانوی بهشت، به همراه غرفه کودک و نمایشگاه حجاب، اهدای هدیه به خانم های کم حجاب در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برپا شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تأثیر معماری بر فرهنگ افراد و جامعه 💬 رهبر انقلاب: 🔸 خانه‌های قدیمی ما (با حیاط مرکزی) یک جور خانواده درست میکند، آپارتمان یک جور دیگر خانواده درست میکند. 🔸 حتی شکل در و پنجره هم بر ذهنیات و خلقیات تأثیر خاصی می‌گذارد.
🇮🇷 🖼 تجمع باشکوه مردم سراسر در سالروز حماسه ۹ دی ❄️🌹❄️ | | ♻️ رزمایش ثامن ۲۸
🌷صبح‌تون بخير... 😍  ‌آسمان روشن شد صبح من روشن‌تر همه جا پیچیده عطر صبحی دیگر عطر لبخند، درود نور خورشید، 🌷سلام زندگی روز بخیر عشق و امید، 🌷سلام 🌷زندگی‌تون پر از و برکت 🌷زندگی‌تون سرشار از سلامتی و آرامش 🇮🇷 تصویر: گیلان، ارتفاعات ماسال
🔰 کسی که توکل ندارد، دائما مضطرب است. 🔖 @mesbahyazdi_ir
14011005_42952_64k.mp3
6.95M
🔴 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده مرحوم علامه آیت الله مصباح یزدی ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
علامه حسن زاده آملی ره : اگر کسی از لابلای سختی ها بالا نرود، اصلاً بزرگ نمی شود"لقد خلقنا الإنسان فی کبد" عالم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جواب کوبنده به اراجیف حمید علیمی !! ♻️ رزمایش ثامن ۲۸
🇮🇷 📝 بی‌قراری مادرانه ❄️🌹❄️ 🔻کار هر جمعه‌اش شده، از وقتی آرمانش همسایه این شهدا شده، جمعه‌ها صبح با یک زیلو و قرآن جیبی کنار پسرش آرام می‌نشیند. 🔸زیلو را پهن می‌کند و با دستمالی تمیزی که در سقف شیروانی جاسازشده تمام قبور شهدای همسایه پسرش را تمیز می‌کند. 🔹با آنها دردل می‌کند ،،، مادری می‌کند برای آنها! می‌گوید؛ آرمان من جوان است، اول راه است، دستش را بگیرید. دست مرا هم بگیرید. 🔸این جوان‌ها که می‌آیند، اینها را فراموش نکنید ... دوباره برمی‌گردد کنار آرمانش! کمی قرآن می‌خواند، با گوشی زیارت عاشورا می‌گذارد نفسی تازه می‌کند. 🔺تازه متوجه اطرافش شده چقدر برای پسرش ارزش قائلند گروه گروه با خانواده می‌آیند تبسمش از حرکت آرمانش است، از راهی که مسیرش همیشه باز است. برای من، شما و همه !!! 🌹بهشت‌زهراء(س)- قطعه ۵۰ ✍ #
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رئیس جمهور: نباید از «به تو چه» ترسید؛ آیا ما می خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» تحمل کنیم یا نمی خواهیم؟ / برای بیان حق نباید از فضاسازی ترسید 💬 حجت الاسلام رئیسی در همایش «استاد فکر»؛ دومین کنگره بزرگداشت علامه مصباح یزدی: 🔹 باید امر به خوبی‌ها بکنیم نهی از پلشتی‌ها بکنیم، بگوییم فساد نباید باشد رشوه نباید باشد کم‌کاری نباید باشد. 🔹 در یک اداره یک کارمند باید به کارمند کناری خود بگوید برای چه دیر به اداره می آیی؟ چرا کار مردم را به امروز و فردا می اندازی؟ می گوید آقا بگویم که بگوید «به تو چه»؟ آیا ما می خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» تحمل کنیم یا نمی خواهیم؟