eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
253 دنبال‌کننده
34.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
صندوق قرض الحسنه روستای کلاته در دامغان؛ ⭕️خرده‌ فروشی تعاونی 🔹روستای کلاته روستایی از توابـع شهر زیبای دامغان واقع در استان سمنان است. در سال های اخیـر بـه دلیل مشکلات اقتصادی و همچنین نبود بازار مناسب برای خرید محصولات کشاورزی با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شدند.
بیانیه حقوق دانان انقلابی در محکومیت اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز؛ ⭕️حادثه حرم شاهچراغ(ع) عملیات کور تکفیری‌های دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی 🔹اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) شیراز عملیات کور، بزدلانه و جنایتی محکوم توسط عوامل تروریستی، تکفیری وهابی دست نشانده رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی و آمریکای خبیث است.
مسئول صندوق قرض الحسنه روستای خواجه جمالی استان فارس؛ ⭕️حل مشکل اشتغال روستا 🔹زارعی گفت: وام ها طبق مصوبات و آیین نامه صندوق به اینگونه است که متقاضیان برای کارهای تولیدی و دامداری می توانند ۶ برابر موجودی که در صندوق قرار داده اند ماهانه وام دریافت کنند که تمامی این وام ها نیز به صورت قرض الحسنه داده می شود.
⭕️همایش بزرگ دانش آموزان دختر در تبریز آغازشد 🔹همایش هفت هزاری دانش آموزان دختر تبریزی با عنوان «رفیق شهیدم» به مناسبت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی در سالن ورزشی پور شریفی این کلان شهر آغاز شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی شاهرودی: ⭕️نفوذ تفکر انقلابی و اندیشه مقاومت در منطقه دشمن را عصبانی کرده است 🔹جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه نفوذ تفکر انقلابی و اندیشه مقاومت در کشور‌های منطقه دشمن را عصبانی کرده است، تصریح کرد: بیشترین میزان آزادی، در جمهوری اسلامی وجود دارد، اما دشمن با تلاش رسانه‌ای می‌کوشد نشان دهد که در کشور آزادی نیست. 🔹دشمنان اگرچه با اسلام انقلابی مخالفند، اما در اصل با ایران قوی مخالف هستند. 🔹دشمن با ولایت فقیهی مخالف است که می‌خواهد اسلام ناب محمدی را در این مملکت پیاده کند.
باستان: ⭕️دشمن با پیشرفت و علم و دانش ایران قوی مخالف است 🔹مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با طرح این سئوال که چرا دشمن دانش آموزان را ترور می کند، اظهارداشت: دشمن با پیشرفت و علم و دانش ایران قوی مخالف است. 🔹دشمن در همه کشورهای اسلامی چون یمن، عراق و ... دانش آموزان را قتل عام می کنند چراکه آن ها آینده سازان کشور هستند و این مهم را دشمن نمی تواند تحمل کند. 🔹دشمن در حوادث اخیر نیز مدارس، دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته است و با هجمه های مختلف تلاش دارد به اهداف خود که مقابله با ایران قوی است، برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی از ورود اراذل و اوباش اغتشاشگر با زنجیر برای زدن دانشجویان دانشگاه اصفهان امروز شنبه هفتم آبانماه. 🔹دوستان این اراذل و اوباش رو به بسیج نسبت ندید. @Basijnews_isf
📌برگزاری جلسه مسئولین کنگره با دبیر‌کمیته‌ی فرهنگی کنگره‌ی ملی شهدای استان اصفهان به گزارش دبیرخانه کنگره ی ملی شهدا، جلسه‌ی کنگره روز گذشته ۷ آبان ماه با حضور مسئولین کنگره و دبیر کمیته‌ی فرهنگی آقای منصوری برگزار گردید. در این جلسه خاطرنشان شد که کمیته فرهنگی باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای انتقال پیام شهدا ‌به شیوه هنرمندانه استفاده کند و جهت تسریع در روند کار کمیته های شهرستان هر چه زود‌تر راه اندازی شود‌.
🔴جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است/سیاسی بودن از الزامات فضای دانشگاه است حجت الاسلام رئیسی در دیدار روسای دانشگاه‌های سراسر کشور: 🔹جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است، دشمن که تلاش بسیاری کرده بود تا فعالیت‌های علمی، صنعتی، تولیدی و خدماتی در کشور متوقف و ارتباطات ایران با دیگر کشورها قطع شود، وقتی در عمل خود را ناکام دید شروع به توطئه و کارشکنی کرد. 🔹در کنار پیشرفت‌ها وجود برخی کمبودها و مشکلات در رفع گره‌های ذهنی در دانشگاهیان و برخی اقشار ایجاب می‌کند دانشگاه جهاد تبیین را یکی از مهمترین اولویت‌های خود بداند. 🔹سیاسی بودن را از الزامات فضای دانشگاه است، سیاسی بودن دانشگاه یعنی اینکه دانشگاه باید بیشتر و بهتر از هر بخش دیگری جامعه و نیازهای آن را بشناسد و برای خدمت به مردم اولویت‌هایش را با نظام مسائل کشور منطبق کند.
📌بررسی اولویت‌های کمیته کارمندی در دبیر خانه کنگره ملی شهدای استان اصفهان روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۷ یازدهمین جلسه با حضور مسئولین کنگره و آقای شفیعی دبیر کمیته کارمندی جهت بیان اولویت‌ها و فعالیت‌های آینده این کنگره تشکیل شد و بر لزوم ارائه الگوی خدمت به سبک شهدا تاکید شد. امید است این کمیته بتواند نقش کارمندان در هشت‌سال دفاع مقدس را در ابعاد گوناگون به تصویر بکشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌نقش تعیین کننده‌ی کمیته حوزه و روحانیت در کنگره ملی شهدای استان اصفهان جلسه کمیته حوزه و روحانیت با حضور آقای صادقی دبیر این کمیته و مسئولین کنگره، روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ در دبیرخانه کنگره ملی شهدای استان اصفهان برگزار شد‌. در این جلسه، نقش بی بدیل دین و روحانیت در نگهداری فضای انقلاب و دفاع مقدس ازموضوعات مهمی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، آقای فتحیان ظرفیت‌های این کمیته برای انجام این امر مهم را،برشمردند و آقای صادقی ابراز امیدواری کردند که در این کنگره بتوان به معرفی شهدای ناشناخته این قشر از جامعه پرداخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان؛ ⭕️ارتباط تصویری سردار سلیمانی با فرماندهان و بسیجیان سراسر کشور 🔹سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در روز دوشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۶با فرماندهان و بسیجیان سراسر کشور به شکل زنده و مستقیم ارتباط تصویری خواهند داشت. 🔹این ارتباط در پیام رسان های ایتا و روبیکا و در کانال بسیج مساجد و محلات کشور با آیدی basijmasajed_ir@ برگزار خواهد شد. 🔹جهت شرکت در ارتباط تصویری میتوانید در پیام رسان های ایتا و روبیکا، بسیج مساجد و محلات را جستجو کرده و یا وارد لینک زیر شده و عضو کانال شوید: rubika.ir/basijmasajed_ir Basijnews.ir/fa/news/9464779 @Basijnews_isf
رزمایش سایه بان شهدا ♦️طرح جهادی رنگ آمیزی سنگ قبور مطهر شهیدان در گلزار شهدای شهر دهق. به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد گروه جهادی پایگاه حضرت مریم س در اقدامی خودجوش و «آتش به اختیار»، ضمن هماهنگی با شهرداری شهر دهق، اقدام به رسوب زدایی و رنگ‌آمیزی قبور مطهر شهدا در گلزار شهداکردند. در این طرح، با توجه به اینکه نوشته‌های برخی قبور مطهر به‌دلیل شرایط جوی، خوانایی کافی را نداشت، قبور مورد نظر را رنگ‌آمیزی و نوشته‌های مزارها را بازنویسی کردند. از جلوه‌های دیدنی اجرای طرح نوسازی نوشته‌های مزار شهدا، حضور اعضای گروه جهادی در این طرح به‌صورت خانوادگی است که انجام این عمل شایسته، تأثیر بسیار زیادی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به دنبال دارد و موجبات رضایت‌‌مندی خانواده‌های معظم شهدا را فراهم کرده است. برپایی مراسم دعا و نیایش زینت بخش فضای شهدایی آنجا بود.
فرمانده سپاه کردستان در تجمع دانش آموزان دهه هشتادی: ⭕️امنیت در سراسر کشور و در استان کردستان برقرار است 🔹فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت در سراسر کشور و در استان کردستان برقرار است به توطئه دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی اشاره نمود و گفت: دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند. 🔹آمریکا عامل همه جنایت‌ها در دنیا و کشور بوده و سراسر زندگی سران‌شان در ظلم، جنایت و فساد بوده و حتی به بومی‌های خودشان هم رحم نمی‌کنند.
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه استکبار جهانی؛ ⭕️تسخیر لانه جاسوسی، اقدامی متکی بر آرمان‌های‌انقلاب 🔹با وجود گذشت نزدیک به چهل سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران اسلامی است. 🔹سیزده آبان روز شکوفایی دانش آموز، روز جهاد دانش آموز و دانشجوست؛ روزی است که غریو فریاد مرگ بر آمریکا بر سر استکبار جهانی لرزه بر اندام آمریکای استعمارگر جهانی انداخت و قدرت پوشالی آنان را در چشم جهانیان فرو ریخت و این کلام پیر جماران، خمینی کبیر (ره) را بر طلیعه این قیام نگاشت که «سیزدهم آبان انقلاب دوم ایران بود.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان: ⭕️شرایط دریافت وام اشتغالزایی سربازان 🔹سردار زاده کمندگفت: برای دریافت وام اشتغال زایی سربازان خدمت در فراجا یا سپاه و ارتش تفاوتی نمی‌کند و برای همه سربازان عدد و رقم مشخص است و شرط لازم برای بهره مندی از این وام گذراندن دوره‌های مهارت آموزی است. 🔹امسال مبلغ وام اشتغالزایی ستاد کل نیرو‌های مسلح به سربازانی که دوره‌های مهارت آموزی را دیده باشند حدود ۵ هزار میلیارد در نظر گرفته شده است که سود آن ۴ درصد است و ۱۸ بانک عامل اقدام به پرداخت این وام می‌کنند. 🔹بازپرداخت این وام‌ها ۷ ساله است و تفاوتی که با سال قبل دارد این است که در سال گذشته سربازان نمی‌دانستند برای استفاده از این وام‌ها باید به کجا مراجعه و ثبت نام کنند، اما امسال می‌توانند در هر شهر و استانی که هستند به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و درخواستشان را برای وام اشتغال زایی ثبت کنند.