eitaa logo
خبرگزاری بسیج ساری
836 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
3.2هزار ویدیو
62 فایل
خبرگزاری بسیج نیوز ساری امادہ دریافت و انعکاس اخبار خدمات بسیج آخرین تحلیل‌های روز بسیج ، فرھنگی علمی پڑوھشی اردوھای جھادی،جشنھا،مناسبتھای ملی مذھبی شھر ارسال از شما انتشارش از ما♻️ @newsman24 https://eitaa.com/basijsari&lt; BASIJ NEiWS SARI @basijsari<<👈
مشاهده در ایتا
دانلود
⬛️ وداع با سید حسن نصرالله اگرچه برای دنیای اسلام، جبهه مقاومت و مردم لبنان که شخصیتی باعظمت و کم نظیر را از دست داده‌اند ، سخت و جانکاه خواهد بود اما مکتبی که این روحانی جلیل‌القدر برپا کرده است آن چنان در منطقه غرب آسیا ریشه دوانده که ثمرات این شجره طوبی با ظهور نسلی باورمند به آرمان مقاومت ، آزادی قدس شریف را بشارت می دهد.
◾️یا منصور أَمِت ▪️باتوجه به شهادت جانسوز سید عزیز مقاومت «سید حسن نصرالله» از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با ندای یا لثارات نصرالله؛ ◾ حمله پهپادی به بندر ایلات ▪️مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد یک هدف حیاتی در ایلات را به‌وسیله پهپاد مورد اصابت قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی هیتلر در مورد یهودیان... "مردم را عليه يكديگر تحريك ميكنند و نميخواهند بين آنها صلح باشد، كسانى هستند كه در خانه هايشان نشسته اند، هيچ كجا ديده نميشوند ولى همه جا هستند..
اگاھی بخشی اطلاعات عمومی در این رخداد شھروندان جھت اموزش 👇 اعلام وضعیت قرمز سایبری برای ۴۸ ساعت آینده بہ چہ معناومفھومیست سازمان پدافند غیرعامل در اطلاعیه‌ای با توجه به اتفاقات افتاده و همچنین احتمال گسترش حملات سایبری به زیرساخت‌ها، وضعیت آماده‌باش سایبری با رنگ قرمز اعلام کرد. این سازمان اعلام کرده که موارد زیر باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد: بررسی، ارزیابی و انجام اقدامات امن‌سازی اضطراری پایش و رصد مستمر و بی‌وقفه سامانه‌ها و شبکه‌ها به‌صورت ۷۲۴ سامانه‌هایی که در بستر اینترنت سرویس می‌دهند، به‌صورت Iran Access ارئه شوند هرگونه حادثه، رخداد، خبر یا پیام فارغ از اثبات و یا عدم اثبات فنی، با قید فوریت در هر ساعت از شبانه‌روز به سازمان پدافند غیرعامل منعکس شود کنترل دسترسی‌ها موجود و رصد و مدیریت تلاش‌ها برای ایجاد دسترسی در دسترس بودن و آماده‌باش کامل کارشناسان فنی و تیم واکنش سریع بر دسترسی پیمانکاران کنترل و نظارت بیشتری اعمال شود و کلیه دسترسی پیمانکاران از بیرون مجموعه به‌طور کامل مسدود شود. مرکز مدیریت راهبردی افتا در ابلاغیه‌ جدیدی اعلام کرد: پیرو ابلاغ قبلی به اطلاع می‌رساند حسب هماهنگی انجام شده با مرکز ملی فضای مجازی، برای همه حوزه‌ها در سراسر کشور تا ۴۸ ساعت آینده، آماده‌باش سطح قرمز اعلام می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در لبنان و فلسطین، قبل از اصابت هر موشک و بمب، عامل موساد از محل هدف تصویربرداری می‌کنه! یعنی نفوذ غوغا می‌کنه... در ایران چطور؟ نفوذی‌ها چه می‌کنند؟
68.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وزیر امورخارجه تقلیل ندهند سطح مقابله ما با اسرائیل را مسئله ما با اسرائیل مسئله موجودیت است از سال ۱۹۷۹ طرح خاورمیانه بزرگ را مطرح کردند تجزیه ایران کمترین خواسته صهیونیست هاست اگر جبهه مقاومت ضربه بخورد با تمام قوا به ما حمله خواهند کرد
🔈اسرائیل بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح و امنیت است پیام محمدرضا عارف به نخست‌وزیر لبنان: ▪️حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، یک جنایت آشکار علیه بشریت است که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر نشان داد ▪️این تجاوز، نتیجه سال‌ها استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی بوده است ▪️انتظار می‌رود تمامی کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند و با فشار به این رژیم هتاک و غیرمشروع، هزینه ماجراجویی‌هایش را بالا برده و اقدامات ضد بشری‌اش را مهار کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹به مناسبت شهادت سید عزیز، نیکوست این ویدیو رو ببینید مهم و مهم در دینداری امروز ولایتمداری است نه چیز دیگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈صدای گریه زنان و کودکان شنیده می‌شود ▪️گزارش نفیسه کوهنورد، خبرنگار BBC از لحظات اولیه پس از اولین حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت: ▪️اینجا دیگر امن نیست، باید از اینجا برویم. ▪️مردم از جنوب لبنان به اینجا پناه آورده بودند./ مهر
هم‌اکنون | اجلاسیه خانـــــواده بهشتـــــــی... 💠اجتماع بزرگ همسران و فرزندان شهدای دیار علویان؛ استان مازنــــدران ⏰ یکشنبه ۸ مهر، ساعت ۹ صبح 📍 ساری، مجموعه ورزشی ماهفروجک
41.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ | تئاتر مونولوگ شهید گمنام ➖با اجراي سرکارخانم رادمنش ◾️اجلاسیه به هفت تپه بر می گردیم ؛اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران استان مازندران ⏰ ۷مهر۱۴۰۳؛مجموعه ورزشی شهید سليماني ماهفروجک ساري @Mazandbasij https://eitaa.com/basijsari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استوری | تئاتر یک گلوله و دو پرواز ◾️اجلاسیه"به هفت تپه بر می گردیم"؛اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران استان مازندران ⏰ ۷مهر۱۴۰۳؛مجموعه ورزشی شهید سليماني ماهفروجک ساري @basijmazand https://eitaa.com/basijsari
باغداران از برداشت زودهنگام مرکبات پرهیز کنند 🔹️معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی مازندران: برداشت نارنگی پیش‌رس از اواخر شهریورماه در استان مازندران شروع شده است. امسال میزان تولید مركبات استان ۱۰ درصد از سال قبل بیشتر است‌. 🔹️باید برداشت میوه در زمان خودش صورت گیرد تا قند میوه کامل شود. اگر میزان قند میوه کامل و محصول به‌موقع برداشت شود و موارد رعایت بهداشتی و مبارزه به‌موقع مورد توجه باشد، قیمت‌ میوه نمی‌شکند. یک‌شنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس عراقی: ایران سنگ فلسطینی‌ها را تبدیل به موشک کرد پاسخ عماد المسافر کارشناس عراقی به سوال مجری مبنی بر این که ایران کجای این نبرد منطقه‌ای قرار دارد: ▪️ایران آن طرفی است که سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرد، ایران آن طرفی است که یمنی‌ها را صاحب فناوری موشک هایپرسونیک کرد و ایران همان طرفی است که قدرتی به گروه‌های عراقی داد که امروز می‌توانند عمق اسرائیل را هدف قرار دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشییع نمادین شهید نصرالله در عراق ▪️راهپیمایی خشم و محکومیت شهادت سید حسن نصرالله و تشییع نمادین این شهید در استان کوت عراق برگزار شد.
حمله موشکی حزب‌الله به پادگان «اوفیک» ▪️حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه اعلام کرد که پادگاه اوفیک را با تعدادی از موشک‌های فادی۱ هدف قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات ضد جنایات صهیونیست‌ها در فرانسه، استرالیا و هلند
آیت‌الله سبحانی:‌ پرچم مقاومت بر زمین نمی‌ماند مرجع تقلید شیعیان: ▪️سیدحسن نصرالله شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به پا خاست و در طول ۳۰ سال رهبری حکیمانه خود به منصه ظهور رساند. ▪️دشمن زبون فکر می‌کند با ترور چنین شخصیت‌هایی، پرچم‌ مقاومت در زمین می‌ماند، بلکه مردان بزرگ و تربیت یافته مکتب «سید حسن نصرالله» پرچم را به دست گرفته و با دشمن زبون و خبیث به مبارزه خواهند پرداخت. تا ریشه فساد را در منطقه قلع‌وقمع کنند.
«رادیو ارتش صهیونیستی: برای ترور نصرالله از ۸۵ تُن بمب استفاده شد.» چند بار جملهٔ خبریِ بالا را خوانده باشم خوب است؟! فهم و درک‌ش از صبرم بیرون می‌‌زند. ٨۵ تُن بمب... تیر سه‌شعبه‌ای را به مهلک‌ترین سم‌ها آغشته کردند و بعد با شمشیر و نیزه و سنگ و نعلِ تازهٔ اسب و حتی عصا و چوب‌‌دستی، فقط یک‌نفر را هدف گرفتند. چرا هی این تصویر توی ذهنم جان می‌گیرد؟ زبانم لال، بلا تشبیه ٨۵ تُن بمب، به این نمی‌خورد؟ کفر، بارِ اول‌ش نیست که همهٔ زورش را سرِ یک‌نفر خالی می‌کند. بار اول‌ش نیست که ترس و وحشت‌ش را از یک‌نفر و یک مکتب، اینجور جار می‌زند و مُشت‌ش را پیش همهٔ دنیا باز می‌‌کند و تف و لعنت برای خودش می‌خرد. شمر همان شمرِ کتاب‌های مَقتَل است. انگشت‌مان را که روی دکمهٔ قرمز کنترل فشار دهیم، ادامهٔ آل‌زیاد و آل‌مروان و ابنِ مرجانه را می‌بینیم. اما خوبیِ ماجرا به این است که ظلم نمی‌ماند. به‌قول خدا، ظلم، «زَبَداً رابیّاً» است. کفِ پُف‌کردهٔ روی سیلاب است. کَف کنار می‌رود. متلاشی می‌شود. من می‌گویم نباید به اشک‌ها رو بدهیم. شانه‌های افتاده و زانوهای شُل، راستِ کارمان نیست. همهٔ اندوه‌مان باید بشود غیظ و غضب برای روزی که خیلی نزدیک است.
یمن: انتقام سیدحسن نصرالله را می‌گیریم عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن: ▪️ترور سید حسن نصرالله، مصیبت بزرگی است که این روزها منطقه شاهد آن است. ▪️موشک بالستیکی که از یمن به اراضی اشغالی شلیک شد نشان دهنده خشم ملت یمن از جنایتی است که صهیونیست مرتکب شده است. ▪️تفکر و رهبری حسن نصرالله باقی می‌ماند. از هیچ تلاشی برای حمایت از مقاومت و گرفتن انتقام سید حسن نصرالله دریغ نخواهیم کرد.