eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 غافلگیری مردم از حضور رئیس جمهور/ حواشی دومین روز سفر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴بعد از خبر دروغ شکستن جفت پاهاش و خبر دروغ اعتصاب غذاش که معلوم شد ارده شیره خورده و خبر دروغ ممنوع‌الملاقات بودنش ▪️حالا در جدیدترین شاهکار مشخص شده حسین رونقی از براندازا سواری مالی هم گرفته ▪️نوش جون اون احمقایی که دروغای براندازی رو باور کردن ▪️همین آدم که اسکرین بازخواستش از حسین رونقی رو گذاشتم ، رفته هزینه‌های درمان رونقی تو بیمارستان رو پرداخت کرده بعد همونجا هم محل سگ بهش نذاشتن! ▪️این موجودات استحمار شده حقشونه کثافتایی مثل رونقی و مصی علی‌نژاد و اسماعیلیون و سام رجبی بیشتر از اینا جیب‌شون رو بزنن 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴تبریز امروز شاهد تشییع شهیدی بود که از آن جوان‌‌های امروز مارک‌پوش و عطرزده و البته دکتری بود که جانش را داد برای شهرش و عزای حسینی. پدر شهید مدافع امنیت امیر حسین پور : ⏺این پسر آنقدری خاص بود که هر چقدر هم بگویم باز هم ناگفته‌های زیادی می‌ماند! هی می‌گفت می‌خواهم مدافع حرم شوم! آن موقع‌ها کم سن و سال بود و اجازه ندادم؛ مدام می‌گفت کاش در کربلا شهید شوم. ⏺ وقتی از پایگاه به امیر زنگ زدند که انگار چند نفر می‌خواهند بنرهای سلام الله علیه را که به مناسبت محرم در میدان ساعت نصب شده است را آتش بزنند، طاقت نیاورد، لباس رزم پوشید و رفت. می‌گفت نابرادرها به امام حسین(ع) زورتان نمی‌رسد به جان بنرهایش افتاده‌اید؟ پسرم دست خالی بود! آن نابرادر چند ضربه به او زد و چاقو به یکی از چشم‌هایش زده بود که شدت جراحت به قدری زیاد بود که بعد از ۴ روز به شهادت رسید همان آرزویی که داشت. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴با این تیپ و چهره زیبا، اگر مخالف نظام بود سلبریتی ها براش سر و دست میشکوندن اما الان سکوت اخیتار کردن! چرا؟ چون حافظ آرامش و امنیت مردم بود و به دست ارازل و اوباش شهید شد! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم رنگی شده مربوط به مراسم ظهر عاشورا سال ۱۳۱۰ خورشیدی تهران، حوالی سبزه میدان، بازار تهران 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️روی آنتن شبکه سه، سلبریتی‌ها رو شست و پهن کرد خواست جامعه اینه که فرقی بین مردم عادی با این جماعت سلبریتی قائل نباشه؛ چه وقتی بحث مالیات میاد وسط... چه وقتی امنیت روانی جامعه رو به خطر میندازن👏 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سرنوشت یک سرباز آمریکایی 🔹در حالی‌که این ویدئو را تماشا می‌کنید، حدود ۳۰۰.۰۰۰ سرباز بی‌خانمان در خیابان‌های ایالات متحده می‌خوابند و ۱.۴ میلیون سرباز در خطر بی‌خانمان شدن هستند و این عدد هر روز در حال افزایش است. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🛑 مقامات کاخ سفید : انتقال هواپیماهای جنگنده غربی به اوکراین به دلیل سیستم قدرتمند دفاع هوایی روسیه سود چندانی نخواهد داشت. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ اطلاعات عجیبی از شرکت بدنام نستله !!! 🔺 متأسفانه در حال حاضر این شرکت در ایران فعال هست و محصولاتی نظیر شیر خشک، شکلات و سِرِلاک تولید و توزیع میکند 🔺 در اینجا میتوانید اقدامات غیر انسانی و حمایت‌های مالی این شرکت به صهیونیست‌ها را مشاهده کنید 🔺و در اینجا هم میتوانید دلیل اینکه عده ای به اشتباه به سویق ، می‌گویند را مشاهده کنید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شهروند باکویی خطاب به مردم: چشماتون روشن ای ملت، کی بود ‌میگفت ترکیه بردار ماست دو‌ دولت یک ملت هستیم ترکیه پشت فلان جای شماست نه اینکه نفت و‌ گاز ما را می مکند ریالی در باکو سرمایه گذاری نمی کنند بلکه اذری ها را از ترکیه فله ای دیپورت می کنند. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پلیس امروز به خانه سیده شهلا هجوم برد،محاصره اش کرد و آنها را در صورت پایین نیاوردن پرچم‌های امام حسین(ع) تهدید به بازداشت کرد، اما سیده شهلا بدون توجه به اخطار پلیس به‌همراه فرزندانش،پرچم‌های قدیمی محرم ۲۰۲۲ را با پرچم‌های جدید محرم ۲۰۲۳ تعویض و بیعت خود را تجدید کرد.درود! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
صدای مخاطبان| فاجعهٔ افزایش سگ‌گزیدگی در تویسرکان سلام. پزشک تویسرکان هستم. تقریبا هر دوسه روز یک‌بار سگ‌گزیدگی داریم. این هم از آخریش. مردم واقعا کلافه شدند. 💢 پ‌ن: از بی‌اعتنایی مسئولان به مسئله برمی‌آید که ظاهراً در کشور ما سگ‌های ولگرد بیشتر از انسان‌ها حق زندگی و آزادی دارند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺قربان آن دل... ▪️ حضرت می فرمایند: إنَّ تلكَ المَجالِسَ اُحِبُّها ، من دوست میدارم این مجالس را...فأحْيوا أمْرَنا...مسئله ما را زنده نگه دارید، مکتب ما را زنده نگه دارید... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 بزرگان اهل سنت فدای خاک پای امام حسین سلام الله علیه 🔹امام حسین را شیعه و سنی دوست دارند. این کلیپ را ببینید که این جمعیت انبوه اهل سنت چگونه یا علی و یا حسین می گویند! 🔹دکتر محمد طاهر قادری از علمای بریلویه اهل سنت پاکستان می گوید: من حنفی و پیرو امام ابوحنیفه هستم و اگر به ابوحنیفه لقب "امام" می دهم به جهت دو سال شاگردی بود که به امام جعفر صادق و امام باقر کرد. 🔹او می گوید همه امامان اهل سنت فدای خاک پای امام حسین علیه السلام هستند... 🔹بیشتر مسلمانان اهل سنت پاکستان، حنفی مذهب با گرایش بریلوی هستند و اینگونه عاشق اهل بیت و و امام علی می باشند... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ چرا امام خمینی گفت جام زهر و نگفت داروی تلخ سرلشکر باقری: بعد از کربلای ۵ در جلسه دولت حاضر شدم و از دولت (میرحسین موسوی) کمک خواستیم اما گفتند: «توان ما همین است! نمی‌توانیم» البته می‌توانستند کمک بیشتری هم بکنند... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ عامل سقوط حکومت اموی، جهاد تبیین حضرت زینب سلام الله علیها بود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍خبرهای خوب حوزه علم و فناوری 🔹 از بازگشت و همکاری ۳هزار متخصص ایرانی از دانشگاه‌های برتر به کشور تا توافق ۲۰ هزار میلیارد ریالی دانش‌بنیان ها با صنعت هسته‌ای 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻شرکت‌های آمریکایی از ترس تلافی ایران نفت توقیف‌شده را تخلیه نمی‌کنند ‌وال‌‌استریت‌ژورنال: 🔹آمریکا قادر به فروش ۸۰۰ هزار بشکه نفت توقیف‌شدهٔ ایران نیست. ‌این نفت در نفت‌کشی یونانی در ساحل تگزاس قرار دارد. 🔹‌گارد ساحلی آمریکا مجوز تخلیهٔ محموله را داده اما رئیس یک شرکت انرژی می‌گوید شرکت‌هایی که به هر طریقی در خلیج فارس حضور دارند، به معنای واقعی کلمه از اقدام تلافی‌جویانهٔ ایران می‌ترسند و حاضر نیستند محموله را تخلیه کنند. مدیرعامل شرکتی دیگر هم به این روزنامه گفته کسی دوست ندارد به آن نفت‌ها دست بزند. 🔹‌این معضل، نشان‌دهندهٔ دشواری‌های آمریکا در اجرای تحریم‌هاست. مدیرعامل شرکت «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نیز گفته: «اگر شرکت‌های کشتی‌رانی در فضای هراس از انتقام ایران زندگی کنند، آمریکا قادر به اجرای تحریم‌های نفتی نخواهد بود.» 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻 اگر در ایران میلیون‌ها پیام نظامی اشتباه ارسال شده بود غرب‌گراها چه می‌گفتند؟ سلبریتی‌های به درد نخور چه حرف‌هایی می‌زدند؟ لوده‌ها و دلقک‌های مجازی چه جوک‌هایی می‌ساختند؟ 🔹 از اینها جالب‌تر: روشنفکرها، جامعه‌شناس‌ها و آکادمیک‌های پخش و پلا در مجازی چه شعرهایی تفت می‌دادند؟ چه جمله‌هایی با حکمرانی خوب، عقلانیت، مقبولیت، دمکراسی، شایسته‌سالاری و... سر هم می‌کردند؟ فقط تصور کنید در ایران رخ داده بود... ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ اونا چقدر شادن؛ ما چقدر غمگینیم آمریکایی‌ها چون به شدت در آزادی و رفاه هستند، رتبه ۲۴ جهان در خودکشی را دارند! ایرانی‌ها هم چون به شدت در بدبختی و نبود آزادی غوطه‌ورند، رتبه ۱۳۰ جهان را نصیب خودشان کرده‌اند! حتما به همین دلیل است که امثال مهدی نصیری، به این نظام نه گفته و به آن نظام بله را داده‌اند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت های جالب مهران غفوریان بازیگر سرشناس : سال‌هاست علامت‌كش هيات هستم 🔹ماجرای شفا گرفتن پدر مهران غفوریان از كفش جفت‌كردن هيات امام حسين علیه السلام 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 به نمایش گذاشتن تصاویر جانباختگان واکسن‎های فایزر در بوندستاگ آلمان توسط معترضان ▪️یادتونه تو اون شرایط چه کسی فایزر فایزر می کرد؟👈حسن روحانی یادتونه کی اومد توی صحنه و مانع ورود واکسن فایزر به ایران شد؟👈رهبر انقلاب حالا قدرشو بیشتر بدونید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻پوشیدن لباس مشکی در ایام عزاداری اهل بیت(ع) سوال: 🔹 آیا پوشیدن لباس مشکی در ایام عزاداری اهل بیت معصومین (علیهم السلام) کراهت دارد؟ جواب: 🔹 پوشیدن لباس سیاه در عزای اهل بیت (علیهم السلام) مخصوصاً در عزای حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) برای تعظیم شعائر و به عنوان اظهار تأثر مطلوب می‌باشد و در فرض سوال کراهت ندارد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🚨 آخرین وضعیت آسمان خلیج فارس 🔘 برابر بررسی های کانال غرب آسیا هم اکنون آسمان خلیج فارس شاهد فعالیت ۵ هواپیمای جاسوسی، شناسایی، شنود الکترونیک و چند منظوره می باشد که در تمام منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در حال فعالیت می باشند 🚨 با توجه به بررسی هاي چند روز اخیر فعالیت هواپیماهای آمریکایی افزایش قابل توجهی داشته است ✈️ P8poseidon 🛩 KC-135R ✈️RC-135W 🛩EP-3E Aries II 🛩 KC135R ⏱ چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .