eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷مگه نمی‌گفتید دیجی کالا برا سپاهه؟! پَ چرا از پلمپش جبغ بنفشتون بلند شده؟! مال خودمون بود دوست داشتیم پلمپ کنیم😉😉😂 ولی اینکه مسئولان آمریکایی مستقیما واکنش نشون دادن این مسئله بسیار بااهمیت و حامل پیام های مختلفی برای مسئولان و نهادهای امنیتی در خصوص این شرکت و برخی شرکت های مشابه که عملکرد خبیثانه در فتنه داشتند هست. یقینا با بررسی بیشتر پیرامون مدیران و برخی کارکنان به سرنخ ها ارتباطی زیادی خواهند رسید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴عناصر جاسوسی بهائیت در گیلان دستگیر شدند 🔹اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه گیلان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را بازداشت کردند. 🔹این گروه همچنین مأموریت تبلیغ آموزه‌های استعمار ساخته بهائیت و نفوذ در محیط‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی را در سطوح مختلف و به طور خاص در آموزشگاه‌ های موسیقی برای کودکان و نوجوانان، فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و نفوذ در سریال‌های شبکه سراسری صداو سیما و استانی باران را برعهده داشتند. 🔹یکی از مصادیق صرفاً تشکیلاتی بودن بهائیت، تأکید مفرط سردمداران به تبلیغ و اشاعه تفکرات دیکته‌ شده است. فرقه ضاله بهائیت، تبلیغ را از فرامین اصلی و جزء لاینفک خود می‌داند اما در حضور افراد ناآگاه، بهائیت را به عنوان یک باور قلبی معرفی می‌کنند که لزومی ندارد هیچ نمود بیرونی خاصی داشته باشد تا پس از درگیر کردن افراد با موضوع از طریق شستشوی مغزی، خواسته‌هایشان را به افراد القا نمایند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 صحبت‌های جنجالی استاد درباره اتفاقات اخیر پیرامون مدیر اداره فرهنگ استان گیلان و اتفاقات سال‌ها پیش برای سعید طوسی 🔹 با مردم شفاف باشید و با متخلفین با صراحت برخورد کنید. نگذارید بی‌اعتمادی بین مردم گسترش پیدا کند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ 🔴 ای حاکم، وظیفه تو برقراری عدالت و محو فقر از چهره جامعه است نه کشورگشایی ✍روزی مأمون با خوشحالی به محضر امام رضا (علیه السلام) آمد و نامه ‏ای را خواند که در آن نامه از پیروزی لشگرش، و فتح یکی از بلاد کابل، سخن به میان آمده بود. امام به او گفت: آیا فتح یکی از شهرهای مشرکان، تو را خوشحال کرده است؟ مأمون: آیا چنین فتحی مایه‏ شادی نیست؟ حضرت امام رضا (ع): در مورد امت محمد (صلی الله علیه وآله) و مسئولیت زمامداری که خداوند آن را در اختیارت نهاده، از خدا بترس! «فانک قد ضیعت امور المسلمین، و فوضت ذلک الی غیرک، یحکم فیهم بغیر حکم الله عز وجل...» همانا تو امور مسلمانان را تباه ساخته ‏ای، حکمرانی را به غیر خود واگذار نموده‏ ای که در میان مسلمانان به غیر حکم خدا حکمرانی می‏کنند (تو با نصب فرمانداری نالایق و ستمگر، حق مسلمانان بلاد را تباه نموده ‏ای، اکنون به خاطر فتح فلان قریه خوش رقصی می‏کنی؟) تو در این بلاد نشسته ‏ای ولی ...به مسلمانان مهاجر و انصار، ظلم می‏شود، به طوری که مدتهاست در فقر و نداری هستند و به آنها ستم می شود، و دسترسی به تو ندارند و کسی به داد آنها نمی‏رسد، از خدا بترس، و به امور مسلمانان توجه داشته باش! «اما علمت أن والي المسلمین مثل العمود في وسط الفسطاط، من أراده أخذه» آیا نمی‏دانی که زمامدار مسلمانان مانند ستون وسط خیمه است، که هر کسی در درون خیمه است بخواهد می‏تواند آن ستون را بگیرد.» تو نیز باید به مسلمانان این‏گونه نزدیک باشی، و مردم به تو دسترسی داشته باشند، و شکایتهای خود را به تو برسانند...» «تو را در داخل كشور اسلامی‌ برقرار كن و و را برطرف کن و به مشكلات مردم رسيدگي كن. اين مايه خرسندي و خشنودي يك حاكم مسلمان است، نه كشورگشايی و فتوحات تازه و افزودن بر قلمرو جغرافيایی كشور اسلام، بدون اين‌كه محتواي اسلام و جوهر دين كه عدالت است، اجرا شده باشد». 📖 عيون اخبار الرضا، ج ۲،ص۱۶ . مسند امام رضا، ج ۲،ص ۱۴۹و۱۵۲ .
درِ گوشی ممنوع! 🔹️امام‌صادق علیه‌السلام می‌فرماید: ❇️ إِذَا كَانَ الْقَوْمُ ثَلَاثَةً فَلَا يَتَنَاجَى مِنْهُمُ اثْنَانِ دُونَ صَاحِبِهِمَا فَإِنَّ فِي ذَلِكَ مَا يَحْزُنُهُ وَ يُؤْذِيهِ‌‌‌‏ ✳️ هرگاه سه نفر با یکدیگر در یک جا حضور داشتند، صحیح نیست که دو نفر از آنها بدون مشارکت دوستشان با هم در گوشی سخن بگویند؛ زیرا این کار سبب ناراحتی و اذیت او می‌گردد‌‏. 📚 الکافی، دار‌الکتب الاسلامیه، ج2، ص660.
🔷 بزهکاری در فرانسه افزایش پیدا کرده! 🔹 وزارت کشور فرانسه هفته گذشته گزارش جدیدی به نام "ناامنی و بزهکاری در سال 2022" رو منتشر کرد که تقریباً تمام شاخص های بزهکاری ثبت شده در فرانسه در سال 2022 نسبت به سال قبل افزایش یافته 🔹 مثلا: قتل 9%، تجاوز و تلاش برای تجاوز جنسی 12%، دزدی 11%، سوء مصرف مواد مخدر 14%، سرقت تجهیزات خودرو 30% و... 🔹 پ.ن: مگه همیشه سلبریتی هامون اونجا رو به رخ ما نمیکشن که اونجا همه چی گل و بلبله پس این آمار از کجا دراومده؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 ارسالی مخاطبان بیسیمچی از لندن من پارسال از براندازها بودم ولی با فراخوان علیه بیسیمچی با این کانال آشنا شدم و از گمراهی در اومدم . حرف های حاج قاسم رو حفظ کردم که میگفت هر کی یه سنگ به جمهوری اسلامی پرت کرد آواره شد اونای که توی جام جهانی پرچم آمریکا رو بالا بردن خیلی بی ناموسن چرا سفیر ایران توی لندن کمک نمیکنه عزداران حسینی اینجا دور هم جمع بشن 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجربه گری که در برنامه زندگی پس از زندگی در عزاداری امام حسین چشم چرانی میکرد و دیده بود که در چشمانش آتش پر شده بود. مذهبی های صورتی : آقا ما را به چشم چرانی فلانی در عزاداری‌ات ببخش 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇯🇵 این آقای ایرانی ساکن ژاپن به همراه همسر ژاپنی شون در این کلیپ از آمار بالای خودکشی در ژاپن میگن اما علت این خودکشی ها چیه؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
می‌دونستید بعد از انقلاب جایزه‌های بین‌المللی سینمای ایران ده برابر شده؟ ما هم مثل آمریکا می‌توانیم از فیلم‌ها و سریال‌ها سلبریتی زدایی کنیم! تجربه موفق ایران از حذف سلبریتی‌ها از برنامه‌های تلویزیونی! سلبریتی زدایی در گام دوم سینما برنامه‌ی بسیار مفید و جذابی بود، حتما ببینید مسئولان فرهنگی و هنری دو بار ببینند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مشخصات موشک کروز ابومهدی که امروز رسما تحویل سپاه و ارتش شد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری باند جنایتکارانی که قرار بود در بین مردم و در هیئات مذهبی بمب گذاری وسیعی رو انجام بدند. 🔹 البته هستند افرادی که تو خونه هاشون امنیت مون رو مسخره میکنند و میگن عوضش امنیت داریم ولی باید بدونن اگه اونا در کمال آسایش و امنیت توی خونه هاشون دارن آب تو آسیاب دشمن میریزند 🔹 جایی در این مملکت نیروهای حافظ امنیت جونشون رو کف دستشون گرفتند که کسی نتونه امنیت هم وطن هاشون رو به خطر بندازه . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نقش رهبر انقلاب در ساقط کردن رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی با نسخه ای که به نلسون ماندلا آموزش داد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 موشک ابومهدی؛ قاتل ناو‌های ناوگان پنجم آمریکا ◽️ موشک کروز ابومهدی قاتل ناوشکن‌های متخاصم مثل ناوهای ناوگان پنجم آمریکا خواهد بود. ◽️ برای انهدام این ناوها در خلیج فارس، موشک کروز ابومهدی می‌تواند از حوالی تهران شلیک شود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت‌نمایی حزب‌الله مقابل نظامیان صهیونیست 🔹حزب‌الله لبنان در اقدام قدرتمندانه دیگری، اقدام به گشت‌زنی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی کرده و با این اقدام شجاعانه، رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅میخواید با اسلام جعلی و فیک آشنا بشید؟ بفرمایید هر شب برنامه ی مهلا رو تماشا کنید!😌 این جماعت یکروز نماز با ناخن کاشت رو تبلیغ میکنن، یکروز نماز بدون رعایت حجاب رو! این سبک تفکرات به بهائیت نزدیکتره تا اسلام! همون که میگه دلت پاک باشه! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴آقای قوه قضاییه جمع کنید بساط این هرزه گان را کشف حجاب عامدانه و برنامه ریزی شده در شرکت اَزکی و اشاعه آن در فضای مجازی از سوی اکثر کارمندان و نبود هیچ نظارت و تذکری از جانب نهادهای مسئول. همون شرکتی که دائم تبلیغات در صدا و سیما میزاره 🔹️تاریخ :۲۹ تیر/ ۱۴۰۲ 🔹️آدرس:تهران،خیابان ولیعصر،بالاتر از پارک ساعی،بن‌بست یاس،پلاک ۱ 🔹️تلفن:02191020345 پ ن: این بیشرف ها خیانتشون صدبرابر اون دختری هست که نادانسته و از سر جهالت در کف خیابون به صورت بی حجاب حاضر میشن. باید با این جماعت کثیف به شدیدترین نحو ممکن برخورد بشه. چون یقینا تهادهای مسئول برخوردی با این شرکت و موسسات دیگه نمی کنند مردم انقلابی باید با تحریم خدمات و کالاهاشون و تلفنی و..... از خجالت این شرکت های مزدور دربیان. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ابراز ندامت دوباره سوئد برای هتک حرمت قرآن 🔹وزیر خارجه سوئد: هتک حرمت قرآن کریم در سوئد «منزجرکننده» است. دولت سوئد در حال تدوین قانونی برای ممنوع اعلام کردن اقداماتی از این قبیل است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷محاکمه شرکت های وقیح؛ قاطع و پشیمان کننده نه کمک به تبلیغ آنها ! 🔰در ایام پس از فتنه، برخی شرکت ها اقدام به تولید و پخش عکس یا فیلم های تبلیغاتی می کنند که در آن، زنان و دختران را به صورت بسیار عادی نشان می دهند. ❇️ دو نکته: 1️⃣ بعید است که مدیران این شرکت ها از عواقب قضایی این نوع رفتارها بی اطلاع باشند. در هر صورت، این نوع عکس ها و ویدئو ها به نوعی یک برای جلب توجه جامعه و کسب سود در دراز مدت محسوب می شود. 2️⃣ با توجه به ظرفیت های قابل توجه قانونی که وجود دارد، از قوه قضائیه انتظار می رود که این شرکت ها را به گونه ای کند و چنان پشیمان کننده با اینها برخورد کند که در آینده، نه این شرکت ها و نه شرکت های مشابه، از چند کیلومتری این نوع رفتارهای هنجارشکنانه رد نشوند! 👈 در هر صورت، دنیای اینها برایشان خیلی مهم است! اگر در مورد این شرکت ها صادر شود، در حقیقت با دست خودمان برایشان کرده ایم❗️ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .