eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
توسل به حضرت اباعبدالله(ع) ✅آیت الله سید علی آقا قاضی(ره): «اکثر افرادی که موفق به نفی خواطر شده و توانسته‌اند ذهن خود را پاک و صاف نموده و از خواطر مصفا کنند و بالاخره سلطان معرفت بر آنها طلوع کرده است، در یکی از این دو حال بوده است: ➕اول: در حین تلاوت قرآن مجید... ➕دوم: از راه توسل به حضرت اباعبداللّه الحسین علیه‌السلام. زیرا آن حضرت را برای رفع حجاب و موانع طریق نسبت به سالکین راه خدا عنایتی عظیم است.» *رساله لب اللباب، تقریرات درس اخلاق علامه طباطبایى، ص 50. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 بازهم تجاوز در کشوری چشم‌ودل‌سیر 🔹 یک زن پای برج ایفل توسط پنج مرد مورد تجاوز قرار گرفت. بقیه ماجرا هم مهم نیست 🔹 پ ن : مگه اینا چشم و دل سیر نبودند مگه نمیگفتند هر چی آزادی بیشتر تجاوز کمتر پس چی شد ؟ 🔹 راستی کسی نیست که بگه به‌جاش امنیت داریم، اونم پای برج ایفل. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺آقای جلیل رحیمی نماینده مجلس بیان برای مردم توضیح بدن دامادش چیکاره‌اس که با خودش میبره توی جلسه بنیاد مستضعفان؟ الان دامادت یقه‌اش رو این طوری بسته ارزشی حساب میشه ؟ !😂 ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆هفت خانِ وام خُرد گرفتن مردم عادی ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 تصاویر داغ امروز/ از تعزیه‌خوانی بدل «محسن رضایی» تا قیافهٔ جدید «حسین فریدون» 🔺 تصویر تعزیه‌خوانی فردی شبیه محسن رضایی و شکل و شمایل جدید حسین فریدون برادر «حسن روحانی» جزء پست‌های پربازدید امروز در شبکه‌های اجتماعی بود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حداقل جریمه بدحجابی و بدپوششی در مرحله اول ۷ تا ۸ میلیون تومان خواهد بود 🔹نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس: در قانون عفاف و حجاب بین سلبریتی‌ها، بی‎حجابی سازمان یافته، صاحبان مشاغل و مال‌ها، وسایل نقلیه و افراد عادی تفاوت قائل شده است. 🔹برای افراد عادی در مرحله اول جریمه ۷ تا ۸ میلیون در نظر گرفته شده اما در مراحل بعدی جرائم خیلی سنگین تری در این قانون دیده شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴۱۱۰ میلیارد برای فوتبالیست مخالف نظام! 🔹طبق گفته مدیر عامل تراکتور سازی رضا اسدی برای دو فصل ۱۱۰ میلیارد تومان قرارداد با سپاهان اصفهان بسته است 🔹جا دارد یادی کنیم از پست‌‌های این بازیکن و تحریک به اغتشاشات! کجای دنیا برای کسانی که قانون را رعایت نمی‌کند و لگد پراکنی می‌کند چنین پول‌هایی میدهند؟! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس: فردی که چند روز گذشته یک نفر از آمرین به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده بود روانه زندان شد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت های هم وطن ساکن آمریکا درمورد وضعیت واقعی مردم آمریکا و ژاپن ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴مطالبه‌گریِ آرمانها آنچه من بر آن تأکید میکنم، این است که ما امروز در جامعه‌مان داریم به اینکه آرمانها را مدام کنیم، مدام بگوییم، مدام روی آن کار کنیم، مدام مطالبه کنیم. این مطالبه‌گری خیلی چیز خوبی است. از آن چیزهایی است که از آن نباید دست برداشت. 📌اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با این مطالبه‌گری‌ها مواجه نشود، قطعاً خواهد کرد. ❇️یادآوری آرمانها، مطرح کردن آرمانها، خواستن آرمانها‌، طلبکاری نسبت به تحقّق این آرمانها یک سدّی است در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی -که متأسّفانه روی فضاهای نخبگانی هم دارند کار میکنند- و فضاهای ؛ که در مواردی هم . 📣 اینجا یک و انقلابی لازم است که وارد میدان بشوند، مطالبه کنند آرمانها را و خودشان کمک کنند به تحقّق این آرمانها که البتّه اینکه حالا چه‌جوری کمک کنند، جای بحث دارد؛ پس بنابراین، احتیاج است به یادآوری این آرمانها با همان زبانِ ویژه‌ی جوانِ مؤمنِ انقلابی که از خصوصیّاتش صراحت است، از خصوصیّاتش شجاعت در گفتار است؛ اینکه شجاعانه حرف خودش را بزند. امروز نسبتاً همین‌جور هم بود؛ ما احساس کردیم یک انگیزه‌ی شجاعانه‌ای وجود دارد برای اینکه بگویند یک چیزهایی را. اگرچه من بعضی حرفها را قبول ندارم امّا شجاعت را قبول دارم؛ این احساس را در جوان دانشجو و جوان انقلابی، من . بایستی این ارزشها به‌صورتِ صریح، هوشیارانه، ؛ [از سوی] جوانِ پای کار.۱۳۹۷/۰۳/۰۷ https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=5399&p=20#69373 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 مشاهده این کار بسیار مهم برای همه، خصوصا مسئولین جمهوری اسلامی، بسیار ضروری است 🔹️اسلام را خلاصه نکنید در نماز و روزه 🔸️علاوه بر شکستن گردن، باید پوست برهنه ها و هرزه ها را هم کند (کلام امام ره) 🔹️ترحم بر مجرمین، خیانت به مردم است 🔸️حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند 🔹️در راه مبارزه با گناهکاران، از جنجال و‌ هوچی گری ها نترسید 🔸️حکومت اسلامی وظیفه دارد در برابر گناه بایستد 🔹️علف هرز گناه را قبل از رویش در جامعه، نابود کنید(کلام ولایت ،رهبر معظم دامت برکاته) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💠 ‏ناموس شیعه رو در شیراز کتک می زنند ، در مشهد به امام رضا و پیامبر هتک حرمت می کنند ، در محرم به سردار دلها جسارت می کنند ، اقایون مسئول«اگر دین ندارین لااقل آزاده باشید » ٫ یکم غیرت نشون بدین 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فاجعه امروز بازار تهران فرزند شهیدی است که لحظاتی پیش به جرم تذکر به زن مکشفه، مورد هجوم ده نفر ارازل و اوباش قرار گرفته و آنقدر به گیجگاهش ضربه زدند که بیهوش شده. مکان وقوع حادثه: خیابان خیام، بالاتر از صوراسرافیل، پاساژ شیدایی سران قوا راحت باشند❗️ امر به معروف لسانی محترمانه با حمله اشرار و ضربه به سر آمر به معروف مواجه شد. این برادر حزب‌اللهی با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷جناب رحیمی ‎ اگر بجای جواب اهانت نمیکنی ما یک سوال بپرسیم؛ داماد لاکچری‌باز شما چه دردی از مستضعفان مملکت درمان میکنه که با خودت میبری دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان ؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🚨 شناسایی و حذف صفحه اینستاگرامی هنجارشکن با ۲۸۰ هزار مخاطب توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 🔰 فراجا 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
.🔷خانه های تیمی را منهدم کنید 🔹ماجرای نفوذ سرویس های غربی در میان مدعیان اصلاح طلبی، پر دامنه و چند لایه است. یک لایه آن، مدیران و فعالان رسانه ای هستند که پس از سال ها خیانت، در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفتند و علنا در خدمت گردانندگان BBC و VOA و رادیو فردا درآمدند. 🔸بدبخت ترین آنها، معاون وزیر ارشاد دولت خاتمی است که پس از دوره گردی در چند شبکه، به استخدام موساد درآمد و ننگ سردبیری "اینترنشنال" را پذیرفت. همین طور برخی سردبیران و دبیران سرویس های اعتماد، شرق، آفتاب یزد، توس، جامعه و... 🔹بنا بر اعلام "باراک راوید" خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس): "موساد برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشال استفاده می‌کند". 🔹همچنین "یوسی میلمان" تحلیلگر اطلاعاتی هآرتص فاش کرده: "ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می کند". 🔹لایه دیگر خیانت، توسط شبکه ای انجام می شود که هنوز در ایران مستقر است و از طریق رسانه هایی مثل اعتماد، شرق، هم میهن، فراز و... برای رسانه های نشاندار و معاند خارجی، تولید محتوای مسموم -غالبا کذب- می کند. احتمالا برخی همکاران این نشریات، جزو ادمین کانال های BBC و VOA و رادیو فردا هم شده اند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🌹زائران اربعین دیگر در مرزها توقف نخوا‌هند داشت‌ ♦️رئیس ستاد مرکزی اربعین:مقرر شده ورود اطلاعات به سیستم عراق نیز از طریق ایران انجام شود و ورود اطلاعات به سیستم تنها یکبار انجام و سرعت تردد حداقل به دو برابر افزایش می‌یابد. ♦️امسال برای نخستین بار زائران اربعین دیگر در مرزها توقف نخوا‌هند داشت‌؛ تبادلات اطلاعات ما با طرف عراقی برای خروج زائران مشترک می‌شود. ♦️برای افزایش پروازهای اربعین نیز پیگیری می‌شود و موافقت طرف عراقی نیز برای افزایش پروازهای ایرانی دریافت شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷اقای رشیدی کوچی حق را با باطل می‌آمیزید؟! 🌀اخیرا یکی از نمایندگان پرحاشیه‌ی مجلس گفته است که طبق اصل ۷۹ قانون اساسی ادامه‌ی اینستاگرام و واتس‌آپ غیرقانونی است و فیلتر این دو برنامه باعث ایجاد یک گردش مالی فاسد برای فروشندکان فیلترشکن شده است! 🌀آقای رشیدی اصل ۷۹ قانون اساسی در مورد عدم اجازه‌ی دولت برای حکومت نظامیِ بلند مدت [بیش از ۳۰ روز] است و فیلترینگ در حقیقت ایجاد محدودیت در دسترسی به سرویس معاند خارجیست، در حالی که دسترسی به دیگر سرویس های خارجی و همه‌ی سرویس های داخلی باز است! آیا حکم فیلترینگ و حکومت نظامی در نظر شما یکیست؟ 🌀ولی حالا که قصد داشتید از لسان قانون فیلترینگ را محکوم کنید ، اجازه دهید خود قانون جوابتان را بدهد و به اصول ۲، ۳، ۱۵۲ و۱۵۳ قانون اساسی و قانون واحده‌ی اسلامی مراجعه نمایید تا دریابید که فیلتر این دو بدافزار غیرقانونی است یا باز بودن آن دو! 🌀اما در مورد گردش مالی فاسدی که فیلترینگ برای فروشندگان فیلترشکن ایجاد کرده است، حق گفتید اما از حرف حق خود نتیجه‌ای باطل گرفتید! شما به عنوان فردی که در بالاترین جایگاه قانون‌گذاری کشور حضور دارد به جای حکم به رفع فیلتر از اینستاگرام و واتس‌آپ [که حقیقتا لفظ جنگ افزار بر آنها صدق میکند] باید با کمک همکارانتان در مجلس، قوانین محکمی برای برخورد جدی با فروشندگان فیلترشکن و همچنین فیلتر دائمی فیلترشکن‌ها به تصویب برسانید تا شر فیلترشکن‌ها و فروشندگان زالو صفتشان از شر جوانان کشور کم شود! ✅این را بدانید که حتی اگر واتس‌آپ ، اینستا و تلگرام هم رفع فیلتر شوند، فیلترشکن‌ها مشتری های خاص و فراگیر خودشان را در ایران دارند، پس انقدر سهل‌انگارانه به داستان فیلترشکن‌ها نگاه نکنید و به فکر راه‌حل اساسی و ریشه‌ای باشید! ✍ میلاد خورسندی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 پایان یک ماموریت جاسوسی و انتقال اطلاعات کاربران ایرانی ! 🔹نازنین دانشور؛ مدیرعامل استارت آپ تخفیفان از ایران فرار کرد ... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دوستان، حالا که بحث استارتاپ ها داغه، به این مورد توجه کنید این ها به لطف حماقت نظام دارای دیتابیس بزرگی از اطلاعات ایرانیان هستن! مثلا دیتابیس دی جی کالا شامل نام شماره تلفن آدرس منزل ایمیل پسورد شماره ملی و .... است. یا دیتابیس اسنپ که خودتون می تونید حدس بزنید. در زمان وزارت آن اطلاعاتی فاسد و چموش آذری جهرمی دیتابیس های بزرگی از اطلاعت ایرانیان لو رفت، دیتابیس ایرانسل شامل نام کد ملی آدرس شماره تلفن و .. ، دیتابیس پلیس راهور، دیتابیس تلگرام 40 میلیون ایرانی شامل شماره تلفن نام و تصاویر پروفایل کانتکت ها، دیتابیس ثبت احوال و ...، توجه کنید که هیچکدام هک نشد بلکه توسط همین استارتاپ ها لو رفت، در واقع در آن زمان توسط اوباش اصلاحطلب این دسترسی براشون باز بود! چون خیلی هاشون آدم های خودشون بودن. شاید تعجب کنید مثلا دشمنان چه طور اطلاعت یک شخص رو به سرعت بدست می یارن؟ از طریق همین استارتاپ ها به این دیتابیس های به روز شده دسترسی دارن! خدا می دونه از این طریق چقدر اطلاعت برای مثلا ترور و خرابکاری جمع آوری کردن. حالا که به ماهیت آدم های پشت این استارتاپ ها پی بردید نباید براتون دیگه عجیب باشه که اینها اطلاعات شخصی ایرانیان رو به سرویسی های جاسوسی خارجی یا برعندازان می دن! بنابراین چیزی که الان مهمه و باید توسط رسانه ها بهش پرداخته بشه کنترل و نظارت دولت به این دیتابیس ها و اطلاعات است. بخصوص بعد از منحل کردن این شرکت های قارچی باید دیتابیس توسط پلیس یا امنیتی ها ضبط بشه تا از آن سو استفاده نکنن، مخصوصا الان که از نظام کینه هم دارن! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اینجا شیراز نارنجستان قوام مجموعه تحت امر دانشگاه شیراز هست فیلم حمله وحشیانه چند زن هرزه و یک مرد بیشرف به دو خانم در مقابل چشمان دخترش بخاطر امر به معروف.😡😡 دیدن این فیلم خون ادم رو به جوش میاره. 🏴 اونهم دو روز بعد از عاشورا در یک مجموعه تحت امر دولت. ⚠️گفته می شود ضاربان به سرعت آزاد شدند. امیدوارم این خبر درست نباشه وگرنه وای به حال مسئولان مربوطه . اگر این خبر درست باشه باید همه مسئولان امر رو از جایگاهی که تکیه زدند اخراج کرد. گفته شده این ضارب وحشی و هرزه استخدام یکی از مجموعه هاست. اگر در شیراز یک مسئول با غیرت پیدا میشه این ادم لجن و حیوان وحشی رو به سزای عملش برسونه . و حداقل مطالبه مردم باید اخراج این بیشرف باشه. خوش به غیرت مردم و مسئولان شیراز . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️دفاع این چنینی از ولایت فقیه در امریکا قطعا هزینه دارد. شیخ اسامه از شهادت هراسی ندارد. برایش دعا کنید. 🌹ترجمه در یک‌ جمله - می گوید : حسین زمان امام خامنه‌ای‌ ست و... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️جامعه‌ای که رؤیا دارد، به روزمرگی نمی‌افتد! 🔹در جامعه ما ۳ مسئله بحرانی وجود دارد: ۱. محسوسی که مردم احساس می‌کنند مشکلات مال همه نیست. ۲. مردم احساس وجود در کشور نمی‌کنند. ۳. که به نظرم از همه‌اش مهم‌تر است این است که وجود ندارد! رویای یک آینده ممکنی که می‌توانیم به سمتش برویم. 🔸راه حل ما رؤیاسازی است! 🔺یک عده فکر می‌کنند آن که آقا می‌گوید یعنی که آمار این چیز و آن چیز را نشان بدهیم! جهاد تبیین یک بخش جدی‌اش این است که: - به مردم نشان بدهیم ریشه مشکلات کجاست؟! - آیا این مشکلات قابل حل و تغییر هست یا نه؟ - آیا نخبگان برای آن دارند؟ - و در نهایت نشان دهیم این وجود دارد. ✍محمدصادق_شهبازی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .