eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان عحیب و قابل تامل جیمی دور، مجری سرشناس آمریکایی؛ از شما میخواهند حشره بخورید تا خودشان پایگاه نظامی در سراسر جهان احداث کنند! 🔹 آمریکا با داشتن هزار پایگاه نظامی رتبه اول انتشار کربن را دارد اما قانون تصویب می‌کند که استفاده از ماشین چمن زنی توسط کشاورزان برای جلوگیری از آلایندگی، ممنوع است!! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 فقط همینو کم داشتیم 😂😂 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی دردناک از واقعیات کشور کره جنوبی که هیچ کس نباید ببینه! 🔹 این فیلم از جمله فیلم های اعتراضی کره جنوبیه و مربوط به یه محله فقیرنشینه که برای تامین مخارج زندگیشون کارهای وحشتناکی میکنند. کشور کره با استفاده از ابزار موسیقی و رسانه سعی کرده کشوری موفق از خودش نشون بده ولی واقعیت های وحشتناکی زیر پوست این چهره فریبنده وجود دارد که اصلا اجازه انتشار داده نمیشه. این فیلم را نوجوانان و جوانان حامی کی پاپر و .... حتما ببینند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷‏چقدر زیبا نوشته بود: زن، زندگی‌اش را داد، تا ما آزادی داشته باشیم! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷بخاطر اینکه نمی‌خواید حقیقت رو بپذیرید چشماتون رو بستید گوشاتون رو گرفتید مغزتون رو تعطیل کردید و تمام ذهن‌تون رو با مزخرفات و دروغ‌های منوتو و بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال پر کردید! بله ، جمهوری‌اسلامیِ داخل این شبکه‌ها همه شاخص‌های سقوط رو داره و تا حالا هم صدبار سقوط کرده ؛ اما جمهوری‌اسلامی واقعی نه استوارتر از گذشته به مسیرش ادامه میده! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 چپ راست؛ نام فیلم یا رمز عملیات؟ 🔹 شاید در ابتدا چپ راست نام یک فیلم باشد. اما وقتی آن فیلم را میبینیم، بیشتر شبیه رمز عملیات است تا نام فیلم. عملیاتی برای تمسخر مفاهیم دینی و بچه حزب‌اللهی‌ها، آن هم با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد‌. 🔹 فیلمی ساخته اند که هر جا میگردیم نه هنر در آن وجود دارد، نه مهارت بازیگری، نه مهارت کارگردانی وجود دارد، نه ارزش سینمایی. تنها چیزی که در آن میبینیم، تمسخر مفاهیم دینی است. آن هم مفاهیمی همچون حجاب و امر به معروف که الان نقطه هدف دشمنان ایران است. 🔹 این فیلم به قدری ضعیف است که بعید میدانم کسی به خاطر فیلم بودن، آن را دیده باشد. فقط برخی به خاطر تکیه انداختن هایش ازش آن را دیده اند. 🔹 از سلبریتی جماعت که این فیلم را ساخته و پرداخته، توقعی نیست. مثل همیشه عمل کرده اند. اما سوال اصلی از وزارت ارشاد است. دقیقا چه فکری کرده اید که به این فیلم مضحک مجوز داده اید؟ چه منطقی داشته اید وقتی داشتید برگه مجوز را امضا میکردید؟ اصلا یک بار این فیلم را دیده اید؟ سعید شرافت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
تو همین یه ماه گذشته کلی موفقیت برای تیم های ملی نوجوانان رشته های مختلف داشتیم اما انگار اینا جزو این کشور و ملت نیستن که بهشون پرداخته نمیشه! رسانه های اصلاحطلب و ضد ایرانی اونقدر دیکتاتورن که اجازه شادی و غصه خوردن مخاطب رو باید خودشون صادر کنن! ✍🏻نیره نوری 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷به دلیل کشف حجاب و ولنگاری گسترده سالن های نمایشگاه صنعت ساختمان تعطیل شد به نقل ازفراجا، باتوجه به خبر واصله مبنی بر عدم رعایت عفاف وحجاب و شئونات اسلامی در نمایشگاه بین المللی تهران تیمی از کارشناسان پلیس نظارت‌ براماکن عمومی فراجا به محل نمایشگاه مراجعه که برابر بررسی های به عمل آمده نمایشگاه صنعت ساختمان در حال برگزاری بوده که وضعیت حجاب و پوشش متصدیان غرفه های موجود در سالن های نمایشگاه و بازدیدکنندگان خانم نامناسب وکشف حجاب و بدپوششی به صورت گسترده و شایع مشاهده گردید که به همین دلیل سالن ها تعطیل و یک سالن دیگر نیز به دلیل گستردگی کشف حجاب و برهنگی مراجعین ومتصدیان غرفه ها پلمپ گردید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ اکبر طبری برگشت به زندان اما کدام زندان! 🔰 حمید رسایی: بالاخره با پیگیری و مطالبه افکار عمومی، اکبر طبری که خود را برای آزادی از زندان آماده کرده بود، مجددا به زندان بازگشت. البته زندان برای جماعتی مثل اکبر طبری، حسین فریدون، مهدی هاشمی و شهرام جزایری، غیر از ان زندانی است که در تصورات ما وجود دارد یا یک جوان مطالبه‌گر به آن محکوم می‌شود. این زندان که فقط چند درجه از هتل پنج ستاره کمتر است، قطعا آن زندانی نیست که با هدف بازدارندگی در نظام حقوقی مکاتب مختلف برای مجازات گردن کلفت‌ها تعریف شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک کلیپ زیبا برای کربلایی کردن کودکان 🖤 🌴🕯✅🕯🌴 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ملاقات با ژنرال 🔻 داستانی از شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی به روایت استاد مسعود عالی 🗓 سالروز شهادت خلبان «عباس بابایی» ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسلمان شدن مسیحی که در حال نوشتن کتاب ضد اسلام بود این شخص پاسخ شبهاتی که درباره تثلیث دین مسیسحیت داشت رو در اسلام پیدا کرد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مجید رضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین: یادم نمی‌آید در ۴۰ سال اخیر کسی مثل سلاح ورزی، اینطوری برای نظام گردن کشی کند! گویا نهادهای امنیتی زورشان به سلاح ورزی نمی‌رسد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ایرانیان نوع‌دوست و مهربان 🔺 تو این گرمای ۴۵ درجه کاشان این جور آدما بهشتی‌ان. ✍️کاشانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از جشنواره‌ای در تورنتوی کانادا/ حاوی صحنه‌های دلخراش برای غرب‌زده‌ها 🔺غربیا، مردمی بافرهنگ و نایس هستند، البته در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و در ذهن ما! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 دیگه خودشونم دارن اعتراف می کنن! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴معجزه ای دیگر در جمهوری اسلامی: پسری که در اغتشاشات سال گذشته دستش قطع شده بود، در آستانه یک سالگی، دستش در اومده و به حالت عادی برگشته!!!! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
▪️۲ میلیون تریاکی در ایران ١۵ میلیونی زمان پهلوی یکی از مهم‌ترین خدمت رضاشاه در ایران نوین، تریاکی کردن مردم بود. از جمعیت حدود ۱۵ میلیونی ایران، ۲ میلیون تریاکی داشتیم. منبع :روزنامه اطلاعات، ۲۹ آذر ۱۳۵۵ ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 کان عبری اسرائیل: «رونالد مولتری» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور اطلاعاتی و امنیتی، ریاست یک هیئت آمریکایی در سفر رسمی این هفته به اسرائیل، جهت گفتگو و مشورت درباره حمایت و برنامه ریزی سالگرد مهسا امینی برعهده داشت. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🚨 🔺سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای تهدید کرد در صورت توقیف کشتی‌های ایرانی توسط آمریکا پاسخ مشابهی خواهد داد. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امتناع علی نصیریان از ورود به سالن تجلیل به احترام قرآن 🔹علی نصیریان هنرمند پیشکسوت و محبوب، زمان ورود به سالن تجلیل از مفاخر گیلان در تالار مرکزی با وجود اصرار میزبان، به احترام تلاوت قرآن از ورود به سالن امتناع کرد تا نظم جلسه بهم نخورد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست! ♦️ اسکای‌نیوز عربی: مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته... ♦️ آی 24 رژیم صهیونیستی: تکنولوژی و توانایی بالای موشکی ایران... ♦️ العربیه: اعتقاد ایران درباره تهدید امنیت منطقه با حضور آمریکایی‌ها... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 تصاویر باران کوثری رو در فیلم «رگ های آبی» فیلمی در مورد «فروغ فرخزاد» مشاهده میکنید. 🔹 ایشون از بر عندازان مشهور کشورمون هستن که در سالگرد برعندازی مشغول به کار و کسب درآمد و به جیب زدن پول در زیر سایه جمهوری اسلامی هستن و جالب اینکه فقط متخصص بازی در فیلمهایی سیاه با نقش های منفی و تروبج اباحه گری هستند. کلا جماعت سلبریتی ذاتشون همینه. یه دوره جفتک اندازی می کنند بعدش درامد زایی و خوش گذرانی و وقتی کفگیرشون خورد ته دیگ و پولی ندارند خیلی نایس میان تو همون نظامی که قبولش ندارند فعالیت می کنند و پول به جیب میزنند‌. چون میدونند هر غلطی کنند نه تنها کسی کاری باهاشون نداره بلکه وزیر دولتش با دسته گل میره به استقبالشون و منتشون رو میکشه که بیاین افتخار بدید و چند میلیارد بگیرید . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
▪️شما یادتون نمیاد یه زمانی بود میرفتیم تو جدول نگاه می کردیم ببینیم کی قراره برق خونمون 2 ساعت بره ▪️چون روحانی معاهده پاریس رو امضا کرده بود و تعهد داده بود ایران کمتر سوخت فسیلی بسوزونه !!!!! معاهده ای که نه آمریکا امضاش کرد نه عربستان و روسیه !!!! 👤سعیدسعیدی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .