eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ فیلم زندانی شدن و فیلم آزاد شدن، کدام مهم است؟ 🔰 حمید رسایی: خبرگزاری قوه قضاییه (میزان) فیلم مداربسته‌ای از لحظه بازگشت طبری به زندان را منتشر کرده است. از این اطلاع‌رسانی رسانه قوه قضاییه سپاسگزاریم. اما آیا اگر طبری مجددا از زندان آزاد شد (به هر بهانه‌ای مثل بیماری و ...) آیا باز هم فیلم و خبرش به اطلاع مردم می‌رسد؟ در ایامی که خبر آزاد بودن طبری از زبان رییس سازمان زندان‌ها در برنامه تلویزیونی و با سماجت مجری برنامه منتشر شد، برادر حسن روحانی (حسین فریدون) و برادر اسحاق جهانگیری (مهدی جهانگیری) در حبس نبودند و ول می‌چرخیدند. وقتی واکنش‌های اعتراضی به آزادی طبری بالا گرفت، بی سر و صدا این دو نفر را به حبس برگرداندند! برای همین از رسانه قوه قضاییه می‌خواهیم همانطور که فیلم برگشت به زندان را منتشر کرده، فیلم مرخصی‌های طویل‌المدت را هم رسانه‌ای کند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴امام خامنه‌ای: حوزه مادر نظام است، چگونه میتواند بیتفاوت باشد و در از نظام نکند؟ ❇️حوزه‌های علمیه هم نمیتوانند بیتفاوت بمانند. حوزه‌ی علمیه، بخصوص حوزه‌ی علمیه‌ی قم است؛ به وجود آورنده و مولد این انقلاب و این حرکت عظیم است. یک مادر چگونه میتواند از زاده‌ی خود، از فرزند خود بماند، نسبت به او باشد، در از او نکند؟ ممکن نیست. 🎋امام خامنه‌ای در دیدار طلاب و فضلا و اساتید حوزه علمیه قم‌ https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=10357 📣فقها و علمای بصیر و فداکار اسلام با و بقول شهید مطهری . خداوند علمای بصیر و فداکار را برای دفاع از اسلام و انقلاب و نظام و ولایت و خون مطهر شهدا در پناه امام زمان عج محفوظ بدارد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📊 صنعت ۱۵۰هزارمیلیاردی سیگار ایران در دستان چه کشورهایی است؟‌ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از میزان مُزد و مواجب مزدوران یا "احمق‌های مفید" بیشتر بدانید؛ افشاگری پروفسور محمد سهیمی از صنعت و تجارتی به نام اپوزیسیون! 🔹 ‌ رضا پهلوی تا ۱۹۸۹ ماهانه ۱۵۰ هزار دلار از سازمان CIA مواجب مزدوری می‌گرفته! 🔹 ‌ اکبر عطری که موسسه ضد ایرانی "توانا" را دایر کرده فقط در سال ۲۰۱۳ مبلغ یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار مواجب مزدوری دریافت کرده‌است! 🔹 ‌ از نظر دولت‌های آمریکا اپوزیسیون ایرانی "احمق‌های مفید" هستند و تا زمانی که اهداف آمریکا را دنبال می‌کنند در حمایت مالی این کشور قرار دارند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴این یعنی حاکمیت صهیونیست ها بر رسانه زمانی که یک دولتی به حدی تسلط داشته باشه بر روی رسانه‌های مختلف که هیچ احد و الناسی حق اعتراض به اون دولت و فجایعی که اون دولت به وجود میاره رو نداشته باشه یعنی بر روی رسانه‌ها حاکمیت داره... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 اسم خبرنگار رو به لجن نکشید، اینها جاسوس بودن نه خبرنگار 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های منصفانه آقای «نقدعلی» نماینده مردم اصفهان پيرامون بحث استیضاح وزیر کشور بابت بخش‌نامه معاون سیاسی این وزارتخانه ‌ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🖼 ؛ 👤 موریس دوکبری، نویسنده مشهور فرانسوی: 🏴 «در مجالس عزاداری حسین گفته می‌شود که حسین، برای حفظ شرف و ناموس مردم و بزرگی مقام و مرتبه اسلام، از جان و مال و فرزند گذشت و زیر بار استعمار و ماجراجویی یزید نرفت. پس بیایید ما هم شیوهٔ او را سرمشق قرار دهیم و از زیردستی استعمارگران خلاصی یابیم و مرگ با‌عزت را بر زندگی با‌ذلت ترجیح دهیم… » 🔅 اگر فرزند حسین بیاید، تمام زیردستان و مستضعفان جهان را از ذلت نجات خواهد داد... #⃣ ۱ ؛ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «پروژهٔ امام زمان» 👤 استاد ⁉️ آیا طرحی وجود داره که استکبار در جهان از بین بره و دیگه مستضعف نداشته باشیم؟ 📥 دانلود با کیفیت بالا https://aparat.com/v/F7eaY 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📊اولین نظرسنجی انتخابات مجلس؛ نتایج نظرسنجی انتخاباتی یک مرکز حاکمیتی معتبر 🔺به لیست کدام شخصیت سیاسی رای می‌دهید؟‌ ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🛑 انصارالله: نزدیکی آمریکا به آب‌های یمن می‌تواند طولانی ترین و پرهزینه ترین نبرد تاریخ را رقم بزند 🔺حسین العزی معاون وزیر امور خارجه دولت نجات یمن در واکنش به لشکرکشی آمریکا به دریای سرخ: "به نفع صلح و امنیت بین المللی و حفظ امنیت کشتیرانی در دریای سرخ است که نیروهای آمریکایی از آب‌های سرزمینی ما دور شوند. زیرا هر نزدیکی (فقط یک نزدیکی) می تواند به معنای آغاز طولانی ترین و پرهزینه ترین نبرد تاریخ بشر باشد." ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با خزعبلات فمینیستی «زن مستقل و قوی» ازدواج نکرده و حالا هم سن ازدواجش گذشته و هم فهمیده چه کلاهی سرش رفته و هم تنها و افسرده است.../ آزوف 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان به خاطر یک پرونده اختلاس مالی به ۳ سال حبس و ۵ سال سلب صلاحیت مناصب سیاسی و حقوقی محکوم شد ... 🔹 ما هم یه فریدون خان داریم از سر تا پای دولتش فساد و جاسوس بیرون زدو خودشم مشکوک به جاسوسی بود اما الان سُر و مُر و گنده تو کاخش نشسته و قوه قضائیه هم انگار و نه انگار که باید اقدامی کنه. اسلامی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
30.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فریاد های نماینده مجلس بر سر وزیر دادگستری؛ این کسی که شما آن را امامزاده می دانید، معاون وزیر صمت را ترور کرده اند 🔸 امروز درپی سوال ۳ نماینده از وزیر دادگستری در صحن علنی، محمود احمدی بیغش نماینده شازند در ساعات آغازین مجلس در اظهاراتی جنجالی و مهم گفت: 🔸۳۰ درصد مردم شازند مبتلا به سرطان هستند بخاطر آلودگی های کارخانه ها، احداث کارخانه در حریم ۳۰ کیلومتری کلانشهر اراک که صدور مجوز صنعت جدید ممنوع است، با چه رانتی مجوز ساخت و ساز گرفته اند 🔸فکر کردی اینجا جاییه که امر و نهی کنی؟ فک کردی اینجا شعبه هست؟! آیا وزیر دادگستری وقتی میداند کسی شروع به قتل کرده باید ضامن او باشد ؟ من مخالف صنعت نیستم، بلکه شازند تحمل آلایندگی بیشتر را ندارد/بهتر است جنایت متروپل را دوباره تکرار نکنید! 🔸آقای رحیمی؛ شما می دانستید که این افراد می خواهند قتل انجام دهند، لذا چطور به خود اجازه دادید یک نماینده مجلس را به آنجا برود و ضامن آنها شود! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
29.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پایان تلخ ورزشکارانی که به وطن خود پشت کردند ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صوت لو رفته لیدر گروهک تروریستی ارتش مردمی 🔹 یکی از اعضای سابق گروهک تروریستی ارتش مردمی که صوت سیامک تدین طهماسبی لیدر گروهک تروریستی ارتش مردمی و معاون شاهینلو را منتشر کرده که در آن این تروریست از 15 تا 20 بمب فقط برای یک شهر سخن می گوید 🔹 در ابتدای این صوت تدین تروریست از این جوان درخواست انفجار کارخانه محل کارش را می کند تا بار دیگر ثابت شود این تروریست ها دشمن مردم ایران هستند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ثبت‌نام ۵۰۰ هزار نفر در سامانه سماح رئیس ستاد اربعین حسینی: 🔹تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از زائران در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که بیانگر استقبال قابل توجه زائرین است. 🔹بیش از ۴۴ درصد اعلام کرده‌اند که با خودروهای شخصی خودشان مسافرت خواهند کرد؛ این عدد خوبی است و هر چه افزایش یابد مناسب‌تر است. 🔹هر میزان خودروی شخصی مراجعه کند، ما ظرفیت آن را در پارکینگ‌های مرزی داریم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک رویای صادقه و فوق العاده عجیب و شگفت انگیز از زبان استاد قرائتی 🔴سفارش امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) به یک شهید... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طوفانی‌ترین مناظره شیعه و سنی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 اوفر بارتل رئیس دادگاه عالی تل آویو در گفتگو با کانال۱۲ اسرائیل: نتانیاهو به نفع ایران جاسوسی و اقدام می‌کند. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری جدید وزیر کشور درمورد کشف حجاب های سازمان یافته از طریق رمز ارز، پول هایی به برخی افراد خاص پرداخت شده تا بی حجابی را ترویج دهند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
➖توضیح پست بالا 🔹️امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، در مجلس لاریجانی به‌عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد. برادرش در دولت حسن روحانی سال‌های متمادی مسؤول ادارهٔ اطلاعات استان همدان بوده و در دولت فعلی نیز معاون سیاسی استانداری همدان است و همین برادرش نسبت فامیلی نزدیک با احد آزادیخواه نماینده ملایر دارد. 🔹️احد آزادیخواه نمایندهٔ پرحاشیهٔ ملایر کفیل کسانی شد که متهم به اقدام به قتل معاون وزیر صمت و پرداخت رشوه شده بودند. 🔹️نمایندهٔ ملایر که با حمایت جمنا و شورای اصول‌گرایان به مجلس شورا راه یافته، سابقهٔ دفاع از FATF، تبلیغات انتخاباتیِ خارج از عرف و شکایت‌ رسمی از عدالت‌خواهان استان همدان را نیز دارد. (تصویر بالا، خوشحالی نمایندهٔ ملایر در روز استیضاح وزیر صمت است!) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .