eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 کتائب القسام یک پهپاد اسرائیلی از نوع "Orbiter K1" را در شرق غزه که در حال انجام ماموریت شناسایی بود، توقیف و مصادره کرده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆اینکه رشیدپور برگشته صدا سیما به کنار، اما اینکه با برنامه کپی شده اسرائیلی سیم اخر برگشته بیشتر به یک عرض اندام رسانه ای شبکه نفوذ شبیهه و این همه حماقت اصلا طبیعی نیست... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 مجتمع صنعتی هاشارون کارخانه تولید اسلحه، مهمات و مواد منفجره است که مساحت مجتمع حدود ۷۵۰ هکتار است و جزیره ای مستطیل شکل را تشکیل می دهد که جز کارمندان هیچکس نمی تواند به آن نزدیک شود ⚠️شب گذشته در ساعت 1:20 با خاک یکسان شد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 استوری محسن افشانی در مورد مرتضی محمد پور که قراره از ترکیه دیپورت بشه ایران 🔹 این سلبریتی دیگه خوب میدونه غول رسانه حتی بدیهیات رو وارونه جلوه میکنه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشدید بحران اقتصادی در ایالات متحده صدای مدیر شبکه لس‌آنجلسی را هم درآورد 🔹 در آمریکا نمی‌دانید که قیمت‌ها با چه سرعتی رو به افزایش است به طوری که هیچ جوری نمی‌شود آنرا جمع و جور کرد! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
‌ 🌹تمدید رایگان گذرنامه‌های ۲ سال منقضی‌شده برای اربعین ♦️رئیس ادارهٔ گذرنامه: برای سهولت زیارت اربعین، گذرنامهٔ افرادی که ۲ سال از انقضای آن گذشته با یک برچسب به‌صورت رایگان تمدید می‌شود. این اقدام از امروز در اداره‌های گذرنامه‌ٔ کشور اجرایی می‌شود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆شلوغ‌ترین مرزها در سال گذشته 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور : 🔹به سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های معروف مثل مسی پول دادند تا علیه جمهوری اسلامی توییت بزنند. ۴۰۰ میلیون دلار برای مدیریت ناآرامی‌های سال گذشته هزینه کردند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
بحران کمبود دارو یادتونه؟ کار بهایی ها بود وقتی میگیم بهائیت یک فرقه تروریستی و امنیتی هست یعنی این👌 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 امام خامنه ای: در اتخاذ مواضع انقلابی باید صراحت داشت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب‌اللهی‌ها ! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر آخر الزمانی از آمریکا.... 🔹تصاویر آتش سوزی اخیر نشان میدهد جزیره هاوایی، تقریبا تبدیل به خاکستر شده است؛ کافی بود خدایی ناکرده یک هزارم این آتش‌سوزی گسترده و خانمان‌ سوز در ایران اتفاق افتاده بود‌ تا امروز شاهد انواع و اقسام لگدپراکنی‌ها، تیکه انداختن‌ها، خودتحقیری‌ها و درخواست استعفاها می‌بودیم ! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ریش میذاره نماز میخونه اما نمازگزارها رو میکشه اون خدا رو دوست داره ،تو رو دوست نداره 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺نسلی که دیدت با لگد انداختت بیرون 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🅾 پیامک جالب یکی از مومنین به آقای جبلی صدا و سیما 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 رییس صدا و سیما: آقای شهبازی و برنامه پاورقی ادامه خواهد یافت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عصبانیت سرباز خبرنگار اینترنشنال از بیان حقیقت توسط «تریتا پارسی» و «علی واعظ»! تریتا پارسی، بنیان‌گذار و رئیس سابق نایاک: 🔹این ایالات متحده است که با فرستادن نیرو به خلیج فارس تنش‌ها را افزایش می‌دهد.«و نه ایران» علی واعظ، مدیر پروژه ایران در گروه بین‌المللی بحران: 🔹در مورد توافق ایران با آمریکا، این ۶ میلیارد دلار از ابتدا، اموال ایران بوده است؛ این پول آمریکا نبوده که به ایران گروگانگیر بگوییم! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷این علی یونسی که به جرم همکاری در بمب‌گذاری، ارتباط با منافقین و کشف شدن مواد منفجره تو خونه‌ش بازداشت شده هم خانواده جالبی داره: +برادرش رضا یونسی رابط منافقینه +پدرش یوسف ۱۲سال زندان بوده بخاطر عضویت تو گروهک منافقین +مادرش جلیله.د عضو فعال گروهک رجویه +خاله‌ش زیبا.د عضو شورای مرکزی منافقین تو پاریسه +شوهر این خاله‌ش تو عملیات مرصاد هلاک شده +اون یکی خاله‌ش هم تو مرصاد به درک رفته ▪️خود مریم رجوی چنین خانواده نخبه‌ای نداشته!! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔸با پیگیری ها معاون وزیر نفت مبلغ قابل توجه‌ی به رفاهیات (نفت کارت) کارکنان این وزارت خانه افزوده شد. اما مبلغ را نمیگوییم تا کارگران و فرهنگیان و نظامیان شما بخوانید گدا گشنه های حقوق بگیر دولت سر و صدا نکنند. 🔹با عرض پوزش از این اقشار شریف و زحمتکش بابت ادبیات پارگراف قبلی، اما آیا شما چیزی غیر از این گفته را از متن خبر برداشت می‌کنید؟! 🔸جالب است که اکثر مخاطبان این خبر که از جامعه نفتی ها هستند، در بخش نظرات درخواست عدم انتشار این مبلغ را دارند. پر واضح است که بقیه را زامبی می بینند و فقط خود را شایسته استفاده از بیت المال می‌دانند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 واقعاً خدا قوت به قوه قضاییه و دیوان عالی کشور!!!!! یه قاضی هم یه حکم نصف و نیمه بازدارنده میده اینها ملغی میکنن اون وقت توقع دارن کشف حجاب هم جمع بشه... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️خطر شدید آتئیسم بیخ گوش جهان اسلام 🔹 پس از دو روز فعالیت، عصر امروز کنگره «تواصل و تکامل» با هدف یکپارچگی ۲۳۰ تن از علماء و مشایخ عالم اسلام در مواجهه با آتئیسم و الحاد در مکه مکرمه به کار خود پایان داد. 🔸در بیانیه پایانی مؤتمر که توسط امین عام کنگره، دکتر «عواد العنزی» قرائت شد تشکیل جبهه متحد علما با هدف مقابله با گسترش و انتشار روزافزون الحاد و خداناباوری در کشورهای اسلامی مورد تأکید قرار گرفت. 🔹حمایت از شعار مسابقه امسال الازهر «لماذایلحدون؟» با عنوان «ما ترجیح می‌دهیم شنوای صدای ذی‌نفعان (بی‌خدایان، آتئیست ها و آگنوتیسیت‌ها) باشیم» مورد حمایت طیف های سلفی، نوسلفی و.. این کنگره قرار گرفت. 🔹در بیانیه‌ اختتامیه‌ مؤتمر مکه به فقها و علمای مذاهب فقهی توصیه اکید شد که رویکرد اعتدالی و میانه‌گرا را برگزینند و از اعلام فتواهای شاذ و خلاف مشهور که به تعصب و رادیکالیزم افراطی دامن می‌زند اجتناب کنند. ✍ با آمار ادعایی ۱۶ درصد الحاد در ایران مسئولیت سنگین نهادهای تبلیغی مثل سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در مواجه با این جریان ضروری است و غفلت نسبت به این موضوع، خطایی راهبردی است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 الان یه عده تهی مغز میان میگن، اینام کار جمهوری اسلامیه! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مهد تمدن و کفری کردن گاوها، اسپانیا 🔹 فکر کن اگر یبار این کارو ما میکردیم، یعنی تو ایران اتفاق میفتاد، ما رو به عقب افتاده های عصر حجر که چه عرض کنم، با انسان های اولیه طبقه بندیمون میکردند 😑 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا