eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷جوانمردی و بزرگی به دارابودن و پول دار بودن و جایگاه شغلی بالا داشتن نیست. یکی مثل این بزرگ مرد کل داراییش یه کامیونت و این کامیونت منبع در آمد و امرار معاش هست اما این چنین زیبا به فکر مستمندان هست. زندگی چقدر با دیدن همچین صحنه هایی زیباتر میشه. چقدر حالمون با دیدن این صحنه های زیبا خوب میشه.🌹 ارسالی از دیار دارالمومنین شهرستان بهبهان 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 رییس اتاق بازرگانی که سلاح‌ورزی باشه عضو اتاق بازرگانی چی میشه!؟ 🔹 این اقای حمیدرضا صالحی کی باشن که با دامن زدن به شایعات ذهن مردم رو مشوش کنن؟ این مملکت قانون نداره که هر کی از راه رسید فاز رانت اطلاعاتی برمیداره و شایعه پراکنی میکنه، کسی هم کاریش نداره؟چرا دهن این بیشرفها رو که با روان مردم بازی می کنند و ارامش'در کشور به هم میریزند برخورد نمی کنید؟؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات جالب مدیر شبکه سلطنت‌طلب: همه احزاب سیاسی در ایران وقتی پای اراده حفظ نظام به میان بیاید، حاضرند اختلافات را کنار بگذارند و زیر یک عَلم باشند؛ برخلاف اپوزیسیون که گرفتار اختلافات اساسی هستند! 🔺️اعتراف صریح اپوزیسیون به شکست در آنتن زنده: تعداد مردمی که همراه حکومتند، بسیار بسیار زیاد است و ما داریم زور می‌زنیم برای عده‌ زیادی که حاضر نیستند براندازی کنند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 سهم مدارس دولتی از رتبه‌‌های برتر کنکور؛ ۸ درصد، ۳ نفر از ۴۰ نفر برتر در مدارس دولتی درس خوانده‌اند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 اینستاگرام قاتل خاموش! 🔹 گروهی از هکر های نیجریایی با جا زدن خود به عنوان یک زن با یک نوجوان ارتباط برقرار کرده و با نقشه ای او را وادار به ارسال عکس های برهنه خود می کنند بعد از این که پسر متوجه نقشه می شود خودکشی می کند. 🔹 نتیجه رها کردن فرزندان در فضای مسموم اینستاگرام جز این نخواهد بود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 هنوز نفتی که دزدیدین تخلیه نکردین ؟ اقای ابرقدرت تخلیه نفتمون ترس نداره ، فقط یکم درد داره « ذوالقرنين» 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 معاون رییس حزب محافظه‌کار بریتانیا: هر کس سلطنت نمی‌خواهد، از کشور برود! 🔹 لی اندرسون، معاون رییس حزب محافظه‌کار بریتانیا، در واکنش به تظاهرات حدود دو هزار نفر در لندن در اعتراض به مراسم تاج‌گذاری پادشاه این کشور، در توییتی نوشت: اگر نمی‌خواهید در یک کشور پادشاهی زندگی کنید، راهش این نیست که شعار احمقانه بدهید. راهش این است که مهاجرت کنید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻این دروغ دزدی تأسیسات و ۱۰۰۰دروغ دیگر ۸سال در رسانه های امنیتی برای تخریب نیروی گفته شد ولی امروز هیچ کدام پاسخگو نیستند! ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀پرتاب بمب های ODAB-500P روسیه علیه اوکراینی ها 🔺به موج انفجار توجه کنید. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺هیچ جای دنیا برای مرگ عزیزشون جشن و رقص نمیگیرن به جز جماعت زن زندگی آزادی ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 سکوی استخراج گاز؛ دستاورد قدرت‌نمایی حزب‌الله برای لبنان ◽️تصاویری از سکوی استخراج نفت و گاز در بلوک شماره ۹ لبنان که توسط علی حمیه وزیر لبنانی نزدیک به حزب‌‌الله منتشر شد. ◽️ وی خط پرواز هلیکوپتر از فرودگاه بیروت تا این سکو را به یاد کشتار قانا توسط رژیم صهیونیستی، خط قانا ۹۶ نامگذاری کرد. ◽️فشار و تهدیدات حزب‌الله رژیم‌صهیونیستی را مجبور کرد خط مرزی آبی مورد نظر لبنان را به رسمیت بشناسد و به منابع لبنانی کاری نداشته باشد. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥از:مقام معظم رهبری 💥به:مسئولین و مردم 💥اجازه ندید یک عده با نام آزادی، بی‌بندوباری را در جامعه رایج کنند..... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مهاجران خالی‌بند یا زیادی زرنگ؟ 🔺شهردار یکی از شهرهای کوچک کانادا گفته با وجود درآمد سالی ۹۰هزار دلاری‌ام نمی‌توانم در شهری که شهردار هستم، خانه بخرم! 🔹یکی نیست بگه از بس بی‌عرضه هستی، وگرنه ایرانی مهاجر داریم با ۵۰ یورو کل فروشگاه رو بار می‌زنه. اون‌وقت این با این درآمد نمی‌تونه یه خونه تو شهری که خودش شهرداره بخره؟ ✍ مرد خوش‌خیال ساده 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ مهم‌ترین آیه حجاب در قرآن ❇️تحلیل حجت‌الاسلام عرب از آیات حجاب در قرآن ❇️قابل توجه مذهبی‌های صورتی و مخالفان حجاب قانونی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☑️ العبد محمدتقی بهجت: ◾️حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام فرمود: «چرا ریختن خون مرا حلال می‌دانید؟ آیا حلالی را حرام کرده‌ام یا حرامی را حلال کرده‌ام؟». ❗️یک ملعونی جواب داد: «به‌خاطر بغضی که از پدرت در دل داریم، با تو می‌جنگیم». 🏴 اینجاست که می‌گویند حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام گریه کرد [چراکه] آن کسی را که باید به او تحبب (ابراز دوستی) بکنند، تبغض (ابراز دشمنی) می‌کنند. 📚 رحمت واسعه، ویراست سوم، ص١١٨ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💡 مستحبّی که هزار واجب در آن است! آیت الله بهجت (ره): 🔘 معلوم ‌می‌شود نماز شب مستحبّی است نظیر روضه خوانی، که وقتی در زمان رضاخان - روضه خوانی را - منع کردند، یکی از اصحاب و اطرافیان حاج شیخ عبدالکریم حایری رحمه اللّه به ایشان عرض کرد: 🔹 چیزی نیست، روضه خوانی یک عمل مستحبّ است که پهلَوی آن را منع کرده است. ▫️ حاج شیخ رحمه اللّه فرمود: 🔸 بله مستحبی که هزار واجب در آن است. ▫️ خدا ‌می‌داند که چه قدر احکام واجب و چه چیز‌هایی از حالات، سیره و کلمات سیّد الشّهدا و سایر معصومین علیهم السّلام که در مقدمه ی روضه نقل ‌می‌شود، که - این مطالب - سبب تقویت دین و موجب افزایش ایمان مردم است! ⬅️ در محضر بهجت، جلد اول، نکته ۳۳۲ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺روزنامه انگلیسی گاردین بهترین عکس آخر هفته خود را عکسی از راهپیمایی به سمت کربلاء در منطقه راس البیشه بصره معرفی کرد. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆این عکس خیلی معنادار است ... ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 مگامال و.........‌. ان شاء الله که عکس فوتوشاپه و اینجا ایران نیست 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴شرایط منطقه خیلی عجیب شده از طرفی میبینیم که توافق میشه و ایران و آمریکا تبادل زندانی میکنن و پولها ایران آزاد میشه ، اما از طرفی هم میبینیم که همه طرفها به شدت آماده باش هستن و نیروهاشونو دارن تقویت میکنن!! تحرکات نیروهای آمریکایی در عراق زیاد شده و چند هزار نیروی جدید هم به خلیج فارس اعزام کردن. در لبنان با واژگونی کامیون حامل محموله حزب الله درگیری مسلحانه رخ میده و اسرائیل نشون میده که روی جنگ داخلی در لبنان حساب باز کرده تا اگر کار به جنگ با حزب الله کشید ، بخشی از نیروهای حزب الله در داخل مشغول باشن. در ایران هم به سالگرد اغتشاشات نزدیک میشیم و غرب دوست خواهد داشت سر ایران رو به مشکلات داخلی گرم کنه تا نتونه از متحدین خودش حمایت کافی کنه. در یمن شاهد این هستیم که با وجود توقف جنگ، اما احتمال آغاز مجدد درگیری ها وجود داره. زمزمه هایی از تقویت داعش در سوریه شنیده میشه ولی کانونهای بالقوه درگیری در سوریه متعدد هستند. عراق هم همینطور. آیا در آرامش قبل از طوفان به سر میبریم؟ آیا غرب با خطای محاسباتی باعث درگیری کل محور مقاومت با اسرائیل خواهد شد؟ به نظر میرسه شیپور جنگ دیر یا زود نواخته خواهد شد مگر اینکه در پشت صحنه اتفاقات دیگری رقم بخورد. سعیدیسم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چرخه پروارسازی سلبریتی‌های هنجارشکن در جمهوری اسلامی ➖چرا هرکس به زندان می‌رود، جسورتر می‌شود؟ ➖آیا پای شبکه نفوذ در میان است؟ ➖آیا حال خانواده شهدا را درک می‌کنید؟ کوشکی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .