eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 رادارهای ارتش جنگندۀ رادارگریز آمریکا را رصد کردند 🔹معاون عملیات پدافند هوایی ارتش: در روزهای گذشته چند جنگندۀ F-35 آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و رادارهای جنوب کشور به‌صورت لحظه‌ای این جنگنده‌ها را رصد می‌کردند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دوران آخرالزمان که میگن همینه... 🔹برای سگشون آپارتمان ۵ میلیاردی تو پونک خریدن سندشم به نام خود سگه کردن 🔹همینا ماه و محرم و اربعین میگن بجای نذری دادن، برید به فقرا کمک کنید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
بین انبوه درخت‌ها و گل‌ها بالاخره چند تا علف هرز هم پیدا میشه. بماند که خیلی از این‌ها بهایی‌های نوچه و عمله اسرائیل هستند. اما احمق اونیه که به علف هرزها دل خوش کرده. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ شما قضاوت کنید... قاليباف (۲۵ تیر ماه) : جابه‌جایی معاونت سیاسی انجام نشود استیضاح وزیر کشور را پیگیری می‌کنیم! قاليباف (۲ مرداد ماه) : تغییر معاون سیاسی وزارت کشور تصمیم خود آقای وزیر است نه مجلس 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آقای قالیباف رسما از ملت طلبکار شدند؟ 🔰 به صحبتهای جناب قالیباف گوش کنید و متن را بخوانید: 1⃣ کلیاتی که در سه دقیقه اول گفته، قاعده درستی است هر چند در واقعیت وقتی شهردار تهران بود، گاهی در عزل و نصبها زیربار فشار‌ رفته‌ که حتما دلیلش مصلحت مهمتری بوده نه علاقه به صندلی. آقای وحیدی هم به همان دلیل، فشار را پذیرفته هر چند اشتباه کرده. 2⃣ معنای سه دقیقه اول این است که هم آقای وحیدی صلاحیت وزارت ندارد (چون زیربار فشار رفته) هم مجلس فشار ناحق آورده (درحالی که انکار می‌شود). 3⃣ دقیقه چهار ادعا می‌کند که وزیر قبل از بخشنامه قصد عزل معاونش (که مسئول برگزاری انتخابات است) را داشت. یعنی قصد داشت معاونی که کمتر از یک سال نصب کرده، در آستانه انتخابات عزل کند! 4⃣ دقیقه پنج ادعا شده که بخشنامه برای نمایندگان و روسای کمیسیون‌ها تعیین تکلیف کرده، در حالی که بخشنامه برای بخشدار و فرماندار خودش تعیین تکلیف کرده نه نمایندگان. بخشنامه نگفته نماینده باید برای حضور در جلسات از استاندار اجازه بگیرد، بلکه می‌گوید مسئول دولتی برای با نمایندگانی که کاندیدا هستند، برای جلسات شائبه‌دار انتخاباتی هماهنگی کنند. 5⃣ دقیقه هفت ادعا شده که ۴۵ روز است کشور افتاده در چرخه‌ای که از جنجال که اساسا کذب است! یعنی معاون وزیر بخشنامه نداده؟ نمایندگان و قالیباف، جنجال و تهدید به استیضاح و آن را امضا نکردند؟ وزیر را به مجلس نکشاندند؟ نماینده‌ها بیانیه ندادند؟ 6⃣ جمله آخر قالیباف هم که فقط یادآور حساب بانکی ایشان در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است.
🔴 مثل دهباشی بیشرف و دروغگو نباشید! 🔹عیار: دهباشی یه نمودار غلط از اعتماد توییت کرده، اعتماد بعد از پی بردن به سوتی، اصلاحیه داده 🔹دهباشی اما به تذکر مخاطبین اهمیت نمیده، توییت رو پاک نکرده و داره سینه خیز ادامه میده 🔹دهباشی یک وطن فروش و دروغگوئه مثل دهباشی نباشید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 جبلی: هیچ تغییری در صداوسیما نخواهیم داشت ♦️رئیس صدا و سیما:به بهانه جذب مخاطب و جذاب شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد. ♦️به کسی اجازه نمی‌دهیم با استفاده از همین ظرفیت‌های متأسفانه غیروفادار به هنجارها و عناصر و چهره‌های هنجارشکن از ما باج بگیرد و بخواهد آنها را بیاورد و روی آنتن نشان بدهد. ♦️سوء تفاهمی بوده که برطرف شد و آقای شهبازی از روز شنبه برنامه‌شان را روی آنتن خواهند داشت و «پاورقی» ادامه پیدا می‌کند.  ♦️در حال حاضر هیچ تغییری در دستور کارمان نیست، هر زمان که نیاز باشد مثل همه دستگاه‌ها در سِیر فعالیت‌هایشان احساس می‌کنند تغییر و تحولاتی باشد ما هم این کار را خواهیم کرد.  💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعریف های عجیب یوتیوبر انگلیسی از اربعین 🔹میگه اینجا انرژیش خیلی زیاده و دوست داره زودتر برسه کربلا... 🔹اربعین بدون شک یکی از بزرگ ترین نمایش های عزم بشری است 🔹به راستی این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست؟! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف "جک استرا"، وزیر خارجه پیشین انگلستان در آستانه کودتای 28 مرداد: 🔺بریتانیا در کنار سازمان جاسوسی "سیا" پشت کودتای 28 مرداد بود؛ اسنادی با عنوان "طرح لندن" که نشان می‌دهد چگونه MI6 همراه با CIA، کودتا در ایران را طرح‌ریزی کردند! 🔺کودتای 28 مرداد برای همیشه چهره آمریکا و بریتانیا را در ایران تخریب کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کهنه سرباز آمریکایی : آقای بوش شما کی قراره عذرخواهی کنید برای یک میلیون عراقی که کشته شده اند برای اینکه شما دروغ گفتین! شما راجب تسلیحات کشتار جمعی دروغ گفتید راجب ارتباط با حادثه 11 سپتامبر دروغ گفتید راجب تهدید بودن عراق دروغ گفتید. شما مرا به عراق فرستادید! شما مرا در سال 2003 به عراق فرستادید دوستان من کشته شده اند. آنها بخاطر دروغ شما کشته شده اند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سال ۲۰۲۳ بازار برده فروشی در اتیوپی، این است محصول استعمار غرب در آفریقا... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدئوی استقرار نیروهای حشد الشعبی در مناطق غربی عراق پس از تحرکات اخیر آمریکا. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺کاش مدتی هم ایشون رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور میشد؛ شاید این مشکلات (ناترازی‌ها) که اشاره کرده‌اند در طول این سالها ایجاد (تشدید) نمیشد و یا کلا حل میشد!! اخه چقدر شما وقیح هستید بیشتر ۴۵ سال عمر جمهوری اسلامی ایران خودت و همفکرات بر کرسی ریاست سازمان محیط زیست تکیه زدید و همه ی این معضلات ناشی از سوء مدیریت شما بوده اونوقت مثل ادمهای طلبکار حرف میزنید؟؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷وکیل افسانه بایگان با ذوق زدگی تمام ادعا کرده قاضی انقلابی که مبادرت به صدور حکم برای این بازیگر معاند کرده بود بدلیل صدور این حکم توسط قوه قضاییه از شعبه برکنار شده است. بنا بر این ادعا این برکناری حدود سه روز قبل و در سکوت کامل خبری اتفاق افتاده است. امیدواریم این خبر تکذیب بشه وگرنه باید فاتحه قوه قضائیه را خوند و حلوای اون رو خورد و باید منبعد مردم انقلابی خودشون وارد عمل بشن. منتظر پاسخ سخنگوی قوه قضاییه و شخص اقای اژه ای در این خصوص هستیم. اگر این ادعا کذب هست که امیدواریم کذب باشه این وکیل گستاخ و بیشرم را بخاطر وهن جایگاه قضات و عدلیه به شدت نقره داغ کنید تا با انتشار این شایعات فضا را برای صدور احکام قاطعانه علیه سلبریتی ها و معاندان مسموم نکند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷سمت راست دیپلماسی اتفاقی و شانسی با چاشنی ذلته، وسط اجلاس‌ میخواد فرصت تعامل پیدا کنه اما طرف مقابل یه جور مدیریت میکنه چشمش بهت نیافته! سمت چپی دیپلماسی توانمندی و اقتداره اونجا که یه گردنکش ظالم رو تو زمین مبارزه جوری خاک کردی برای ادامه مسیر مجبوره باهات راه بیاد 🗣علی فرحزادی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷ماهواره طلوع ۳ امسال به هوا پرتاب می‌شود دریادار رستگاری: 🔹ماهواره طلوع ۳ از محصولات گروه فضایی شرکت صنایع الکترونیک ایران در سال جاری به هوا پرتاب می‌شود. 🔹امروز قادریم در فضای ۱۲۰۰ کیلومتری خارج از آسمان ایران هر پرنده‌ و جنگنده‌ای را کشف و شناسایی کنیم که یک توان بی‌نظیر است. 🔹قادریم از فاصله ۵۰۰ کیلومتر خارج از مرز هوایی هر پرنده‌ای را در سامانه هدایت آتش رهگیری کنیم و در نهایت فاصله ۳۰۰ کیلومتری با موشک‌های ضدهوایی ساخت وزارت دفاع این پرنده‌های مهاجم را منهدم کنیم. 🔹ساخت انواع رادارهای هدایت آتش و انواع سامانه‌های جنگ الکترونیکی از جمله دستاوردهای صنایع الکترونیک وزارت دفاع است و شبانه‌روزی همه سرحدات هوایی را پایش می‌کنیم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥موج سواری رسانه های معاند از درگیری دختران آملی با آمر معروف . در چند روز اخیر فیلمی از درگیر دو دختر جوان آملی با یک مرد در رسانه ها به صورت گسترده منتشر شد . رسانه های معاند با تیتر ضرب و شتم دو دختر جوان آملی بر سر حجاب اجباری اقدام به موج سواری روی این موضوع نمودند . حال ببینید واقعیت موضوع چه بوده‌است ؟! همیشه کار با یک غلط کردم تمام میشه😏 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷مگر ما مرده باشیم که دوباره تجویزها و دروغ‌های جماعت گران‌ساز و اهالی مکتب گران‌کن و سوءاستفاده گر و منفعت طلب برای معیشت‌سوزی ایرانیان به هدف بنشیند تا به قشر مستضعف جامعه فشار مضاعف وارد شود. ⏪اساساً قیاس مصرف بنزین ما با چین غلط است چرا که در کشور چین حدود ۵۰ هزار کیلومتر راه‌آهن پرسرعت(۳۲۰ کیلومتر بر ساعت) و بیش از ۹۰ هزار کیلومتر راه‌آهن بخش عمده حمل‌و‌نقل را برعهده دارند، مترو در شهرهای چین قریب ۸۰درصد نقاط مسکونی شهر را بهم وصل میکند، چندین هزار هواپیما و صدها فرودگاه مسافرت‌های بین‌شهری را ساپورت می‌کند، سبک‌زندگی و فرهنگ صله‌رحم به معنای ایرانی وجود ندارد، درصدقابل توجهی از ماشین‌های سواری چینی‌ها بنزین‌سوز نیستند و... رتبه ایران در مصرف بنزین سالیانه دوازدهم و چین با بیش از ۵ برابر مصرف رتبه دوم است (منبع). 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ از برنامه‌های خوب سیما در دو هفته اخیر، برنامه صف اول با موضوع رقابت‌های انتخاباتی بود که تلاش شد چهره‌های مختلف در آن حضور پیدا کنند. اکثر شب‌ها موفق به دیدن این برنامه شدم و به جرأت می‌گویم که اکثر میهمانان به بیان حرف‌های کلی بسنده کردند اما در میان آنها برنامه آقای صادق شهبازی متفاوت بود. پیشنهاد می‌کنم این برنامه را از تلوبیون ببینید: telewebion.ir/episode/0x82a1ae3 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
اشتباه کردیم مفسدین را از همان اول درو نکردیم و دار نزدیم. 📜 امام خمینی (ره) 👇؛ 🔹 اشتباه کردیم مفسدین را از همان اول درو نکردیم و دار نزدیم؛ از پیشگاه ملت عذرخواهی می‌کنم؛ ما انقلابی عمل نکردیم وگرنه به زحمت نمی‌افتادیم. 🔺 اشتباهى که ما کردیم این بود که به طور انقلابى عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهاى فاسد، و دولت انقلابى و ارتش انقلابى و پاسداران انقلابى، هیچ یک از اینها عمل انقلابى نکردند و انقلابى نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابى عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم و رؤساى آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزب‌هاى فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم و رؤساى آنها را به سزاى خودشان رسانده بودیم و چوبه‌هاى دار را در میدان‌هاى بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمت‌ها پیش نمى‌آمد. 🔻 من از پیشگاه خداى متعال و از پیشگاه ملت عزیز عذر مى‌خواهم، خطاى خودمان را عذر مى‌خواهم. 🔺 ما مردم انقلابى نبودیم، دولت ما انقلابى نیست، ارتش ما انقلابى نیست، ژاندارمرى ما انقلابى نیست، شهربانى ما انقلابى نیست، پاسداران ما هم انقلابى نیستند، من هم انقلابى نیستم. 🔻 اگر ما انقلابى بودیم، اجازه نمى‌دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام مى‌کردیم. تمام جبهه‌ها را ممنوع اعلام مى‌کردیم، یک حزب و آن حزب الله حزب مستضعفین، 🔺 و من توبه مى‌کنم از این اشتباهى که کردم و من اعلام مى‌کنم به این قشرهاى فاسد در سرتاسر ایران که اگر سر جاى خودشان ننشینند ما به طور انقلابى با آنها عمل مى‌کنیم. 🔻 مولاى ما امیرالمؤمنین سلام‌الله علیه آن مرد نمونه عالم، آن انسان به تمام معنا انسان، آن که در عبادت آنطور بود و در زهد و تقوا آنطور و در رحم و مروت آنطور و با مستضعفین آنطور بود، با مستکبرین و با کسانى که توطئه مى‌کنند - شمشیر را - مى‌کشت هفتصد نفر را در یک روز (چنانچه نقل مى‌کنند) از یهود بنى‌قریظه که نظیر اسرائیل بود و اینها از نسل آنها شاید باشند، از دم شمشیر گذراند. 🔺 خداى تبارک و تعالى در موضع عفو و رحمت، رحیم است و در موضع انتقام، انتقامجو، امام مسلمین هم اینطور بود، در موقع رحمت، رحمت، و در موقع انتقام، انتقام. 🔻 ما نمى‌ترسیم از اینکه در روزنامه‌هاى سابق، در روزنامه‌هاى خارج از ایران براى ما چیزى بنویسند ما نمى‌خواهیم وجاهت در ایران در اسلام در خارج از کشور پیدا بکنیم، ما مى‌خواهیم به امر خدا عمل کنیم و خواهیم کرد. 📚 صحیفۀ نور، ج۹، ص ۲۸۲ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
قابل‌ تأمل!!! توی خیابان می رفتم، یه آقایی مزاحم یه خانم شده بود! اون خانم ازم خواست ازش دفاع کنم. منم گفتم: مشکل امروز جامعه، قیمت گوشت و مرغ است! مسئله دفاع از شما در الویت نیست🤷‍♂️ اون خانم از یکی دیگه درخواست کمک کرد ... اون هم گفت: من در مسائل خصوصی دیگران دخالت نمیکنم‼️ اون خانم زنگ زد ۱۱۰ پلیس بهش گفت: ما دنبال اختلاسگران و دزدان بیت المال هستیم و برای شما کاری نمی‌توانیم بکنیم‼️‼️ اینها👆👆👆جواب کسانیست که تا بحث حجاب میشه، یاد مشکلات دیگه میفتن، در صورتی که هر مسئله‌ای باید در جای خودش رسیدگی بشه❗️ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .