eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ای تف به قبرت رضا شاه میدونستید رضا شاه در ۱۷تیر سال ۱۳۱۶ یه باریکه به نام قره سو به آتاتورک می‌بخشه تا ترکیه به آذربایجان راه پیدا کنه؟ اگر این قرارداد ننگین بسته نمیشد آذربایجان هرگز فکر دور زدن ایران به سرش نمیزد و با باز کردن کریدور زنگزور باز هم به ترکیه راه پیدا نمیکرد یحیایی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 این هم نمادشون که دنبال لاس زدن با دختران بود... خواننده شعر زن زندگی آزادی ، متهم به آزار ترلان پروانه بازیگر سینما شد... شروین حاجی‌پور متهم به تعرض به یک بازیگر سینما شد! در روزهای اخیر توئیت‌ها و نقل‌قول‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که یکی از بازیگران معروف سینما با یکی از خوانندگان تازه مطرح شده به اختلاف خورده تا جایی که شایعه درگیری فیزیکی این دو نفر در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. ترلان پروانه که در سال‌های اخیر به شهرت رسیده خبر داده است که از طرف شروین حاجی‌پور مورد تعرض قرار گرفته است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فروش آیفون 12 اپل در فرانسه به دلیل سطوح بیش از حد تشعشعات الکترومغناطیسی به حالت تعلیق درآمد بلافاصله پس از این، سهام اپل سقوط کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 دستور بایکوت مستند لاتارینو صادر شد! 🚫سورنا ستاری به جواد آذری جهرمی اجازه صبحت در مورد مستند لاتارینو را نداد. 🔸️مستند سینمایی لاتارینو به نقد جدی اکوسیستم استارتاپی کشور میپردازد و عملکرد سورنا ستاری در معاونت علمی ریاست جمهوری در زمان حسن روحانی را مورد بررسی قرار داده است. 🔸️مستندی که کام مسئولان دولت قبل را تلخ کرده و شدیدا در تلاشند تا حرف این مستند به گوش جامعه ایران نرسد. تماشای مستند از طریق لینک زیر 👇🏻 https://b2n.ir/kafemeydoon کد تخفیف ۳۰ درصدی : kafemeydoon
هوشیار باش هم وطن.. 🔺 این نقشه ایران را ببینید، تازه میفهمید چرا باید، و لازم و ضروری است این کشور کوچک و کوچکتر شود از پرتقال تا ژاپن و شیلی ، همه به لحاظ وسعت در ایران جای دارند... ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آدم خجالت میکشه این مردک وزیر جمهوری اسلامی و دولت رییسی هست! 🔻اظهارات مضحک و تأسف آور ضرغامی در مسخره کردن پیام رسان های داخلی: 🔹رونالدو اینجا اگر خواست با زن‌و‌بچه‌اش تماس بگیرد می‌تواند بله و ایتا نصب کند. 🔹عده‌ای فکر می‌کنند ما سیم‌کارت بدون فیلتر در جیبمان داریم و به همهٔ دوست و رفقایمان یکی می‌دهیم. 🔹رونالدو خیلی دلش هم بخواهد ایتا و بله نصب کند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
👆توی مملکت اسلامی یه انتشاراتی مثل نشر کوله‌پشتی میاد کتاب "کتابخانه نیمه‌شب" که آموزش همجنسبازی میده رو ترجمه و مثل آب خوردن از ممیزی‌های وزارت ارشاد هم عبور میکنه و به چاپ هفتاد و چهارم میرسه و به هیچکس هم برنمیخوره ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 پست فطرت از آن ور دنیا روی مبلش دراز کشیده و می گوید که ایران را به هم بریزید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🛑سینا استوی که به خارج از کشور گریخته بود و با یک میلیون و دویست هزار نفر دنبال کننده در حال تهیج جوانان علیه نظام بود دقایقی قبل توسط پاسداران گمنام امام زمان به گونی هدایت شد. گونی از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی از آزمایش و بررسی اجساد منتسب به فرازمینی‌ها...! صبح امروز بود که از دو جسد کوچک که ادعا می‌شد بیش از ٣٠ درصد از DNA آن‌ها ناشناخته است در کنگره مکزیک رونمایی شد. حدود ١۴ پیکر بدین شکل با قدمتی هزارساله از گورستانی در جنوب پرو بازیابی شده‌اند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴وحشت وزارت متجاسرین باکو از احتمال استقرار نیروهای مسلح ایران در امتداد مرز ذاکر حسن اف به اصطلاح وزیر متجاسرین باکو، که فروردین گذشته طی اعلامیه ای ایران را به عنوان «دولت تروریست» شناسایی کرده بود، امروز با مقامات نظامی ایران تماس گرفته تا نگرانی خود را از استقرار نیرو در مرز اعلام کند. ظاهرت حسن اف با دیدن چند ویدئو در خبرها، وحشت زده شده و با کسانی که تا دیروز به آنها برچست تروریست میزد تماس گرفته و گفته است چشمداشتی به خاک ارمنستان ندارند. منشا وحشت متجاسرین کاملا روشن است، ایران هم در منطقه به اندازه کافی نیرو دارد که فعلا نیازی به لشکر کشی نداشته باشد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معنای حشر با پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌واله) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 واقعیت بدون روتوش کانادا از زبان یک مهاجر برعنداز ایرانی بشنوید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 یکی به این بی مزه جفتک انداز بگه فیلتر تو همون عربستان که رونالدو توش بازی میکنه هست چه برسه به آمریکا و کانادا این عوضی ها دارن با پیغام و پسغام فرستادن، به رونالدو میگن:کشور ما چون فیلترینگ داره بدبخت ترین کشور دنیاست و ایرانو سیاه ترین جای عالم نشون میدن! 🔹شما ببینید اکثر کشورهای اروپایی_ آمریکایی برای امنیت کشورشون و جلوگیری از نشر اخبار دروغ یا خشونت آمیز فیلترینگ دارن،ولی چون اروپایی _آمریکایی هستن از نظر سلبریتی های ما حق دارن و این فیلترینگ بسیار خوب هست. آمریکا همین چند وقت پیش تیک تاک رو به خاطر انتشار مطالب خشونت آمیز محدود کرد ودر ایام درگیری های انتخاباتی بسیاری از شبکه های اجتماعی خودشو فیلتر کرد،حتی اگر یادتون باشه تمام صفحات مجازی ترامپ رو هم محدود کردن! آیا اینها جز فیلترینگ حساب نمیشن؟ 🔸ترکیه چند مدت قبل توییتر رو در ایام زلزله فیلتر کرد! کانادا جدیدا فیلترینگ هوشمند رو راه اندازی کردن. و... هیچ کدوم از موارد بالا برای این وطن فروش های غرب پرست فیلتر محسوب نمیشه. اما فیلتر اینستاگرام و تلگرام توسط ایران به خاطر نقض قوانین خودشون کار بدیه؟ مگه یادمون رفته ایام اغتشاشات بسیاری از صفحات مجازی ضد انقلاب آموزش ساخت سلاح و جنگ خیابانی رو میدادن ولی اینستاگرام و تلگرام کوچکترین تذکری رو به اونها نمیداد،و در مقابل صفحاتی که تصویری از شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی رو منتشر میکردن بلافاصله مسدود میکرد. 🔹حالا بماند فیلترینگ ایران یکی از مسخره ترین فیلترینگ های جهان محسوب میشه که با هر نوع فیلتر شکن مزخرفی قابل دور زدن هست. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔آیا کاری کردیم که شرمنده شهدا نباشیم⁉️ از خودتون سوال کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نجاست شیرین آقای مصباحی مقدم معتقد است؛ چون نرخ بهره برای وام گیرنده شیرین است، پس پول بانک را پس نمیدهد. بنابراین باید نرخ بهره افزایش یابد تا به سمت بانکداری اسلامی برویم !!! ⚠️ایشان رئیس شورای فقهی بانک مرکزی ست. درحالیکه تجربه نشان داده است؛ هرچه نرخ بهره بالاتر برود، خلق پول هم بیشتر میشود و ارزش ریال سریعتر سقوط میکند و باز هم نجاست بانکی شیرین تر میشود. /موسسه متا 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صوت افشا شده از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی:رضا پهلوی اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد 🔹یک گروه هکری اخیرا سراغ خبرنگارها و چهره‌های رسانه‌های ضدایرانی رفته و مکالمات آنها را افشا می‌کند؛ در جدیدترین مورد صوتی از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده که او در اظهاراتی درباره رضا پهلوی می‌گوید: اندازه گاو هم نمی‌فهمد. و در ادامه طرفداران ربع پهلوی را 'خر' خطاب می‌کند که به او امید دارند. 🔹این اظهارات از آنجایی جالب است که بهنود در جریان اتفاقات سال گذشته و کمپین موسوم به وکالت به رضا پهلوی نقش موثری در تهییج افکار عمومی برای پیوستن به این کمپین ضدایرانی داشت. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قسمت دوم از صوت افشا شده از مسعود بهنود خبرنگار بی‌بی‌سی ایرانیان خارج از کشور دنبال شعور نرفتن؛ فقط دنبال کلاهبرداری‌اند 🔹ارائه تصویر سراسر سیاه از ایران یکی از پروژه‌های رسانه‌های ضدایرانی است که امثال مسعود بهنودها مسئول اجرای آن هستند (نمونه آن را در عکس ببینید) حالا اما صوتی از او افشا شده که تصویر واقعی‌تری از ایران ارائه می‌دهد و می‌گوید اوضاع آنقدرها هم بد نیست. 🔹مسعود بهنود که ظاهرا در جمعی از جوانان صحبت می‌کند می‌گوید: کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس که جزو ثروتمندترین کشورها هستند خودشان مثل خر در گل گیر کردند بنابراین فکر اینکه فقط شما در نقطه‌ای گیر کردید که راه‌حل ندارد [اشتباه است] 🔹بهنود سپس می‌گوید: الان هم‌سن و سال‌های شما در ایران جزو خوشبخت‌ترین افراد هستند خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی در ادامه با انتقاد از برخی ایرانیان خارج از کشور می‌گوید: اینها دنبال شعور نرفتن؛ فقط دنبال کلاهبرداری‌اند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 معلوم هست در آستان قدس چه خبره؟! 🔻 مروی، از امام رضا خجالت نمیکشی و حیا نمی کنی؟! 🔹 سازمان آفرینش های هنری آستان قدس، در یک اقدام بی‌شرمانه و شنیع پول امام رضا علیه السلام رو دادند به یک بلاگر زن معلوم الحال که با لاک صورتی تبلیغ محصولات هنری آستان قدس رو بکنه!!! 🔹پول امام رضا علیه السلام که خیلی هاش نذر و نذورات مردم هست خرج این زن های معلوم الحال میکنی که با عشوه و با لاک صورتی تبلیغ کنه برای آستان قدس؟! مروی واقعاً حیا نمیکنی و خجالت نمیکشی از امام رضا ؟! 🔹 نکته تاسف بارتر این است که زن معلوم الحال یکی از بلاگرهای معروف حجاب استایل هست و نرخ تبلیغاتش هم فضایی است! 🔹 منتظر عذرخواهی رسمی مروی و برکناری عوامل این اقدام شنیع و زننده به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام هستیم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیایید خیال کنیم که سالها گذشت... مرزای پوشیدگی کم کم شکست... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .