eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
📌محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اجلاس بریکس: ما خواستار توقف فوری عملیات نظامی در و ایجاد کریدورهای بشردوستانه برای امداد رسانی به غیرنظامیان هستیم از همه کشورها می خواهیم که صادرات سلاح و مهمات به اسرائیل را متوقف کنند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست گروه تماس درباره غزه در مسکو: فاجعه انسانی در نوار غزه به بهانه دفاع از خود قابل توجیه نیست درگیری ها در نوار غزه باید هر چه سریعتر متوقف شود پایان محاصره نوار غزه و اطمینان از ارسال کمک های بشردوستانه به این منطقه ضروری است امیدوار به همکاری با روسیه و همه شرکا را برای تقویت واکنش بین المللی برای توقف تجاوزات نظامی و ریختن خون بیگناه در غزه هستیم نمی توان قبل از آتش بس و توقف تمام تجاوزات علیه غیرنظامیان درباره آینده غزه صحبت کرد نقض حقوق بشر و جنایات شنیع علیه غیرنظامیان فلسطینی در حال تشدید است و محاصره و کوچاندن اجباری غیرنظامیان در غزه همچنان ادامه دارد پیام امروز ما روشن است: جنگ باید فورا متوقف شود، آتش بس برقرار شود، محاصره تحمیل شده بر نوار غزه برداشته شود و اسرا آزاد شوند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌 ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در اجلاس بریکس: آمریکا تمام سازمان های بین المللی را بی‌خاصیت و بی هویت کرده است حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از نسل کشی و کودک کشی در غزه از همه چیز بد تر است آمریکا، انگلیس آلمان و فرانسه روزانه به اسرائیل انواع تسلیحات و بمب ها را ارسال و با آتش بس مخالفت می‌کنند آمریکا تمام مسیر های کمک به غزه را بسته و شورای امینت سازمان ملل را فلج گرده است؛ امروز غرب رسوا شده و دروغین بودن شعارهای غرب آشکار شده است 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست با وزرای خارجه کشورهای عربی و اسلامی درباره غزه در مسکو: حجم کمک های بشردوستانه وارد شده به غزه ناکافی است؛ اکنون اولویت اصلی توقف درگیری ها، آزادی گروگان ها و مسائل بشردوستانه است روسیه ایجاد یک ساز و کار حمایتی خارجی برای تضمین راه حل دو کشوری برای حل مناقشه فلسطین و اسرائیل را ضروری می داند مسکو ایجاد یک ساز و کار "حمایت خارجی" برای تضمین راه حل دو کشوری برای مشکل و اسرائیل را ضروری می داند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌بیانیه پایانی نشست اضطراری بریکس در خصوص درگیری ها در نوار غزه: سران بریکس تعهد خود را به حل مسالمت آمیز اختلافات از طریق گفتگو ابراز کردند و از حل مسالمت آمیز بحران ها حمایت کردند سران بریکس نسبت به تشدید خشونت ها و وخامت جدی اوضاع در خاورمیانه ابراز نگرانی کردند رهبران بریکس خواستار آتش بس فوری و طولانی مدت بشردوستانه برای پایان دادن به درگیری ها در خاورمیانه شدند رهبران بریکس نسبت به تشدید خشونت ها در غزه و وضعیت وخیم انسانی در منطقه ابراز نگرانی کردند سران بریکس خواستار آزادی فوری و ایمن گروگان ها در نوار غزه شدند سران بریکس اقدامات خشن علیه فلسطینی ها و اسرائیلی ها از جمله اقدامات تحریک آمیز را محکوم کردند سران بریکس از تلاش‌ها برای پایان فوری درگیریها در نوار غزه، محافظت از غیرنظامیان و ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار حمایت کردند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔻اینها همان شهروندان عادی اسرائیل هستند و به هیچ وجه نظامی نیستند ، فقط یک سلاح برای تفریح همراه خود دارند . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
آرزوی موفقیت برای دزدان دریایی سومالی🤣🤣🤣 به قول امام موسی صدر: اگر اسرائیل با ابلیس بجنگد، ما کنار شیطان خواهیم بود! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
از توکیو تا تگزاس، هفته بسیج مبارک‌مون 🌹🇵🇸✌️ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
💢اسرائیل با فرستادن سرباز زن به میدان جنگ ثابت کرد معنی شعار زن زندگی آزادی چیه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعریفی که استاد سکویی از چاهزاده کرد از صد تا فحش ناموسی بدتر بود 😁 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌پاسخ طالبان به ترامپ؛اجازه حضور حتی یک سرباز خارجی را در افغانستان نمی‌دهیم ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در واکنش به سخنان دونالد ترامپ گفت که طالبان اجازه استفاده از خاک افغانستان علیه هیچ کشوری را نخواهند داد. ترامپ گفته بود که در صورت برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴، کنترل پایگاه بگرام در افغانستان را دوباره به دست خواهد گرفت و از آن به حیث مکان استراتژیک برای نظارت چین استفاده خواهد کرد. مجاهد گفت: «ما اجازه نمی‌دهیم که خاک افغانستان میدان بازی‌های سیاسی بین کشورها باشد. اجازه نمی‌دهیم که حتی یک نظامی خارجی هم در افغانستان حضور داشته باشد.» 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
شهادت دومین نوه هنیه و نتیجه او در حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به غزه 🔅 به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع فلسطینی اعلام کردند که جمال نوه بزرگ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بمباران غزه توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیده است. 🔅 قبل از این نیز یکی دیگر از نوه‌های هنیه به اسم رؤی همام اسماعیل هنیه در حملات به غزه به شهادت رسیده بود. رؤی دانشجوی رشته پزشکی بود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیویی که قسام وعده‌اش را داده بود: صحنه‌هایی از تقابل شجاعانه نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شرق نوار غزه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم| شهید مهدی زین‌الدین، فرمانده قلب‌ها💕 🌴 خاطرات سردار حاج عبدالله عراقی از شهید زین الدین 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 يا قوة الله .... صحنه های ویژه از مانور نظامی حزب الله 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺سرلشکر سلامی: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند 🔹 فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیستها منتظر آتش بس هستند چون در بحرانند، اما آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دهند و التهاب و اضطراب در میان صهیونیستها کشنده‌تر از آن چیزی است که در غزه می‌بینید ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸پارلمان عراق با صدور حکمی نیابی با استناد به حکم دادگاه فدرال عراق، پایان عضویت محمد الحبوسی را اعلام کرد ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
☑️🚨|⭕️ | 📌 پارلمان آفریقای جنوبی به تعطیلی سفارت اسرائیل، اخراج سفیر اسرائیل و قطع رابطه با اشغالگران رای مثبت داد. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴سجده گناهان را میریزد ✍سجده گناهان را می ریزد. روایت است که انسان به سجده برود و مدتی در سجده باشد "شکراً لله و الهی العفو" بگوید ، مخصوصا در نماز شب ، ده دقیقه ، یک ربعی در سجده باشد ، حس می کند وقتی که به سجده می رود ، سبک می شود . آن حالت سبکی بر اثر ریخته شدن گناهان است. همانطور که باد در فصل پاییز برگ درختان را می ریزد ، سجده هم گناهان را می ریزد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مطلبی که آیت الله بهجت بیش از صد بار تکرار کرد! آیت الله مفیدی از شاگردان آیت الله بهجت می فرمایند: من این قطعه تاریخی را بدون اغراق بیش از صدبار از حاج آقا شنیدم فرزند«مغیرة بن شعبه»می گوید همراه پدرم نزد«معاویه»رفته بودیم و پدرم غالبا نزد او می‌رفت و با او سخن می‌گفت و هنگامی که باز می‌گشت عقل و هوش سرشار او را می‌ستود ولی شبی از شب‌ها از نزد«معاویه»بازگشت، در حالی که بسیار ناراحت بود حتّی شام نخورد و بسیار غمگین به نظر می‌رسید! مدّتی انتظار کشیدم امّا حالش همانگونه بود، گمان کردم ما کار خلافی انجام دادیم. گفتم چرا امشب این چنین ناراحتی؟ گفت: فرزندم«جئت من عند أکفر النّاس و أخبثهم، از نزد کافرترین و خبیث ترین مردم می‌آیم! » گفتم مگر چه شده است؟ گفت: امشب با معاویه خلوت کرده بودم به او گفتم: «سنّی از تو گذشته است اگر عدالت پیشه کنی و نیکوکاری را گسترش دهی به جاست، تو بزرگ شده ای اگر نسبت به برادرانت از «بنی هاشم»نیکی کنی و صله رحم به جای آوری بسیار شایسته است، زیرا آنها امروز برای تو خطری محسوب نمی شوند و این نیکوکاری ثواب دارد و نام تو به نیکی در تاریخ اسلام باقی می‌ماند. » «معاویه» (عصبانی شد و) گفت: چه نامی از من باقی بماند! «ابوبکر»مدّتی عهده دار خلافت بود و کارهایی انجام داد، امّا همین که از دنیا رفت نام او هم از خاطره‌ها محو شد، تنها مردم می‌گویند: «ابوبکر چنین و ابوبکر چنان!» سپس عمر به خلافت رسید و ده سال هر چه خواست کرد، او هم که از دنیا رفت نام او هم برچیده شد، جز اینکه می‌گویند: «عمر چنین و عمر چنان! » ولی در مورد«ابن ابی کبشه [#] » (پیامبر اسلام) همه روز پنج بار مردم فریاد می‌کشند: «أشهد أنّ محمّدا رسول اللّه» (و پیوسته نام او را با عظمت هر چه بیشتر، زنده نگه می‌دارند) با این حال چه عملی از من باقی می‌ماند و چه نام و خاطره ای در تاریخ از ما وجود خواهد داشت، ای بی پدر! سپس افزود: «لا و اللّه إلاّ دفنا دفنا، نه به خدا سوگند! هیچ راهی جز این نیست که این نام (نام پیامبر اکرم صلّی اللّه علیه و آله) دفن شود و از خاطره‌ها محو گردد»! (این سخن بود که«مغیرة بن شعبه»را که خود مرد منحرفی بود چنان ناراحت ساخت که نه تنها«معاویه»را تکفیر نمود، بلکه او را از کافرترین مردم شمرد! ). ---------- # «علاّمه مجلسی»در«بحار الانوار»در شرح این مطلب که چرا«معاویه»از پیغمبر به«ابن ابی کبشه»یاد کرد می‌گوید: «مشرکان عرب پیامبر ار به این نام می‌نامیدند و او را تشبیه به«ابن ابی کبشه»که مردی از طائفه «خزاعه»بود و با طائفه«قریش»در مسأله بت پرستی مخالف بود می‌نمودند. » (بحار الانوار، جلد ۱۸، صفحه ۲۱۳. ) نقل مطلب از : شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، جلد ۵، صفحه ۱۲۹. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده حماس در لبنان: از ایران برای حمایت از مقاومت تشکر می‌کنیم 🔹احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان در کنفرانس مطبوعاتی امروز با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیروت گفت: ما از ایران برای ایستادن در کنار مقاومت و حمایت از آن در مقابله با اشغالگران تشکر می‌کنیم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📌کشتی توقیف شده توسط انصارالله نه تنها مرتبط با اسرائیل است، بلکه موساد نیز از آن استفاده می‌کرده است مرکز تحقیقاتی ایکاد با استفاده از اسناد آشکار، ارتباط کشتی توقیف شده توسط انصارالله با تاجر اسرائیلی را اثبات و از ارتباط این تاجر با نهادهای سیاسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرده برداری می‌کند. این مرکز می‌نویسد: بر اساس پایگاه‌های داده ذکر شده، مالک کشتی Galaxy Maritime LTD-IOM شرکتی به نام "Ray Shipping Ltd" است که مقر اصلی آن در تل آویو بوده و متعلق به دو تاجر اسرائیلی به نام های "یائل اونگار" و "رامی اونگار" است که با نام «ابراهام اونگار» نیز شناخته می شوند. ابراهام اونگار یکی از تاجران اصلی اسرائیلی و مشهور به غول کشتیرانی بین‌المللی شهرت است. هاآرتس در سال 2019 او را ثروتمندترین فرد اسرائیل برشمرده بوده است. او همچنین بزرگترین وارد کننده خودرو اسرائیل محسوب می‌شود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
عادی بودن و غیر نظامی بودن از شهروندان اسرائیل میچکه اصلا 😏 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مگه هنوز تو غزه خنده پیدا میشه؟ چقدر این خنده قشنگه، که بر خلاف میل صهیونیست‌ها روی لب این دختر خانم ترسیم شد. اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .