eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
✅حضرت آیت اللّه آقا شیخ علی سعادت پرور(رحمه اللّه علیه) می‌فرمودند: ✍عرفان عملی محقق نمی شود الا در گریه برمصائب حضرت مولانا سیدالشهداء(صلوات الله علیه) وتمسک و توجه به آن حضرت و ذکر مصائب ایشان. دعا خوب است، ذکر خوب است قران خواندن، دستورالعمل‌های شرعی خوب است ولی آخرِ همه فیض فهم شهود گریه و تمسک در عزاداری است. . 📚منبع:فیض حضور،ص۴۴
🌸عصاره معارف عرض کردم: آقا! من عجول و بی صبرم، خلاصه و عصاره همه معارف را در یک جمله برایم بیان کنید! آن روز صحبت من به لطیفه ای بیشتر شبیه بود تا یک پرسش که باعث خنده ملیح علامه شد؛ نگاهی از سر لطف و رأفت به من کردند و سپس فرمودند: با همه مهربان باش. با دوستان مروّت و با دشمنان مدارا کن. خلاصه همه دین و قرآن بسم الله الرحمن الرحیم است. هر حرکت که از تو سر میزند متذكر اسم الله، رحمن و رحیم باش، یعنی هم رحمان باش با تمام خلق خدا و هم رحیم باش با اهل ایمان و محبت. آنگاه با تبسمی که دل می ربود و با صدای لرزان جان بخش زمزمه فرمود: در خانه اگر کس است یک حرف بس است. (آشناي آسمان، خاطرات و اسناد درباره مرحوم علامه طباطبائی ص ١۶٠)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 من غلط کردم و حسین درست بود! توبه امام جماعت مسجد الاقصی برای بیداری وجدانها 🔺خدا را شکر جنگ غزه و جنایت صهیونیست‌ها و بی غیرتی حکام عرب ؛ چشم مسلمانان را باز کرد خدا را شکر ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴آخرالزمان از یمن آغاز می‌شود 🔹روایتی از فرزند مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی(ره):پدر داشت روزهای پایانی را می‌گذراند دکتر ها برایش اصطلاح سپسیس عفونی را بکار میبردند. سپسیس یک بیماری خطرناک و مرگبار است که بر اثر واکنش شدید سیستم ایمنی بدن در برابر عفونت شدید ایجاد می شود.سپسیس شدید منجر به شوک سپتیک می شود. 🔹این شوک فشارش را کمتر از 7 کرده بود بوسيله دارویی که دائم و بتدریج به بدن تزریق میشد سعی در جلوگيري از افت شدید فشار داشتند. این حالات، پدر را در خوابی عمیق و متفاوت فرو می‌برد حالتی اغماء گونه ... از شب نوبت حضور من بالای سرشان است حالتی رفت و برگشت دارند بی هوش و هوشیار در نیمه های شب نگاهی به من کردند علی بیا بعد بلافاصله از یمن چه خبر؟! 🔹متعجب نگاه میکنم با موشک کجا را زده ...گویی نظاره گر واقعه ای بوده که من از آن بی خبرم می‌گویم خواب دیدید در بیمارستان نمازی هستیم رویش برمی‌گرداند... نه خواب نبود یمن را دریاب اخبار یمن را پیگیر باش آخرالزمان از یمن آغاز میشود از شلیک اولین موشک‌ها ....! بعد سکوتی طولانی کرد دوباره می‌گوید علی بیا اشاره میکند سرت را جلو بیار سرم را میچسبانم به دهانش باصدای بی جوهره ای میگوید انشالله تو ظهور را درک میکنی ...!مو به تنم سیخ میشود میگویم انشالله... و در دل همه این فضا را حمل بر حال اغماگونه او میکنم عبور میکنم..‌ 🔹تا اینروزها که شلیک اولین موشک‌ها با جسارتی وصف ناشدنی از یمن به سمت تمام منافع اسرائیل و آمریکا شلیک میشود ...و تنگه ای که لقب مهمترین آبراهه جهان را یدک می‌کشد برای همه کشتی های اسرائیل و آمریکا ناایمن شده یمن یک تنه دارد صف آرایی و آبرو داری می‌کند باز صدای پدر را میشنوم ... یمن را دریاب ...! ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 کلاه کاسکت حتما سخت‌تر از یک تکه شال یا روسری است اما ببینید دوربین‌های شناسایی و هشدار با جریمه چطور رفتار متخلف‌ها را اصلاح می‌کند. 🔹 به نظر ما دوربین‌ها نباید به این شیوه (نشان کردن شخصی) کار کنند، اما استفاده ازشان حداقلی‌ترین و مسالمت‌آمیزترین راه برای منصرف کردن هنجارشکن‌ها از بهم زدن نظم اجتماعی است. حالا اینجا دستیار آقای رئیسی این ها رو نقض حقوق شهروندی می دونه نمیدونم این دولت با خودش چند چنده 😕 ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷جلسه ویژه شورای امنیت با سخنرانی گوترش دقایقی پیش آغاز شد: ♦️من ماده ۹۹ را فعال کردم زیرا در نقطه شکست هستیم. فروپاشی سیستم کمک رسانی در غزه عواقب ویرانگری دارد. نقض نظم عمومی و مهاجرت گسترده مردم به مصر در پیش است. عواقب امنیتی در حال سرایت به کرانه باختری، لبنان، عراق و یمن است، و امنیت جهان در خطر است. هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد. خانواده‌هایی که همه چیز خود را از دست داده‌اند، روی زمین‌های سیمانی می‌خوابند و لباس‌هایی می‌پوشند که چند ماه است آن‌ها را عوض نکرده‌اند. غذا در حال تمام شدن است. سیستم بهداشتی در غزه در حال فروپاشی است. همه اینها وضعیت بی سابقه ای را توصیف می کند که منجر به اقدام بی سابقه من برای فعال کردن ماده۹۹ شد و از شورای امنیت خواستار اعلام آتش بس انسانی می کنم. وی البته به ۷ اکتبر اشاره کرد و اراجیف اینچنین هم گفت: اسرائیل عملیات نظامی را در پاسخ به حمله تروریستی حماس و دیگر گروه های تروریستی فلسطینی آغاز کرد. من این اقدام را محکوم می کنم. من خواستار آزادی فوری آنها و ملاقات صلیب سرخ با اسرای اسرائیلی هستم. در عین حال، وحشیگری حماس نمی تواند مجازات دسته جمعی فلسطینی ها را توجیه کند. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک روز معمولی در یکی از ده‌ها گیت نظامی اسرائیل در مناطق فلسطینی‌نشین در سرزمین‌های اشغالی 🔹این قصه‌ ظلم هر روزِ به ملت فلسطین در یک قرن است. 🔸برای آن‌هایی که می‌پرسند چرا فلسطین ۷اکتبر ناگهان و بی‌دلیل (!) طوفان‌الاقصی را به‌راه انداخت! ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرنوشت محتوم کشتی‌های اسرائیل! 👤 وزیر دفاع یمن خطاب به سربازان: 🔺هر کشتی اسرائیلی مشاهده کردید یا توقیفش کنید یا در اعماق دریا غرقش کنید. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ تتلو نتیجه مسئولان منافقی است که سال‌ها صندلی‌های صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد و دولت را اشغال کرده بودند و خروجی تناقضات فکری‌شان جز این نبود. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ توصیه یک آمریکایی‌ خطاب به هموطناش مسیحیت دیگه سقوط کرده، اگه دنبال ایمان محکمی هستید هرچه زودتر اسلام رو بپذیرید. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مالیات ۱۱۲۲ همتی کجا خرج می‌شود؟ 🔹بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد، دولت به اندازه کل درآمد مالیاتی ۱۱۲۲ هزار میلیارد تومانی، در سال‌ آینده حقوق و دستمزد پرداخت می‌کند. 🔹جمع هزینه پرداخت حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال آینده ۱۱۲۱ هزار میلیارد تومان برآورده شده، یعنی دقیقا به اندازه درآمد مالیاتی. 🔹البته ۳۸۵ هزار میلیارد تومان هم به صندوق‌های بازنشستگی پرداخت می‌شود تا صرف حقوق بازنشستگان گردد. به این ترتیب، مجموع حقوق کارمندان و بازنشستگان از کل درآمد مالیاتی هم بیشتر است. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆دستگیری و سپر انسانی قرار دادن کودک ۹ساله فلسطینی توسط صهیونیست‌های بزدل ـــــــــــــــــــــــ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥علامه حسن زاده آملي: آقایان با لباس پیغمبر بازی نکنید. این‌لباس تکلیف است ما باید حرف زدنمان، قدم‌زدنمان، نگاهمان، قلم ما، ادب ما، یکپارچه نور باشد، چون ما سر مشق مردم‌هستیم. گناهی که یک‌روحانی انجام می‌دهد چندین برابر گناه یک فرد عادیست.چون ما این لباس را برتن کردیم و نماینده پیغمبر خدا هستیم‌ خیلی باید مواظب باشیم ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ✅ چه با خودت آوردی ؟ ✍ حضرت آیت الله جوادی آملی : خداوند در قرآن می‌فرماید : «من جاء بالحسنة فله عشر أمثالها»، نفرمود : کسی که در دنیا کار خوب بکند یا کسی که در دنیا ایمان بیاورد اهل نجات است، در هیچ جای قرآن نداریم که فرموده باشد «من فعل الحسنة» بلکه فرمود: «من جاء بالحسنة». این یعنی انسان باید یک قدرتی داشته باشد که بتواند این اعمال حسنه را با خود ببرد. یعنی اعمالش در دستش نقد باشد. این‌طور نباشد که در دستش کار خیر بگذارد بعد گناه کند، غیبت کند و... که با این کارها افعال خیرش بریزد. این مصداق همان «من فعل الحسنة» است که مورد نظر قرآن نیست، بلکه انسان باید آن‌طور باشد که بتواند همه‌ی افعال نیک و خوب خودش را به همراه خود ببرد. لذا در صحنه‌ء قیامت نمی‌گویند : تو در دنیا چه کردی؟ بلکه می‌گویند : چه با خودت آوردی؟ 📝 درس تفسیر ۹۳/۰۹/۰۳ پـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌زدن یک مدرسه توسط صهیونیست‌ها در غزه 🔹ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی پس از اخراج اجباری آوارگان از مدرسه ای در بیت لاهیا و بدون سرپناه شدن آنها، این مدرسه را به آتش می‌کشند. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش زدن پرچم اسرائیل در نیویورک 🔹در جریان تظاهرات ضداسرائیلی در منطقه بروکلین نیویورک معترضان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ورود پیکر مطهر ۵ شهید گمنام به بیرجند 🔹پیکر مطهر ۵ شهید گمنام با استقبال ‌خانواده معظم شهدا، ‌فرماندهان ‌نظامی و انتظامی ‌و جمعی از مسئولان ‌وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند شد. 🔹از امروز مردم شهرهای طبس، فردوس، قائنات، سرایان و درمیان، میزبان پیکر دو شهید گمنام خواهند بود. 🔹‌پیکر دو شهید هم مهمان مردم شهرهای سربیشه، نهبندان و خوسف خواهد بود. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
تحویل پهپادهای کرار مجهز به موشک مجید به ارتش 🔹 طی مراسمی پهپادهای رهگیر کرار مجهز به موشک مجید به مناطق عملیاتی نیروی پدافند هوایی ارتش تحویل شد. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از شلیک موشک مجید از پهپاد کرار 🔹مراسم الحاق گروه‌های پروازی پهپاد «کرار» مسلح به موشک «مجید» به یگان‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
یمن: گزینه‌ سخت ما علیه اسرائیل آغاز نشده است 🔹«حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت یمن در صنعاء: سخت‌ترین گزینه‌های ما علیه رژیم صهیونیستی هنوز آغاز نشده است. جلوگیری از گسترش دامنه جنگ در منطقه همچنان ممکن است. 🔹وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن در پاسخ به تهدید نتانیاهو: آماده مقابله با هرگونه اقدام نظامی علیه خود هستیم. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
موافقت مجلس با همکاری امنیتی ایران و روسیه 🔹نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز لایحه موافقت‌نامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را تصویب کردند. 🔹بر اساس ماده واحده این موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه مشتمل بر یک مقدمه و ۹ ماده و یک ضمیمه به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ آیت الله سیدابوالقاسم کاشانی «ره» : ✍ آیا رواست ذلیل‌ترین ملل عالم در مقابل مسلمین این فجایع را مرتکب شوند و مسلمین آرام بنشینند....، تشكیل دولت صهیونیستی، در آتیه کانون مفاسد بزرگ برای مسلمین خاورمیانه و بلکه تمام دنیا خواهد بود، و زیان آن‌ها تنها متوجه اعراب فلسطین نمی‌گردد. و علی ای حال بر تمام مسلمین عالم است که از هر طریق که می‌شود از این ظلم فاحش جلوگیری نموده و رفع این مزاحمت را از مسلمین فلسطین بنمایند. 📚11 دی ماه 1326، اعلامیه‌ آیت الله کاشانی در حمایت از مردم فلسطین .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر بخواهیم محیط خانه گرم و باصفا و صمیمی باشد، فقط باید صبر و استقامت و گذشت و چشم پوشی و رأفت را پیشه خود کنیم 👤آیت‌الله بهجت