eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آزیتا ترکاشوند مارپیچ سکوت را شکست و رضا کیانیان را با خاک یکسان کرد ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴محمود پاک‌نیت هم از مرحوم ناصر طهماسب دفاع کرد ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
آخرین نگاه آخرین لالایی آخرین بوسه💔 ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴دور همی های پر خرج روزنامه لیبرال دنیای اقتصاد در زمانه ای که رسانه های بزرگ انقلابی با صدها هزار مخاطب زیرفشار عناصر فاسد امنیتی و در محرومیت و تبعیض و با حداقل امکانات ادامه حیات می‌دهند اما یکی از رسانه های اصلاحات آنقدر بودجه و امکانات دارد که در گرانقیمت ترین رستوران ها و سالن های همایش از تهران تا کیش همه کله گنده های سیاسی و لیبرالها را دور هم جمع کند.... سالهاست هزینه های چنین رسانه های پرخرجی از جیب ملت ایران داده می‌شود تا به اسم علم اقتصاد نسخه گران کردن معیشت مردم را تئوریزه و تجویز کنند و ایدئولوژی سیاه و شیطانی لیبرالیزم را با رنگ و لعاب علمی به مردم و مسئولان تحمیل کنند.... ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺اینجا ایرلند و شعار مردم آن: «حوثی‌ها قهرمانند ـــــــــــــــــــــــ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆محسن هاشمی: طرفداران آقای مصباح انتخابات را زینتی می‌دانند 👌حسین شریعتمداری: تا جایی که یادم است تنها کسی که چنین نظری داشت مرحوم هاشمی بود ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محسن هاشمی: در بررسی صلاحیت‌ها وقتی کسی وقتی صلاحیتش احراز نمی‌شود، موضوع باید به مردم سپرده شود ♦️حسین شریعتمداری: در کجای دنیا چنین کاری می‌کنند؟ همۀ جای دنیا صلاحیت نامزدها را بررسی می‌کنند. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 رضا کیانیان مجبور شد استوری اش علیه مرحوم ناصر طهماسب را پاک کند ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون تجمع مردم مقابل دفتر ریاست جمهوری در خیابان پاستور تهران در اعتراض به فتنه کشف حجاب و ولنگاری‌ حضور زنان در ورزشگاه ها ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حامیان فلسطین در فروشگاهی در آمستردام می‌گویند امسال کریسمس نداریم 🔻آن‌ها با ابتکاری که در ویدئو می‌بینید یادآوری می‌کنند که ۸۰۰۰ کودک در غزه کشته شده‌اند و از مردم می‌خواهند تا با تحریم برندهای اسرائیلی مانع ادامه این نسل‌کشی شوند. ـــــــــــــــــــــــ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
تصویری از محل شهادت شهید سید رضی موسوی ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقدهای صریح ابوالقاسم طالبی به کیانیان: شما عضو گروهکی بوده که بخاطر ریش آدم می‌کشته ابوالقاسم طالبی (کارگردان سینما): سلبریتی‌ای داریم که خودش در گروه «پیکار» بوده و الان هم فرزندش در خارج از کشور است و حالا چپ و راست، علیه جمهوری اسلامی موضع می‌گیرد و خیال می‌کند کسی گذشته‌اش را نمی‌داند؛ مطبوعات انقلابی باید این موضوعات را شفاف‌ کنند. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حرفهای تکان دهنده رهبرانقلاب در مورد سقط جنین از زبان حاج مهدی رسولی ما از حرمله بدتریم...! ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 شناسنامه یک نفوذی ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 زنی در اعتراض به ادامه روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی در حین سخنرانی وزیر امور خارجه ایسلند با رنگ قرمز به نشان خون کودکان غزه اعتراض خود را اینگونه نشان دا‌دند. 🔹شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی ... ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
صلاح: به عذاب کشیدن‌ مردم غزه عادت نکنید ستاره لیورپول: ⚽️ کریسمس زمانی است که خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و جشن می‌گیرند. ⚽️ با ادامه جنگ وحشیانه در خاورمیانه، به ویژه مرگ و ویرانی در غزه، امسال با قلب‌های غم‌زده به کریسمس رسیدیم و در درد خانواده‌هایی که در غم از دست دادن عزیزانشان غمگین هستند، شریک هستیم. ⚽️ لطفا آنها را فراموش نکنید و به رنج و عذاب کشیدن‌شان عادت نکنید. ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دولت بایدن به دنبال تمدید قانون فیسا! بر اساس این قانون، آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بدون هیچ محدودیتی، حق دسترسی به تمامی اطلاعات کاربران غیر آمریکایی (در محیط‌هایی همچون گوگل، اینستاگرام، واتس‌اپ و…) را دارد! چه تدبیری برای دفاع از کلان_٫‌داده ملی داریم؟ حجت الاسلام دکتر محسن انبیائی ✍ #⃣ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده‌ی هایپرمارکت‌هایی که لوازم خانگی قسطی می‌فروشند، از زبان رئیس اتحادیه لوازم خانگی ـــــــــــــــــــــــ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷 اینجا دبی و پاریس نیست، اینجا تهرانه! قلب جمهوری اسلامی ایران ام القرای کشورهای اسلامی. دیگه تو تهران رسماً تبلیغات زنان بی حجاب می زنند تو بیلبوردها!! وقتی اصالت پول باشه آخوندش برای پول ممبر میره مداحش برای پول روضه میخونه شهردارش برای پول هر تبلیغی میزاره و هر کاری انجام میده مسئولش برای پول جلسه میزاره ، فعال رسانه ایش برای پول کار می کنه، نهاد فرهنگیش برای پول بیشتر دغدغه داره و..... اونوقت انتظار دارید وضعیت فرهنگی و اعتقادی جامعه بهتر از این بشه؟؟ ـ💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 خاک بر سر آذری جهرمی ها و ادامه دهنده های اون که محیط ولنگاری درست کردن که دختر ۸ ساله باید همچین اراجیفی بنویسه به دختره هرزه دیگه که اون اینطور با خنده منتشر کنه و حسابی پخش بشه.... 🔥 @Moohem