eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که باد پرچم او را تکان دهد راه بهشت را به محبان نشان دهد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺️روایت ثابتی از بی اخلاقی طرفداران قالیباف در روز اول مجلس علت ناتمام ماندن جلسه فراکسیون اکثریت 🔻 یکی از نامزدهای ریاست مجلس تماس گرفت و دعوت کرد برای گفتگو به دفترش بروم. من هم صادقانه در حضور خودش استدلال کردم که چرا به ایشان رای نخواهم داد. بعد از این جلسه هم مجددا به صحن رفتیم تا در جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) شرکت کنیم. اما اتفاقات تلخ و عجیب و غریبی افتاد. موقع رای گیری درباره یکی از مهمترین موضوعاتی که سمت و سوی جلسه را عوض می کرد خیلی از نمایندگان به خاطر مشکل فنی نتوانستند رای بدهند و بعد هم بعضی طرفداران آقای قالیباف بلافاصله جلسه را ترک کردند تا جلسه از رسمیت بیفتد. کاری که اخلاقا درست نبود. همین باعث شد تا جلسه ناتمام بماند و برداشت خیلی از نمایندگان این بود که انگار این یک سناریوی برنامه ریزی شده بوده است. آن هم درست در همان روزی که رهبر انقلاب در پیام افتتاحیه برای مجلس تاکید کردند که آرامش و وحدت داشته باشید و تقوا را رعایت کنید! ✍روایت امیرحسین ثابتی از اولین روز نمایندگی در مجلس 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴تعداد شهدا تا ۲۰۰ نفر اعلام شده است اسرائیل انتقام شکست در جبالیا را با بمباران زنان و کودکان در رفح گرفت بمباران چادرهای آوارگان آن هم در نقطه‌ای که بمباران‌کننده آن را «امن» اعلام کرده است، آن هم درست چند روز پس از این که دادگاه لاهه خواستار توقف حمله به همان نقطه شده است، از چگونه رژیمی بر می‌آید؟ آیا رژیم صهیونیستی را جز «آپارتاید» می‌توان نامید؟ 🔸صهیونیست‌ها به انتقام گرفتن از زنان و نوزادان و کودکان عادت دارند. شاید، به قیمت بی‌آبروتر شدن، حاضر شده‌اند حواس‌ها را از شکست سنگین و رسوای یک روز قبل این حمله، دور کنند. اکنون و با این حملات وحشیانه رسانه‌ها از ضربات حماس در جبالیا و تل‌آویو کمتر می‌نویسند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
یوتیوب حساب وزارت امور خارجه را بست 🔹در نمایش دیگری از تناقض واقعیات آزادی بیان غربی با آنچه ادعا می‌کنند، حساب یوتیوب وزارت امور خارجه ایران مدتی پس از انتشار ویدئویی به زبان انگلیسی با عنوان «مقاومت، تنها گزینه فلسطین»، به بهانه نقض مقررات یوتیوب، حذف گردید ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مصادره املاک دولت ایران در کشور آذربایجان و سکوت مسئولین ایران 🔹خرید ملک ۲۰ میلیون دلاری توسط دولت آذریجان در تهران 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️ استاد میرباقری: اگر بالای سر کارخانه شراب سازی هم جناب سلمان فارسی را قرار دهید، از این کارخانه سرکه تولید نمی‌شود، همان شراب تولید خواهد شد! وقتی را در بانک مرکزی بگذارید ولی ربوی باشد، به توسعهٔ ربا، اشاعه اخلاق مادی و اقامه فساد ختم می‌شود. چون از لوازم است. برخی در آسیب شناسی خود می‌گفتند به این علوم و کارشناسی دست نزنید و کار را به دست کارشناسان بدهید و فقط کافی ست که کارشناسان باشند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روستاییان شمال غرب کشور با پای پیاده در جاده راه افتاده اند به سوی نقطه ای که شهید رئیسی آخرین نماز را خواند تا برایش سوگواری کنند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
معاون شهردار تهران:‌ قرارداد احداث ۹۰۰ نقطهٔ شارژ وسایل نقلیهٔ برقی در پایتخت با مپنا بسته شده و تا سال آینده به ۴۵۰۰ نقطه می‌رسد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ساکت‌تر از جنایت‌کار ▪️زمینه‌سازی برای جنایات بعدی اسرائیل 🔹حمله یکشنبه شب جنگنده‌های اسرائیلی به محل چادرهای پناهجویان در انبارهای سازمان آنروا در محله تل السلطان شهر رفح به شهادت بیش از ۴۵ فلسطینی غیرنظامی و رقم خوردن تصاویری وحشتناک انجامید. 🔹تصاویری که از محل حمله اسرائیل منتشر شده، نشان می‌دهد بیشتر شهدای این حمله جنایتکارانه، به دلیل آتش گرفتن چادرها زنده زنده در آتش سوختند. 🔹در پی این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها، بسیاری از رسانه‌های جهان انتقادات شدیدی از اسرائیل مطرح کردند و مقامات رژیم صهیونیستی نیز نتوانستند از زیر بار آن شانه خالی کنند. 🔹بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این رویداد اعلام کرد این یک «اشتباه تراژیک» بوده است. 🔹همچنین ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده در این فقره نیروهای اسرائیلی دچار اشتباه شده اند و پرونده ای برای تحقیق درباره این حادثه خواهد گشود. 🔹این درحالیست که سران کشورهای عربی هنوز هیچ واکنش عمده‌ای نسبت به این اقدام صهیونیست‌ها نشان نداده اند. 🔹می‌توان گفت واکنش خود مقامات صهیونیستی نسبت به این جنایت‌ها بیش تر از سران دولت‌های عربی بوده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺واقعا عجیبه که رهبری کارهای دولت رئیسی رو بیان میکنن! 🔹گویا کم کاری روابط عمومی ها و ما بچه انقلابی ها رو دارن جبران می کنن! 🔶در یک دقیقه، ٢۰ عملکرد برجسته دولت را برشمردن... ✅دست کم، ما مریدان حضرت آقا، نشرش بدیم! در انعکاس رسانه ای عملکرد دولت انقلابی، واقعا ضعیف عمل شده! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺مردم مغرب خواهان لغو عادی سازی روابط حکومت خود با رژیم صهیونیستی شدند ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پرچم فلسطین در کنار پرچم اتحادیه اروپا در محل پارلمان جمهوری ایرلند برافراشته شد. ایرلند اخیرا رسما کشور فلسطین را به رسمت شناخته است. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴|یکی از فرماندهان گروهک تروریستی دمکرات در عملیات مشترک نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران و آسایش اقلیم کردستان عراق دستگیر شد ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‌حمایت دکتر لاریجانی از نامزدی دکتر سعید جلیلی در انتخابات 🔹‌‌محمدجواد لاریجانی: تیزهوشی دکتر جلیلی در امور سیاسی ایشان را تبدیل به گزینه ای مطرح کرده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥آقای احمدی نژاد مشتاق دیدار......! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خشم "مکس لاکس"، نماینده صهیونیست پارلمان آلمان از ابراز همدردی جهانی با شهادت آیت‌الله رئیسی و تشکر ویژه او از شبکه صهیونیستی اینترنشنال! 🔸من نمی‌توانم درک کنم که تسلیت‌های مقامات خارجی برای چیست؟ باورنکردنی و وضعیت بسیار بدی است! 💢کانال خبری 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️ واکنش سخنگوی سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به اظهارات واعظی/ شمخانی صحبت کند خیانت‌ها روشن خواهد شد 🔹 دستمایه قرار دادن موضوعات حوزه امنیت ملی برای پیگیری اهداف سیاسی و جناحی که شالوده اظهارات آقای واعظی است، رفتاری مغایر با اصول حرفه‌ای و مغایر منافع ملی محسوب می‌شود. 🔹در شرایطی که تاریخچه و جزئیات موضوع هسته‌ای و فرجام برجامی آن قابل ارائه و بحث باشد، آقای شمخانی گفتنی‌های زیادی از این پرونده دارد که در اینجا نقش‌ها و خدمت‌ها و خیانت‌ها روشن خواهد شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️پختگی مخبر بماند،اما مطلب بسیار گویای این است که دولت شما کل زندگی مردم را به غرب کوک زده بود و دولت شهید رئیسی چشم به داخل داشت،همین تفاوتِ تبعات یک آزمایش موشکی در دولتتان با موشک باران سه کشور در دولت مردمی بر جریان عادی زندگی مردم است.دم انتخابات باید هم این مطلب بسوزانتتان. ✍محمود صادقی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روح‌الله زم: «اگر رئیسی سرکار بود، آیا این میزان نارضایتی میان مردم بود؟! ما از روحانی حمایت کردیم چون کشور باید به نقطه‌ جوش می‌رسید که الان رسیده» 🔹 در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کانال معاند «آمدنیوز» با تمام توان برای رای آوری حسن روحانی تبلیغ می‌کرد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هولوکاست واقعی در رفح 🔹لارودی، مشاور سابق دولت آمریکا: اسرائیل، غزه را بدون فلسطینی‌ها میخواهد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بی‌بی‌سی چگونه به اسرائیل کمک می‌کند؟ سفیدشویی جنایات وحشیانه اسرائیلی‌ها در رفح به سبک بی‌بی‌سی! بیش از 35 هزار نفر از زنان، کودکان و مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها قتل‌عام شده‌اند و یک نسل‌کشی تمام عیار در این سرزمین‌ها اتفاق افتاده که حتی در موضوع حمله به اردوگاه آوارگان در رفح، خود اسرائیلی‌ها این حادثه را یک تراژدی و اشتباه محاسباتی دانسته‌اند. 🔺با این حال رسانه وزارت خارجه انگلیس در تلاش است که بگوید: اسرائیلی‌ها به مناطق امن حمله نکرده‌اند؛ بلکه به جایی حمله کرده‌اند که منطقه امن به حساب نمی‌آمده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شارلاتان‌ها ▫️ بررسی ابعاد یک فریبکاری بزرگ| چگونه اسرائیلی‌ها با تغییر نام، خودشان را ساکنین خاورمیانه جا زدند. . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴واکنش کارگردان انقلابی به نامه جبراییلی... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 بی دلیل امام خامنه‌ای نفرمود اگر جریان تحریف حقایق ایران شکست بخورد تحریم ایران نیز قطعاً شکست خواهد خورد یه سر مهم این بیانات رسانه های لیبرالیسم داخل کشورند 🔻دکتر حمیدرضا مقصودی (اقتصاددان) در برنامه ثریا: این پرونده باید در داخل کشور باز شود که آیا در دهه نود تحریم بودیم یا دچار خودتحریمی شده بودیم؟ آیا عده ای در داخل برای فشار آوردن به نظام و مردم نفت نمی فروختند یا به علت تحریم ها نمی توانستیم بفروشیم؟ آیا امروز که شاخص های اقتصاد کلان تفاوت های چشم گیری پیدا کرده است تحریمی حذف شده است؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .