eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 اعتراض ۷ نماینده مجلس به اعتبارنامه تاجگردون 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 رذالت ! برای کاندیداهای جناح مقابل اصلاحات تیتر بزرگ آژیر قرمز را انتخاب کرده است . اما برای کاندیداهای جریان خودشان که بانیان وضع موجود هستند تیتر زده : روزنه امید جریان اصلاحات از رقابت انتخاباتی فقط تخریبگری را بلد است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴اجازه ندید این حرومیا با محتوای جعلی فضای مجازی ایران رو مسموم کنن! اکانت کثیف اسرائیل‌به‌فارسی روی عدم شعور مخاطبش حساب ویژه‌ای باز کرده و این‌بار یه ویدیوی قدیمی از یه مراسم تشییع جنازه جعلی تو «اردن» که برای شکستن قوانین منع عبور و مرور تو زمان اوج «کرونا» انجام شده رو به اسم غزه منتشر کرده تا بگه که شهدای غزه جعلی هستن! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
‌‌دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد 🔹۱. گزارش هواشناسی در ۳۰ اردیبهشت هوای حاضر و پیش‌بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز‌قلعه‌سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید بوده است. اما هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان ۲ بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد. 🔹۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه‌دیده بررسی دقیق شد و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔹۳. ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت شده است. 🔹۴. بر اساس پیاده‌سازی مکالمات ضبط‌شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه‌دیده تا زمان وقوع حادثه و پاسخ‌ندادن آن‌ها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نشده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌شود.) 🔹۵. با توجه به نمونه‌برداری و آزمایشات صورت‌گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه‌ٔ پراکندگی آن‌ها و فواصل اجزای جداشده از بدنه‌ٔ اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است. 🔹۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه‌دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی است. (ارتباط بین ۲ فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون‌گون ادامه داشته است.) 🔹۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷تحلیلگر نظامی روزنامه "هاآرتص": اعلام سخنگوی ارتش مبنی بر 17 کیلوگرم وزن دو بمبی که بر روی رفح افتاد، گمراه کننده است زیرا وزن هر یک از آنها به 110 کیلوگرم می رسد. او در بیانیه خود به وزن مواد منفجره در بمب ها اشاره کرد و نه وزن کلی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری دادستان ارشد سابق دیوان بین‌المللی کیفری درباره اعمال فشار آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها! 🔶 «لوئیس مورنو اوکامپو» دادستان ارشد سابق دادگاه کیفری بین‌المللی: باید پرونده تحقیق نه فقط درباره خلبان بلکه در خصوص صادرکننده دستور بمباران اردوگاه رفح باز شود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷استوری مسعود اوزیل بازیکن سابق رئال مادرید با ۲۸ میلیون فالوور نتانیاهو تروریستِ کودک‌کُش 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️برنامه های درسی عربستان نام فلسطین را از نقشه های خود حذف می کند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورود به زمین با همراهیِ روح کودکان غزه ⚽️ بازیکنان تیم فوتبال پالستینوی شيلی مقابل یونیون اسپانیولا، در حرکتی نمادین دست در دست ارواح کودکان شهید شدهٔ فلسطینی وارد زمین شدند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دعوای دنیرو و ترامپ به خیابان های نیویورک کشید: شما مشتی اوباش هستید! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارشی تلخ از جنایات اسرائیل در رفح 🔹گزارش میدانی الجزیره پس از حمله صهیونیست‌ها به چادرهای آوارگان در رفح نشان می‌دهد چادرهای آوارگان نه تنها با موشک، پهپاد و جنگنده بلکه با گلوله‌های توپ از خشکی و دریا هدف قرار داده شد؛ بیشتر کشته‌ها، زن و کودک و همه تکه‌تکه شده بودند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴‌آماده‌باش ۲۲۱ جنگنده اسرائیلی در شب حمله ایران 🔹سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه:اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد،‌ اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از آسیب پاسخ ایران کشور‌های منطقه را برای دفاع ‌‌تجهیز کردند. 🔹حدود ۲۲۱ جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده باش شدند، ‌حضرت آقا تاکید داشتند که عملیات وعده صادق قاطع باشد و با توکل به خداوند و بدون نگرانی این عملیات انجام شود.‌ 🔹برای عبور از گنبد آهنین اسرائیل نیاز به تعداد موشک و پهپاد زیادی بود؛ عملیات وعده صادق، تنبیهی، محدود و گسترده بود و دو پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی که در شهادت سرداران نظامی ایران در سوریه نقش داشتند نابود شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفنگ تک تیرانداز «غول» که توسط حماس استفاده می شود، سربازان اسرائیلی را به وحشت انداخته است 🔹یکی از بدترین کابوس های نیروهای رژیم اسرائیل در نوار غزه، تک تیراندازان فلسطینی هستند. تیپ القسام از تفنگ غول با برد موثر 2000 متر استفاده می کند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسایی در جلسۀ بررسی اعتبارنامۀ نمایندگان: یک نفر در مجلس آقای شریعتی و سلیمی را تهدید کرده که نمی‌گذارم شب به خانه‌ برسید. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی غم‌انگیز از اسباب‌بازی و اشیاء کودکان بی‌گناه غزه، اما کودکان دیگر نیستند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 اعتراف جالب سناتور آمریکایی [دب فیشر] درباره نامه رهبر انقلاب : 🔹"بسیاری از دانشجویان ما به این نامه افتخار می‌کنند. دانشگاه‌ها باید به آنها بیشتر تاریخ بیاموزند." 🔹کاربر آمریکایی اول: شما هم تاریخ کودتای ۱۹۵۳ علیه مصدق را مطالعه کن. 🔹کاربر آمریکایی دوم: بخاطر اینگونه رفتار با دانشجویان. ✍فواد ایزدی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
ایران در تولید گندم به پایداری رسید نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی: ‌خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده در طول ۳ سال گذشته در اصلاح نژاد گندم به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم‌ و‌ به پایداری در تولید گندم دست پیدا کردیم. 🔹‌با تلاش محققان وزارت جهاد کشاورزی به یک مسیر خود کفایی در حوزه نان رسیده ایم و اگر این روند در ۵ سال آینده ادامه پیدا کند قابلیت این را داریم که مازاد تولید خود را برای صادرات استفاده کنیم. 🔹این مهم در ۷ استان کشور که ۵۰ درصد تولید گندم ایران را دارند‌، اجرایی شده و وزارت جهاد کشاورزی در این استان‌ها دارد.‌ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
درگیری مسلحانه اوباش در مشهد با ۲۸ مصدوم‌ جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی: 🔹نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خون‌بار عاملان نزاع مسلحانه دریافت کردند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه، لوله‌های سلاح را به سوی مردم گرفته بودند. 🔹وحشت‌آفرینان شرور، به طرف خودروی پلیس نیز آتش گشودند و یکی از افسران فراجا را هم هدف اصابت گلوله قرار دادند و ۱۹ نفر از شهروندان و ۸ تن از طرفین نزاع مسلحانه خون‌بار با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای از سلاح‌های وینچستر و دولول نقش بر زمین شده بودند. نزاع مذکور فقط به‌خاطر ادعای ایجاد مزاحمت برای یک دختر جوان شکل گرفته است. 🔹ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۸ تن از متهمان به شرارت و ایجاد رعب و وحشت را در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهر مشهد به دام انداختند و یک نفر دیگر از آنان را هم در منطقه مُلک آباد دستگیر کردند. 🔹در این عملیات گسترده، ۳ قبضه سلاح شکاری وینچستر و دولول نیز کشف شد و ۵ فروشگاهی که عاملان شرارت از آن مکان‌ها برای وحشت آفرینی و درگیری استفاده کرده بودند نیز با دستور مقام قضایی پلمب شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد 🔹در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام نموده است و اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نمی‌باشد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آخرین سخنان دخترک مجروح و مظلوم غزه ثانیه هایی قبل از شهادت: پدر، من حوض کوثر و دو خانه بسیار بزرگ قصر مانند را می‌بینم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴توئیت پس از ثبت نام: آژیرقرمز علیه راهزن‌ها (لیبرال دموکراسی) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴در چیزهای عجیبی می‌بینیم... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .