eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
😡😡😡 کنایه زشت لاریجانی به نحوه شهادت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
❌️توهین محمد علی آهنگران در ادامه توئیت زشت لاریجانی به شهدای خدمت! ✍️🏻 لاریجانی از همین ابتدا اخلاق را باخت. او به دنبال دوقطبی سازی آن‌هم با آیت الله شهید رئیسی است غافل از آنکه این روش او را بیش از پیش در چشم مردم منفور می‌کند!شورای نگهبان به هیچ عنوان نباید زیر بار تایید صلاحیت این شخص برود ! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴‏وقتی میگیم لاریجانی از روحانی بدتر است از چی حرف می زنیم... یادمان است لاریجانی و روحانی زمانی که شهید رئیسی زنده بودند هم بارها مزه پراکنی های بی ادبانه به رئیسی کرده بودند ولی این طور کنایه زدن بسیار زشت توسط لاریجانی آن هم بعد شهادت رئیسی، حتی برای روحانی هم قفل بود... حجت احسان بخش 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به بی‌اخلاقی علی لاریجانی ساعاتی پس از ثبت‌نام در انتخابات 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🛑 مقام پنتاگون: گزارش‌هایی درباره هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آیزنهاور توسط حوثی‌ها داریم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
توصیه قالیباف به اخلاق‌مداری کاندیداها 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنگوی نظامی گروه انصارالله: ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف قرار دادیم✌️💪 یحیی سریع: 🔹حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس، صنعا، الحدیده و تعز را هدف قرار داد. 🔹 آمریکا و انگلیس چندین حمله از جمله ۴ حمله به صنعا پایتخت یمن انجام دادند. 🔹حملات به الحدیده ۱۶ شهید و ۴۱ زخمی برجای گذاشت. 🔹نیروهای ما ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را در دریای سرخ با موشک های بالستیک هدف قرار دادند و اصابت دقیق بود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لاریجانی باز هم با متلک به کارش را آغاز کرد 😡😡 شرم کنید آقای لاریجانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 واکنش قرآنی معاون اجرایی رئیس جمهور شهید به طعنه علی لاریجانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پس از آنکه شهید رئیسی در اولین حضور در سازمان ملل تصویر حاج قاسم را روی دست گرفت، وقتی از حس و حالش پرسیدم، درنگی کرد و گفت: «او همه هستی‌ش را داد و ما هنری که کردیم فقط عکسش را نشان دادیم…» 🔹و نمی‌دانست که قرار است به زودی خودش هم هستی‌ش را برای مردم بدهد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 وحشت آمریکا از بهترین جایگزین شهید رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ... 🚦 اصلا از دست ندهید 🚦 ✅لطفا بخاطر ایران و مردم عزیز ایران زمین بدید.🙏 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‏این کلیپ را حتماً ببینید مقایسه دو وزیر امور خارجه، امیر عبداللهیان و ظریف از زبان یک خانم فلسطینی بعد از دیدن آن بدون استثنا خواهید گفت روحت شاد مدافع مظلومین و مرد بزرگ. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بُهت نماینده پارلمان اروپا از ابراز همبستگی و پیام تسلیت رهبران اروپایی با ایران 🔶️هانا نیومن، نماینده آلمان در پارلمان اروپا: باید بگویم که من از ابراز همبستگی و پیام تسلیت رهبران اروپایی به مقامات ایرانی سر در نمی‌آورمه و بهت زده‌ام. به کانال خبری در ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
🔷 دوستانه با آقای لاریجانی؛ مراقب باشید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷خداوند اسلام و ایران و مردم مومن را هم از شر عمامه به سرهای بیشرم که مایه ی ننگ روحانیت و ننگ اسلام هستند محفوظ نگه دارد! . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 وقاحت لاریجانی ادامه دارد! علی لاریجانی بدون عذرخواهی بابت بی‌اخلاقی خود درباره شهدای خدمت، منتقدان اقدام زشت خود را «اهریمن» و «سوءاستفاده‌کننده» خواند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 کنایه دکتر سعید جلیلی به لجن پراکنی های لاریجانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺اپلیکیشن طاقچه که کارش فروش کتاب بصورت دیجیتال می باشد و بتازگی سابقه کشف حجاب کارکنانش را دارد حماسه ای دیگر آفرید. روز جمعه ۱۱ خرداد این اپلیکیشن روی یکی از کتابهایش تخفیف ۹۰ درصدی گذاشته و ضمن تبلیغات گسترده در صفحه نخست اپلیکیشن کاربران را ترغیب به خرید این کتاب با قیمت ناچیز و تخفیف خورده ۲ هزار تومان کرده است اما موضوع کتاب چیست؟ هولوکاست داستانی براساس اکاذیب صهیونیست ها از آتش زدن یهودیان توسط آلمانی ها، اونم دقیقا بعد از فشاری که بر روی اسرائیل بخاطر آتش زدن مردم رفح می باشد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
لاریجانی این توئیت خود علیه جلیلی را به سرعت حذف کرد! احتمالا از ترس ردصلاحیت شدن 🔴بروزرسانی: توییت ها برای سه سال قبل است ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 آقای لاریجانی، شما چقدر ما را یاد روحانی می‌اندازید! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پاسخ شهید به اهانت بی‌شرمانه علی اردشیر لاریجانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .