eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺اپلیکیشن طاقچه که کارش فروش کتاب بصورت دیجیتال می باشد و بتازگی سابقه کشف حجاب کارکنانش را دارد حماسه ای دیگر آفرید. روز جمعه ۱۱ خرداد این اپلیکیشن روی یکی از کتابهایش تخفیف ۹۰ درصدی گذاشته و ضمن تبلیغات گسترده در صفحه نخست اپلیکیشن کاربران را ترغیب به خرید این کتاب با قیمت ناچیز و تخفیف خورده ۲ هزار تومان کرده است اما موضوع کتاب چیست؟ هولوکاست داستانی براساس اکاذیب صهیونیست ها از آتش زدن یهودیان توسط آلمانی ها، اونم دقیقا بعد از فشاری که بر روی اسرائیل بخاطر آتش زدن مردم رفح می باشد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
لاریجانی این توئیت خود علیه جلیلی را به سرعت حذف کرد! احتمالا از ترس ردصلاحیت شدن 🔴بروزرسانی: توییت ها برای سه سال قبل است ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 آقای لاریجانی، شما چقدر ما را یاد روحانی می‌اندازید! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پاسخ شهید به اهانت بی‌شرمانه علی اردشیر لاریجانی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷تو این هوای خیلی گرم که تو خونه ها و محل کار کولرا روشنه و خبری از قطعی برق نیست به خاطر تلاش ها و تدبیر درست شهید خدمته... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔺درحالیکه ما اینجا درگیر دعوای انتخاباتی هستیم، ارتش یمن با موشک بالستیک به ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا حمله کرد. ▪️پیشنهاد میکنم اسم کشور یمن به جیگرآباد تغییر پیدا کنه ✍ عبدالمجید خرقانی ▪️ و جالب‌تر اینجاست که تازه در این وانفسا برخی تلاش دارند برای همین آمریکا، ابهت آفرینی کرده و برای مذاکره با او مجددا نزد افکار عمومی اولویت سازی کنند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📢 تحلیل واکنش کاربران به توییت لاریجانی با کمک هوش مصنوعی ⚡️ ۷۹ درصد از واکنش کاربران (در بخش کامنت) به این توییت منفی بوده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید. مضمون این واکنش‌ها عبارتند از: 🟠انتقاد از لاریجانی ٪۷۸ 🟠بی‌اخلاقی و توهین به شهدا ٪۴۱ 🟠انتقاد از عملکرد گذشته لاریجانی ٪۲۸ 🟠بی‌اعتمادی به لاریجانی ٪۱۷ 🟠انتقاد به روش‌های لاریجانی ٪۱۴ 🟠انتقاد به دولت روحانی ٪۲۲ 🟠انتقاد به عملکرد ضعیف دولت روحانی ٪۶۲ انتقاد به برجام ٪۳۸ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‏حمد بن عیسی پادشاه ‎بحرین پس از ابراز تمایل به احیای روابط میان تهران و منامه در سفر اخیر خود به ‎روسیه و دیدار با پوتین، این بار در دیدار با نخست وزیر ‎چین خواستار حمایت از آغاز روابط میان بحرین و ‎ایران شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۳۰۰ خودرو پاداش کاهش مصرف برق 🔹سخنگوی صنعت برق: امسال برای خانوارهایی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند علاوه بر پاداش پارسال، ۳۰۰ دستگاه خودرو درنظر گرفته شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ اعتباری که بیشتر شد حالا که ثبت‌نام ‏آقای علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری، در مجازی مطرح شده، بد نیست این پست را یادآوری کنم. مطابق تصاویر منتشر شده در سایت شورای نگهبان پس از اتمام انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، آقای آملی لاریجانی اعتبارنامه رییس‌جمهور منتخب را امضا نکرد، با این کار نه به اعتبار شهید خدمت آیت الله رییسی که به اعتبار خودش لطمه زده و اعتبار آن شهید در آن روز بیشتر هم شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردم بروکسل هم خواستار بستن سفارت رژیم صهیونیستی شدند 🔹بستن سفارت رژیم‌ کودک‌کش صهیونیستی در سراسر جهان گسترش خواهد یافت. 🔹تجمع اعتراضات مردمی در بروکسل، پایتخت بلژیک خواهان قطع روابط و بستن سفارت رژیم تروریستی صهیونیستی هستند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
2.55M
خط تخریب و سیاه نمایی خط دشمن است. لطفاً کاندیدای رقیب را سیاه نمایی و تخریب نکنید. خط اسراییل نا امید سازی مردم است با اسرائیل همراهی نکنید... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⚠️تذکر معنادار رهبر انقلاب به بشار اسد ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⭕️اعلامیه‌هایی در سطح شهر بغداد با مضمون بسته شدن دفاتر آمریکا و خروج نیروهای ائتلاف بین المللی از عراق در حال پخش شدن است/دانشجو 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 دروغ لاریجانی لو رفت... 🔹معاون سازمان بهره‌وری در جواب توییت کنایه‌آمیز لاریجانی خطاب به جلیلی، ادعای او در مورد تصویب قوانین علیه فساد در ادوار ریاستش بر مجلس را با سند زیر سوال برد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بازیگر آمریکایی: 📍از من می پرسند پس گروگان های اسرائیلی چه؟ باید گفت: پس دو میلیون گروگان فلسطینی که با بمباران از خانه هایشان بیرون شده‌اند، غذا به آن‌ها نمی‌رسد و رهبران جهان به آنها پشت کرده اند، چه؟! ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
انگیزه‌های کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری👆 ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 واکنش متفاوت و معنادار رسانه اینترنشنال به کاندیداتوری لاریجانی و شهید رئیسی در ۱۴۰۰ ! تو خود بخوان حدیث مفصل.. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
⚫️ پوستر ویژه از شهید همزمان با ایّام زیارت مخصوص امام رئوف سلام الله علیه 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴تخلف قانونی در ماجرای اعتبارنامه تاجگردون فساد فساد است، ریز و درشت ندارد، باید در مقابلش ایستاد . قالیباف از همان ابتدای مجلس دوازدهم ، کارش را با قانون شکنی آغاز کرده است . تائید اعتبارنامه تاجگردون ، کاری خلاف قانون بوده و باید ابطال گردد . 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بفرستید برای اونها که میگفتن سقوط بالگرد رییس جمهور شهید، بخاطر تحریم های آمریکا بوده😐 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نبویان نماینده مجلس: مجلس لاریجانی تصویب کرد شهید سلیمانی مجرم است. ✍تاکید و تکرار میکنم اینها از برکات شهادت شهید رئیسی هست تا مجدد خیانتهای این قوم بدتر از مغول رو بازخوانی کنیم! اینها باید به دادگاه برای محاکمه مراجعه کنن نه وزارت کشور برای انتخابات تا میتوانید این پست را منتشر کنید. مطالبه از شورای نگهبان جدی است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .