eitaa logo
بصیر 💠
801 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
74.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توهین و دروغ پزشکیان به شهید رئیسی رکوردهای بی‌نظیر یک رئیس‌جمهور 👇 ✅ کلیپی بسیار مهم و راهبردی در رابطه با رکوردهای تاریخی 🔺 رکورددار پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴دهه بعد از انقلاب 01:50 🔺 رکوردار بالاترین حجم ترانزیت در ۲دهه اخیر 01:56 🔺 رکوردار بزرگ‌ترین تسویه بدهی با نظام بانکی 02:01 🔺 رکوردار بالاترین سرعت ساخت نیروگاه برق در تاریخ ایران 02:06 🔺 رکوردار بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خاورمیانه 02:11 🔺 رکوردار بیشترین سفر استانی 02:18 🔺 رکوردار بیشترین حمایت از قانون جوانی جمعیت 02:28 🔺 رکوردار بیشترین سطح پوشش بیمه در کشور 02:34 🔺 رکوردار کشف مالیاتی در این کشور 02:39 🔺 رکوردار خروج کشور از رکود پیچیده اقتصادی 02:43 توجه: از آن جهت به دولت شهید رئیسی گفته شد که دولت آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران در اختیار نخست‌وزیر بود و نه رئیس‌جمهور 🎙 حجت الاسلام راجی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑ارتش رژیم صهیونیستی فیلم حملات دیروز به جنوب لبنان را که منجر به شهادت فرمانده حزب الله لبنان شد را منتشر کرد ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🟠درگیری شدید مقاومت با نیروهای اشغالگر در رفح 🔺مقاومت فلسطین در اردوگاه الشابوره و مناطقی دیگر در رفح در جنوب نوار غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی شده است. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀🚀🚀بزرگترین حمله حزب الله از ۲۰۰۶ تاکنون ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اظهار نظرات متناقض قالیباف و شهید رئیسی؛ کدامیک راست می‌گفت؟ 💬قالیباف: قصد کناره گیری از انتخابات را نداشتم و در نظر سنجی ها از رئیسی بالاتر بودم. 💬 شهید رئیسی: قالیباف از همان اول عهد کرد که بعد از مناظره سوم کنار می کشد که به عهدش وفا کرد. در نظر سنجی ها رای کمتری داشت. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بین دعواهاتون بشینید با خودتون تجربه صفین را مرور کنید! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
📸 بازهم قتل کودکان توسط سگ‌های ولگرد و مشکل بی‌عملی مسئولین/ فوت دختربچه هشت‌ساله نکایی به‌دلیل سگ‌گزیدگی 🔹ضحی دختربچه هشت‌ساله نکایی که هفته گذشته در جریان حمله یک قلاده سگ ولگرد در خیابان، از ناحیه صورت و پا زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، روز گذشته به‌علت عدم‌کنترل بیماری هاری جان خود را از دست داد. 💢 تا کی به‌خاطر حس خوب یک مشت دگوری بالاشهرنشین، قرار است کودکان خانواده‌های کمتر‌برخوردار حاشیه‌نشین، قربانی شوند؟! 🔺جریمه و زندان و شلاق برای غذارسانی به سگ‌های ولگرد تعیین شود تا متمول‌های اینستاباز، جرئت نکنند در حاشیه شهرها به این گونه‌های مهاجم غذارسانی کنند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جفری ساکس: 📍از قدیم پرسیدند که چرا آمریکا تنها کشور جهان است که در آنجا کودتا نشده است؟ پاسخ این پرسش این است که آمریکا تنها کشور جهان است که سفارتخانه آمریکا ندارد! ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رسانه چینی بررسی می‌کند: 📍چگونه اقدام ایران در رابطه با بندر استراتژیک چابهار، چین را نگران کرده است؟ ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنان تکان دهنده سردار سلیمانی در خصوص درخواست داعش از شهدای پایگاه اسپایکر تکریت 🔹حاج قاسم سلیمانی: با این شمشیرهای براق برنده را، این جوان هایی که از شیعه درتکریت گرفتند ۱۶۰۰ نفر را، به هر یک از آنها گفتند پشت کن به مذهب خودت، اهانت کن به اصول خودت حاضر نشد. تیزی شمیر را بر گلوی خودش حس می‌کرد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دختر بچه نکایی به علت سگ گزیدگی جان باخت 🔹این روزها سگ گزیدگی به موضوع مهم تبدیل شده است. هجوم دسته جمعی سگ‌های ولگرد در حاشیه شهرها، شهرتا و روستاها موجی از وحشت را برای مردم به همراه داشته است. 🔹دختر بچه ۸ ساله نکایی که هفته گذشته از ناحیه صورت و پا دچار سگ گزیدگی شده بود و تصاویر دلخراش این سگ گزیدگی در فضای مجازی منتشر شده بود درگذشت. 🔹علت فوت ضحی گسترش هاری سگ اعلام شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ افسر یهودی و مستعفی ارتش آمریکا: 📍حملات هوایی اسرائیل، به نیت گرفتن تلفات بالا از غیر نظامیان آماده می‌شود/واکنش‌ یمنی‌ها به حملات اسرائیل به غزه همانند واکنش خود ایمنی بدن بود/تصویر بدن های پاره پاره کودکان فلسطینی مرا وادار به استعفا کرد... ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این کودک اهل غزه توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است 🔺دست‌ها و پاهایش را در حمله اسرائیل از دست داده اما در حال  بازی در کنار دوستانش در ساحل است. در نتیجه بمباران‌های اسرائیل دستکم ۳ هزار کودک در غزه معلول شده‌اند. ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هراس شاهین نجفی: حسینیه‌ شدن کاخ سفید و اروپا را احساس ‌می‌کنم! 🔹وظیفه اصلی و خطیر ما در برابر گسترش روزافزون فرهنگ اسلامی در دنیا، اسلام‌هراسی است که راه نفس را برای امثال من و همجنس‌بازان بسته‌اند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ماجرای سرباز اسرائیلی که پس از ماه‌ها جنگ در غزه سرانجام خودکشی کرد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔷پوتین قانون تجارت آزاد اوراسیا با ایران را امضا کرد؛ اقدام ۵ کشور دیگر لازم است ♦️ فرایند قانونی توافقنامه تجارت آزاد بین کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) و ایران با امضای رئیس‌جمهوری روسیه در این کشور کامل شد و اجرایی شدن این قانون نیازمند تصویب پارلمان‌های چهار کشور دیگر عضو این اتحادیه و همچنین مجلس شورای اسلامی است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 حجاب دختر شطرنج‌باز مشهدی مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت. 🔹️مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی آلماتی قزاقستان از تاریخ ۲۱ خرداد با حضور بیش از ۱۵ تیم درحال برگزاری است و نمایندگان کشورمان نیز در این رقابت‌ها حضور دارند. 🔹️نکته حائز اهمیت این مسابقات حضور اسماء حسن‌پور دختر خردسال تیم ملی بانوان ایران است که در بخش رده‌های سنی با حجاب کامل اسلامی تمامی نگاه‌ها و دوربین‌های بین‌المللی را به سمت خودش جلب کرده و باعث شد تا دوربین‌های سالن مسابقات شطرنج آلماتی نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوش شطرنج کشورمان داشته باشند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴 جلیلی از قالیباف پیشی گرفت 🔹هگزا با داده کاوی بیش از  ۸.۱۵ میلیون پست در فضای مجازی در ۲۲ خرداد  به بررسی حجم پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پیرامون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. 🔹پزشکیان هر سه بستر از نظر حجم محتوا در صدر محتوای انتخاباتی قرار دارد. اما در نسبت با روز گذشته حجم محتوای جلیلی از قالیباف پیشی گرفته است.  
🔴 جلوتر بودن معنادار جلیلی از قالیباف و پزشکیان در نظرسنجی سایت تابناک تاکنون نزدیک ۴۰ هزار نفر در این نظرسنجی در مورد شرکت کردند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
سردار فدوی: یمن الان در برابر آمریکا ابرقدرتی می‌کند جانشین فرمانده کل سپاه: 🔹یمن که تا ۱۰ سال پیش موضوعیتی نداشت الان در برابر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ابرقدرتی می‌کند. نیروهای مسلح یمن پریروز یک ناو انگلیسی را زدند و چند روز قبل از آن ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را زدند. 🔹مظهر توان نظامی آمریکا، نیروی دریایی است و مظهر نیروی دریایی نیز ناو هواپیمابر است که توسط ۸ کشتی محافظت می‌شود ولی نتوانستند هیچ غلطی بکنند. 🔹نیروهای مسلح یمن توانستند محاصره واقعی را برای صهیونیست‌ها اعمال کنند هم اعلام کردند رسما هم اعمال کردند و تا الان باید ۱۰۰ کشتی زدند؛ خیلی عظمت دارد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این خانم رفته کنگره آمریکا و از جلوی تمامی دفاتر رد میشه پرچم و نماد اسرائیل رو میبینه و نشون میده و میگه آمریکا رسما در دست و خدمت اسرائیلی هاست 🔹United States of Israel 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .