eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️یگان سایبری ۸۲۰۰ اسرائیل در حال ساخت اکانت‌های فیک انقلابی جهت تفرقه افکنی است مراقب باشید ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴افشاگری عبدالملکی: اعضای کابینۀ دولت روحانی سالانه ۷۰ سکه پاداش می‌گرفتندعجیب نیست که هنوز هم بعضی عزیزان از این قماش حمایت میکنند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد بایدن از حمله موشکی ایران به عین‌الاسد بایدن خطاب به ترامپ: 🔹 زمانی که رئیس‌جمهور بودی ایران به سربازان آمریکایی حمله کرد که منجر به مرگ و ضربه مغزی این سربازان شد، شما قادر به انجام هیچ کاری نبود و فقط گفتی تعدادی سرباز سردرد گرفته‌اند. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️ پزشکیان در مناظره علیرغم وعده عدم دروغگویی 🔺️ : من در دولت آقای خاتمی بودم و آن موقع نه فرار مغزی بود بلکه مغزها می‌آمدند داخل...! 🔹 این در حالی است که رکورد بالاترین آمار مهاجرت نخبگان در رقم خورده است! 🔹️رکورد ۵۶درصدی نرخ مهاجرت رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ ریاضی_فیزیک در سال ۱۳۸۰ 🔹️رکورد ۵۹درصدی نرخ مهاجرت مدال‌آوران المپیادهای جهانی در سال ۱۳۸۴ 🔹️رکورد ۸۳درصدی نرخ مهاجرت مدال‌آوران المپیاد جهانی نجوم در سال ۱۳۸۳ 🔹️رکورد ۷۸درصدی نرخ مهاجرت مدال‌آوران المپیاد جهانی فیزیک در سال ۱۳۸۴ 🔹️رکورد ۷۱درصدی نرخ مهاجرت مدال‌آوران المپیاد جهانی کامپیوتر در سال ۱۳۸۴ 🔹️و دیگر رکوردهای سیاه آمار مهاجرت نخبگان که نمودارهای آن در کلیپ آمده است... 🔹️همه و همه در سالهای دولت خاتمی رقم خورده است. 🔺️با این اوصاف روشن است، دکتر فکت به این ادعای پزشکیان نشان می‌دهد. منبع نمودارها https://isti.ir/inc/ajax.ashx?action=download&id=969a6ea1-8fa1-46c5-b1fc-8d42d7d71b7a&md5=C306FF0BB0CA6D85005F0D8ABF1C5F84 🔺️پ.ن: پزشکیان در مناظره آخر/ قول میدهم دروغ نگویم، تکرار میکنم من نخواهم گفت 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
سرعت ۳.jpg
5.12M
نسخه با کیفیت اصلی جهت انتشار در صفحات مجازی 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🗳️ ✍️ من رأی میدهم تا.... (بخش سوم) 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
سلام رفقا🖐 رفقا این رباتی که لینکش رو قرار میدم ربات حامیان آقای جلیلیه که بهتون شماره میده از استان‌های مختلف کشور، می‌تونید با شماره‌ها تماس بگیرید و راییشون رو به سمت آقای جلیلی بکشونید. اقدام خوبیه خصوصا دوستانی که در مناطقی هستند که رای آقای پزشکیان بیشتره حتماً از این فرصت استفاده کنند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مهم /نتایج انتخابات اخیر اعتبار مراکز نظرسنجی را با چالش جدی مواجه کرده است گمانه‌زنی یا نظرسنجی مشارکت ۴۰ درصدی انتخابات در حالی است که مراکز نظرسنجی نتوانستند این میزان از مشارکت را پیش بینی کنند. درصد مشارکت اعلامی توسط مراکز نظرسنجی به شرح زیر است: مشارکت واقعی: ۴۰ درصد دیتاک: ۴۸.۵ مرکز پژوهش‌های مجلس: ۴۸.۶ متا: ۵۲.۴ شناخت: ۵۴ ایسپا: ۵۱ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹 طرفداران پزشکیان تا دقیقه 90 دیشب اینجوری مردم رو به رای دادن تشویق میکردند! از امروز هم سناریو عوض شده و به شدت شروع به کردند! 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔹محمد انصاری به دیدار دکتر جلیلی رفت 🔹محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، در جهت حمایت از نامزد جبهه انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز به دیدار دکتر جلیلی رفت. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر ارتباطات: زمان انتخابات حملات سایبری متعددی داشتیم که همگی دفع شدند ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
توئیت‌های فیک برای اختلاف بین حامیان قالیباف و جلیلی 🔹با اعلام نتایج آرا و مشخص شدن دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری، قالیباف که در این رقابت سوم شده بود، بلافاصله بیانیه‌ای صادر و به طور رسمی و روشن از سعید جلیلی به عنوان کاندیدای جبهه انقلاب حمایت کرد. 🔹با اعلام قالیباف و تاکید به هوادارانش برای حمایت از جلیلی، موجی از حمایت‌ها از کاندیدای جبهه انقلاب صورت گرفت و بسیاری اعلام کردند که مسیر پیروزی در مرحله نهایی انتخابات در روز جمعه و ممانعت از سپردن کشور به دست دولت سوم روحانی، از طریق حمایت از سعید جلیلی امکان‌پذیر خواهد بود. 🔹در پی این اجماع، شاهد بودیم که برخی اکانتهای فیک و پروژه‌بگیر در فضای مجازی اقدام به انتشار توئیت‌های هدفمند در جهت ایجاد اختلاف بین هواداران دو کاندیدای انقلابی و منصرف کردن هواداران قالیباف از حمایت از جلیلی کردند و این فضاسازی پس از انتشار بیانیه حمایتی قالیباف بیشتر هم شده است. 🔹این عملیات روانی هدفمند نشان‌دهنده اهمیت اتحاد میان هواداران آقایان قالیباف و جلیلی است که در صورت تحقق کامل آن، می‌تواند موجب پیروزی سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات شود. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .