eitaa logo
بصیر 💠
800 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط یک نکته : کشوری که الان تحویل پزشکیان داده میشود: سکه 38.000 دلار 60 بنزین 3 مرغ 90 گوشت 500 هیچ کمبودی در کشور نداریم سرم،انسولین واکسن و... هیچ کالایی صفی نیست فروش نفت روزی ۲میلیون بشکه خزانه پره، بدهی های دولت پرداخت شده واحدهای تولیدی فعال شده کشور تو این وضعیت به شما رسید! ۴ سال دیگه مردم حساب و کتاب می‌کنن و وضعیت کشور تحت مدیریت شما را ارزیابی خواهند کرد ! ان شاءالله توی این ۴ سال شاهد پیشرفت کشورمون باشیم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
♨️ میزان ترانزیت حمل و نقل جاده ای کشور در دولت سیزدهم 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
نتیجه هر چی باشه ما پیروزیم همینکه مشارکت بالا بود و کسایی که سال ۸۸ نظامو متهم به تقلب کردن خودشون اومدن پای کار انتخابات یعنی ما بردیم … ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
. ♻️ روسای جمهور چند درصد آرای واجدین شرایط را کسب کرده‌اند 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. به تو افتخار می‌کنیم مرد. از اینکه به تو رأی دادیم، برایت تلاش کردیم، در کنارت وقت گذاشتیم پشیمان نیستیم. تو متهم به فساد نبودی، نه خودت، نه اطرافیانت، تو برای کنار زدن رقبایت، مقاومت را هزینه نکردی، تو برای گرفتن رأی مردم دروغ نگفتی، تو برای بیرون آمدن نامت از صندوق، وعده‌های پوچ ندادی، تو تجارت ترس نکردی، ما از راهی که با تو طی کردیم، پشیمان نیستیم و همچنان به آینده امیدواریم. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
سخنی از طرف: شهید ابراهیم رئیسی خطاب به: دکتر پزشکیان سلام علیکم 🖊️رئیس جمهور جدید سلام 🔖خواستم بگویم خیالت راحت باشد 📌خزانه کشور دیگر خالی نیست، 📌انبارها و سیلوها و ذخایر استراتژیک کشور را برایت پر کردم، 📌اکثر بدهی ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل را تسویه کردم، 📌آب شیرین کن و لوله های انتقال آب به سیستان و بلوچستان و استان های مرکزی ایران را برایت ساختم، 📌مشکل آب اهواز و شهرکرد را بر طرف کردم، 📌تورم ۶۰ درصدی با شیب صعودی را به زیر ۴۰ درصد با شیب تند نزولی رساندم، 📌نرخ رشد نقدینگی کشور را به طرز محسوسی برایت کاهش دادم، و تراز تجاری کشور را مثبت کردم، 📌طرح های ورزشی و درمانی که بیش از ۲۰ سال معطل بود را برایت به بهره برداری رساندم، 📌روزانه ۷۰۰ نفر از مردمت، برای ضعف مدیریت سلامت و دیپلماسی، نمی میرند، 📌پروژه توسعه فیبر نوری برای افزایش سرعت اینترنت در کشور را به راه انداختم، 📌ذخایر ژنتیکی دام کشور را که در معرض فروش و نابودی بود، حفظ کردم، 📌صدها کلیومتر راه آهن معطل مانده را به بهره برداری رساندم، 📌فرآیند ساخت دومیلیون و ششصد هزار واحد مسکونی برای مردم را آغاز کردم، 📌کارخانه های بزرگ و استراتژیک کشور مانند آذرآب و هپکو و ماشین سازی تبریز و صدها کارخانه کوچک و بزرگ دیگر را احیا کردم، 📌روابط با عربستان و کشورهای اطراف خلیج فارس را برایت سامان دادم، 📌برای توسعه تجارت، عضو سازمان های بریکس و شانگهای شدم، 📌مسأله رتبه بندی معلمان را تا حد زیادی برایت حل کردم، 📌سامانه دریافت الکترونیکی مجوزها را برایت راه اندازی کردم و امضاهای طلایی و رانت را از بین بردم، 📌یارانه مردم را از ۴۵ هزار تومان به ۴۵۰ تومان تغییر دادم، 📌مسأله قطعی برق صنایع را تقریبا به طور کامل رفع کردم، 📌ماهواره های ساخته شده به دست جوانان نخبه که سالها خاک میخورد را به فضا فرستادم، 📌 و... ✅همه این کارها و هزاران کار دیگر را کردم، در حالیکه دولتی را تحویل گرفتم که تمام شاخص های فلاکت و ضعف مدیریت در آن به حد اعلا رسیده بود. این را میتوانی در اولین جلسه من با هیأت دولت قبل ببینی. 📣حالا تو هستی و درد ملت. ☝️حواست باشد، من انتظار مردم ایران از یک رئیس جمهور را خیلی بالا بردم. 📎من به جای نشستن در دفترم، توی کپرهای تاریک و چادرهای عشایر نشستم. 📎به جای واکس، کفشهایم را با گِلِ سیلاب سیستان و بلوچستان آراستم. 📎به جای گرفتن جشن تولد در هواپیما، با کودکان یتیم همسُفره شدم. 📎من رکورددار سفر با هلیکوپتر برای رفع مشکلات مردم به نقاط مختلف کشور، در بین مسئولین ایران هستم. 📎من حواسم به صبح های جمعه بود و به جای ریشخند کردن مردمم، جمعه هایم را به جای خانواده، در کنار مردم دردمند کشورم بودم. 📎من در راه اعتلای ایران عزیز، جانم را فدا کردم. ✍ اکنون منتظریم ببینیم تو چه خواهی کرد؟ آیا مانند برخی دولت‌های قبل که شباهت دولت خود را به آن انکار می‌کنی با کم‌کاری و چشم بستن به بیگانگان همه‌ی داشته‌ها و فرصت های ملت را به باد خواهی داد و نتایج شوم این کار را به دولت قبل حواله خواهی کرد یا قدر این داشته‌ها را خواهی دانست و به استفاده بهینه و تقویت آنها در راستای حل مشکلات و پیشرفت کشور اقدام خواهی کرد؟؟ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
به تو افتخار می‌کنیم مرد. از اینکه به تو رأی دادیم و برایت تلاش کردیم پشیمان نیستیم. تو متهم به فساد نبودی، نه خودت، نه اطرافیانت، تو برای کنار زدن رقبایت، را هزینه نکردی، تو برای گرفتن رأی دروغ نگفتی، وعده‌های پوچ ندادی، تو تجارت ترس نکردی، تو برنامه ای راهگشا داشتی اطرافیانت جهادی و بسیجی وار تلاش کردند اما در برابر شعبده‌ شیاطین عملیات روانی توفیق خدمت نیافتی سرت سلامت به امید فردایی دیگر 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🌙 🏴 پرسیدم از هلال، چرا قامتت خم است آهی کشید و گفت، ماه محرم است🏴 🌹🏴 فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین سلام الله علیه بر همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت باد🏴🌹 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗣️ پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم ایران: باید از مقام معظم رهبری تشکر کنم اگر ایشان نبودن تصور نمیکنم به این راحتی اسم من از این صندوق ها بیرون می‌امد 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
۱. رای ۱۳/۵ میلیونی جلیلی، رای با کیفیتی بود. او توانست در یک هفته چهار میلیون به آراء خود اضافه کند. بر خلاف همه برآوردها و بیش از آراء مخصوص قالیباف و حتی از سبد دور اول پزشکیان. ۲. جلیلی جاذبه داشت. این میزان رای گواه آن است. اما دافعه هایی هم بود که نتوانست به میزان آراء رئیسی ۱۴۰۰ جذب رای داشته باشد. دافعه هایی مثل عدم اطمینان بخشی به مخاطب،عدم توانایی در تبیین برنامه های خود در مناظرات، عدم موضعگیری مشخص در مورد فیلترینگ و بانوان، نداشتن هم زبانی و همدلی با اقشار فرودست و عامه. ۳. پزشکیان چرا موفق شد؟ چون دقیقا دافعه جلیلی، جاذبه او بود. روی موضوع فیلترینگ و بانوان مانور داد و با زبان اقشار گوناگون مردم مخصوصاً مستضعف سخن گفت. ۴. قومیت گرایی صرف، تعیین کننده نیست، لذا همتی و موسوی و مهرعلیزاده نتوانستند از آن در جهت پیروزی استفاده کنند. نقاط قوت پزشکیان که در بالا ذکر شد، گسل قومیت را به شدت تحریک کرد. اساسا او برای همین هم برنامه داشت. این هم نقطه قوت دیگر او بود. ۵. جلیلی سرمایه های جبهه انقلاب و رای ۱۴ میلیونی در دوران تخریب و تحریم، عدد کمی نیست. ویرانش نکنیم. طعنه ها، قابل تحسین تر. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
درخواست حجت‌الاسلام راجی از دوست‌داران دکتر پزشکیان 🔹 ویراست و توئیت 🔰 آخرین مواضع و مطالب مهم حجت‌الاسلام راجی را در ویراستی (توئیتر ایرانی) به آدرس ذیل دنبال کنید ______________________ 🔸 اگر ویراستی را نصب دارید 🔸 اگر ویراستی را نصب ندارید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
مظلومیت را با ذکر مثال بیان کنید 🔰 آخرین مواضع و مطالب مهم را در ویراستی (توئیتر ایرانی) به آدرس ذیل دنبال کنید ______________________ 🔸 اگر ویراستی را نصب دارید 🔸 اگر ویراستی را نصب ندارید 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻داستان احساسی متحول شدن جوان معتاد در حرم امام حسین(ع)؛ حسینیه معلی شبکه سه 🔹زندگیم رو مثل یه فیلم بهم نشون دادن 🔹حضرت عباس به مادرم گفت ما بخشیدیم شما هم ببخشید ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دستگیری عوامل حمله به خودروی حامل صندوق آرای مردم اداره کل اطلاعات سیستان‌وبلوچستان: 🔹حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در بامداد نهم تیرماه، منجر به شهادت و مجروحیت چند تن از مدافعان سرفراز امنیت شد. 🔹مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان انجام شد. 🔹آخرین مرحله آن در ساعت ۴ بامداد روز پانزدهم تیر ماه به جرا گذاشته شد که منجر به دستگیری هر ۸ عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه، نارنجک، بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔰 زورش کجا بود! 📝 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ قاطعی که مجری بی‌بی‌سی را ناامید کرد؛ مقوله فروپاشی در ایران ساده‌انگارانه است! 🔶تحلیلگران بی‌بی‌سی هم صحبت از فروپاشی در ایران را مقوله‌ای ساده‌انگارانه و غیر قابل انجام بر می‌شمرند! ـــــــــــــــــــــــ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴یک آمار منتشر شده جالب: 🔹اختلاف رای جلیلی و پزشکیان در چهار استان آذربایجان غربی ، شرقی ، اردبیل ، زنجان : 2٬861٬130 🔹اختلاف رای جلیلی و پزشکیان در آمار کل : 2٬846٬224 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بغض مخبر هنگام صحبت دربارۀ شهید رئیسی در دیدار با رهبر انقلاب 🔹حضرت آقا بسیار برای ما سخت و جانکاه است بدون آقای رئیسی محضر شما برسیم. 🔹دولت به لحاظ عاطفی روزهای سختی را گذراند و یکی از دلایلی که کمک کرد کارها انجام شود، همین غیرتی بود که نسبت به خون این عزیز در تک‌تک اعضای دولت وجود داشت. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴حادثه برای ناوچه‌ٔ ارتش در بندرعباس 🔹یک ناوچه‌ٔ ایرانی سهند از کلاس موج در مجاورت یک مجتمع تعمیراتی در نزدیکی بندرعباس دچار حادثه شد. علت حادثه احتمالا اشکال در مخزن توازن کشتی یا نفوذ آب پس از تعمیر شفت ناوچه در هنگام تعمیر بوده است. 🔹با توجه حجم تجهیزات پیشرفته مجتمع ایزوایکو و ابعاد ناوچه کشتی، امکان خارج سازی و تعمیرات آن میسر است. 🔹این حادثه چند مجروح نیز داشته است که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 🔸چنین حوادثی در هنگام تعمیرات کشتی‌ها در دنیا سابقه دارد. ۲ سال قبل نیز ناو جنگی «یو.اس.اس سالیوانز» نیروی دریایی آمریکا در یک اسکله غرق شد. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاذالله جهان بدون حرم... 🔹مداحی محمود کریمی در شب اول محرم ۱۴۰۳ 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
🔴دکتر سید یاسر جبرائیلی : جریان حزب‌الهی به کنار رفتن و نرفتن قالیباف یا جلیلی نباخت، به دوگانه‌ای باخت که حول برجام شکل گرفت. 🔹در دولت رئیسی، فرصت اثبات اینکه مشکلات معیشتی ارتباطی به تحریم ندارد را از دست دادیم، وقتی رئیسی قصد حذف ارز ۴۲۰۰ را داشت، کتاب دکترین شوک را تقدیم کردم، گفتم ببینید این سیاست‌ها چند دولت را سرنگون کرده... 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
دولت سیزدهم چگونه تحویل دولت چهاردهم شد؟ 🔹دولت چهاردهم در حالی سکان هدایت امور اجرایی کشور را به دست خواهد گرفت که نگاهی به شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد با توجه به کاهش رشد نقدینگی، کاهش نسبی تورم و رشد اقتصادی مثبت وضعیت کلان اقتصاد ایران به ثبات نسبی نزدیک شده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
کاهش ۱۵.۳ درصدی پایه پولی ▪️دارایی‌های خارجی بانک مرکزی زیاد شد معاونت سیاست گذاری پولی بانک مرکزی: 🔹رشد پایه پولی با کاهش ۱۵.۳ واحد درصدی، از ۴۲.۹ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۷.۶ درصد در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است. 🔹همچنین، رشد نقدینگی نیز از ۳۱.۱ درصد در پایان سال ۱۴۰۱ به ۲۴.۳ در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده است. 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .
باز هم یک تکه‌ی تقطیع شده از سخنرانی سال ۹۹ آقای رائفی پور رو که ایشون داره دولت وقت رو به دلیل انفعال در موضوع شهادت شهید فخری زاده در ابعاد مختلف نقد میکنه رو پخش کردن که رائفی پور داره به کسایی که به پزشکیان رأی دادن توهین میکنه تکنیک کثیفشونم اینه که تصویر رو زوم کنن و سیاه و سفید که بکگراند پشت ایشون مشخص نباشه چون از بکگراند مشخصه که صحبت ها درباره‌ی شهید فخری زاده و مسئله هسته ای بوده... این نهایت بی شرفیه، نکنید Hani Bouraghi 💠 کانال بصیر 📡 🇮🇷 @BASIR1 .