eitaa logo
بصیرت
369 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.4هزار ویدیو
29 فایل
چه‌بنویسم ؟! قلم‌مات ِ علی ست . نوشتند‌ مارا گدای ِ حسن . بصیرت وار باش مومن (: السلام‌ ُ علیڪ‌ َیا‌ بقیة‌ َ اللہ . کپی؟! نعم . نوکر ِ اهل‌بیت : @yahydar1395 .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
44.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام. ۱۴۰۲/۱/۱۵ 📥 سایر کیفیت‌ها👇 https://khl.ink/f/52387
🇮🇷💪جایگاه ایران در مناسبات بین المللی از زبان فهوی حسین روزنامه نگار معروف مصری 🇮🇷 شاید این جمله "فهوی حسین" روزنامه نگار مصری تبار در شرق الاوسط بیشتر گویای نقش و موقعیت ایران اسلامی باشد که این روزها در پرده تحریف و مشکلات پوشیده مانده است : « ما و ایرانی ها بیش از سی سال پیش در فضای بین الملی در یک سطح بودیم. ایرانی ها راه مبارزه و مقاومت در برابر ابر قدرتها ، بخصوص آمریکا را انتخاب کردند و ما مسیر سازش را برگزیدیم .ما هر سال مزد خیانت مان به اعراب را از طرف آمریکا در قالب ۴ میلیارد کمک بلاعوض میگرفتیم و ایرانی ها از همان اول، فشار سیاسی، اقتصادی ،تحریم ، جنگ داخلی و جنگ نابرابر را تجربه کردند .امروز ایران از یک قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده که هیچ مشکلی در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ایران قابل حل نیست.کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا ۶۴ بار هر کدام عبارت ایران را در مناظره تلویزیونی خود بکار میبرند گویی حریفی جز ایران در سطح جهان ندارند». 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روحم پرید، سوی تو و یا کریم شد در زیر سایه‌ی کرم تو مقیم شد ماه صیام، یک رمضان بود و بس، ولی تو آمدی در آن، رمضان الکریم شد میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد🎊 🍃🌸🌺🍃🌹🍃🌺🌸🍃 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برای گریه کردن شانه‌ی بیگانه تسکین نیست... برشی از شعرخوانی حسین خزائی از کرمانشاه @Farsna
به نام خداوند بخشنده مهربان الهی پیوسته در گفت و گویم...تا واننمایی در جستجویم...الهی اگر کسی تو را در جستن یافت...من تو را در گریختن یافتم..اگر کسی تورا به ذکر کردن یافت من تو را به خود فراموش کردن یافتم... خدایا اول تویی و آخر هم... خدایا در تنهاییم تو را دارم.. تنهایم نگذار.. در گذرگاه زمان،خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد.. عشق ها می گذرند میمیرند..رنگ ها رنگ دگر می گیرند و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می ماند.. الهی دلدادگانت به فرمانت عاشقانه به مسلخ شهادت شتافتند..خنجر خشم به حنجر خصم نهادند و حنجر شوق به خنجر عشق سپردند.. در لیلة القدر شب حمله جوشن در بر داشتند و شعله ایمان در سر..رفتند تا بمانند تا در رواق تاریخ سرود ماندگاری بخوانند..ردای سرخ شهادت پوشیدند و جرعه جرعه از می محبت نوشیدند..شهیدشان خواندی و بر مائده رزق خود نشاندی..پیوسته از آنان یاد کردی و سکوتشان را از فریاد و جهان را ز نامشان آباد.. خیلی دوست دارم شهید بشم ولی نمیدونم باید چیکار کنم..نمیدونم دیگه چه جوری از خدا بخوام..ان شاءالله که عاقبتم شهادت باشه..اگر هم طور دیگه ای از دنیا رفتم امیدوارم دوستان شهیدم دست منو بگیرن.. برشی از وصیتنامه شهید سالخورده 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان جشن تکلیف فاطمه👏👏 اوگروه سرود را خراب .....😱 قضاوتها و سرزنشها مهم نیست مهم اینه که اونی که باید خوشحال بشه خوشحال میشه @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
15.mp3
6.03M
پانزدهم 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺🔺🔺 👆چرا مچ پا و دست و دکمه مانتو ها در مد جدید باز است🤔 👌این ۴ دقیقه ارزش دیدن رو برای حفظ شخصیت انسان دارد😐 🌱@basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعرخوانی آقای غلامرضا کافی در محضر رهبرانقلاب با موضوع می خواهم این که آیینه جان ببینمت کاری نکن که آینه گردان ببینمت پوشیده باش در دل من، مثل رازِ عشق باری چه حاجت است نمایان ببینمت ای گوهر نفیس، نَفَس در هوس مَزن در پرده باش تا که درخشان ببینمت زیبایی ات حَراج، به بازارِ تن مَباد پوشیده باش تا که فقط جان ببینمت لطف خداست این که لطیف است خلقتت حیف است این که بَرده ی شیطان ببینمت گوهر به حُقّه ی صدف آسوده خاطر است ایمن ز حُقّه بازی دوران ببینمت سخت است بَر تو تا گِرِهِ سُستِ روسَری می آید این که سخت پشیمان ببینمت چشم هوس فرا نرود از حصار جسم تا کی اسیر چشم هوس ران ببینمت دلشوره ام فقط نه به موی پریش توست آشفته ام که باز پریشان ببینمت زن زندگی ظرافت و زیبایی‌ات به جا کی در مقام شامخ انسان ببینمت فرق است در ترانه ی تاریکِ چَرت خوان، یا در بیانِ روشن قرآن ببینمت خواهی که زیر خواهش راعیل له شوی، یا در شکوه دختر عِمران ببینمت؟ دین هَرزه، چند در پیِ ناقورِ این و آن؟ آزاده باش تا که مسلمان ببینمت در اختیار توست که دوزخ نشین شوی یا در بهشت و سبزه ریحان ببینمت گُردآفریدِ عصر تویی، دخت نامدار! بر تارکِ تَبارکِ ایران ببینمت ای دختر عزیز من ای غنچه ی بهار! چون بوی گل درآی که پنهان ببینمت ای گل به لاله‌های وطن خیره شو، مباد شرمنده ی مرام شهیدان ببینمت‌‌ 🌸 امشب - دیدار رمضانی شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب 🌻 ۱۴۰۲/۱/۱۶
🔴«حرام سیاسی» بودن «کشف حجاب» 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــ رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مسؤولان نظام فرمودند: «کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی». «حرام سیاسی» یعنی 1.نافرمانی نسبت به «ارزش‌های اجتماعی اسلام»؛ 2.همکاری عملی با دشمنان «نظام اسلامی»؛ 3.تضعیف بنیان‌های اجتماعی و فرهنگی «جامعه اسلامی»؛ 4.«تشبّه به کفار و دشمنان دین» در سبک زندگی؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «مَنْ‏ تَشَبَّهَ‏ بِقَوْمٍ فَهُوَ مِنْهُم‏»؛ 5.«امیدوار کردن دشمنان اسلام» نسبت به تأثیرگذار بودن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی علیه جامعه اسلامی؛ 6. «تعرب بعد الهجره»؛ و «رهاکردن ولایت حق» و پیوستن به ولایت باطل. بنابراین «حرام سیاسی» ترکیبی از چندین و چند حرام و گناه کبیره دیگر است. به همین دلیل عقاب و کیفر گناه سیاسی به مراتب سخت‌تر و شدیدتر از گناه فردی است. گناهان فردی را با توبه و پشیمانی می‌توان پاک کرد؛ اما گناهان سیاسی و اجتماعی، هم «تضییع حق الناس‌»اند و هم «تضییع شأن و اعتبار نظام اسلامی» و هم «تضییع حق الولایه و الولی» و تضییع این حقوق هرگز با توبه و پشیمانی شخصی بخشیده نخواهد شد.
AUD-20220409-WA0036.mp3
4.47M
تندخوانی جزء پانزدهم قرآن کریم 🎙 استاد معتز آقایی 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.