eitaa logo
بصیرت
370 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.4هزار ویدیو
29 فایل
چه‌بنویسم ؟! قلم‌مات ِ علی ست . نوشتند‌ مارا گدای ِ حسن . بصیرت وار باش مومن (: السلام‌ ُ علیڪ‌ َیا‌ بقیة‌ َ اللہ . کپی؟! نعم . نوکر ِ اهل‌بیت : @yahydar1395 .
مشاهده در ایتا
دانلود
یک عیب مردمی.mp3
1.43M
در بین ما مردم بعضی از عیوب وجود دارد که اتّفاقاً مرتبط با مسائل اقتصادی است؛ یکی‌اش اسراف است. بیانات رهبر انقلاب در ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔻نمایندگان مجلس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند. 🔹نمایندگان دوره یازدهم مجلس، صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
کانال عاشقان امام حسین(س) (مطالب کانال: مذهبی؛معنوی؛علمی؛سیاسی) ✍کپی فقط با لینک👇👇👇@Hfadayat @noroalzeynab راه ارتباطی ما و شما سروران عزیز هر گونه سوال پیشنهاد انتقادی وجود داره در خدمتیم
مشارکت بالا در انتخابات.mp3
2.27M
پاسخ به شبهات انتخاباتی اصلاح طلبان 🔸مسعود رضایی در گفتگو با برنامه وارونگی: ساز و کارهای انتخاباتی در ایران به گونه ای است که در انتخاباتی مانند سال 88 به مشارکت بسیار بالایی دست پیدا کردیم. حالا کسانی که اینقدر از انتخابات ترکیه تعریف می کنند، پس چرا به آن مشارکت چشمگیر، با رفتار غیر قانونی لطمه زدند؟! ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
| لطفا مراقب لحن کلام خود باشید! 🔸همسرتون تنها فردیه که قراره تا آخر عمر در کنارش باشید، یعنی مهمترین فرد زندگی‌شما. پس اگه می‌خواید همسرتون رو متوجه اشتباهی که مرتکب شده کنید لطفا 👈 سرکوفت نزنید. 👈 اونو به شکل بد منتقل نکنید. 👈 لحن تحقیرکننده در پیش نگیرید. ⚠️ این نکته رو هم فراموش نکنید: وقتی همسرتون مرتکب اشتباهی می‌شه، نباید همه نکات مثبت و خوبی‌های گذشته‌اش رو نادیده بگیرید. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی باد. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔺جنگ نرم، جنگ سایبری، و تکنیک ها (بخش نهم و پایانی) 🔸با پیشرفت روز افزون امکانات و تکامل علمی جوامع، نیز روز به روز پیشرفته تر و پیچیده تر شد و گونه های مختلفی به خود گرفت. در دنیای امروز یکی از مؤثرترین، خطرناک ترین و فعال ترین انواع جنگ، است. این جنگ، سلاحی‌ برّنده است که با بهره گیری از علوم دنیای مدرن مانند روانشناسی، جامعه شناسی و... توانسته است، با کم‌ترین امکانات و تجهیزات، تأثیرگذاری بسزایی در جوامع داشته باشد. 7⃣تکنیک القاء یا تلقین 🔹از میان ۲۰۰ روش جنگ نرم که در فضاهای سایبری مورد استفاده قرار میگیرد، شاید بتوان موثرترین ان ها را تکنیک القاء دانست. مبنای‌ تکنیک‌ القاء به حدود ۱۵۰ سال پیش بازمی‌گردد. پس از دیدگاه های «زیگموند فروید» روانشناس اتریشی درباره «ضمیر ناخوداگاه»، توجه متخصصان رسانه ای و جنگ نرم به استفاده از این ابزار یعنی ضمیر ناخودآگاه انسان و تاثیر آن بر زندگی اجتماعی و سیاسی انسان ها معطوف شد. بنابر این نظریه، هر کلمه، شئ، رنگ و هر آنچه پیرامون انسان رخ می‌دهد، علاوه بر تاثیرگذاری در ضمیر آگاه انسانها، ضمیر ناخودآگاه آنها را نیز درگیر خواهد کرد و مبنای بسیاری از کنش ها و رفتارهای انسان به ضمیر ناخودآگاه او برمی‌گردد. 🔹بر این اساس در جنگ‌ نرم می‌توان در یک جمله یا عکس یا... چندین نکته روانشناسی را گنجانید و آن را به مخاطب القا کرد. برای نمونه، در جمله «دیشب دو تروریست فلسطینی با حمله به پاسگاه مرزی اسرائیل چند سرباز را مجروح نمودند و صبح امروز نیروی هوایی اسرائیل به تلافی حملات تروریستی دیشب با حمله به مقر تروریست ها چند نفر را به هلاکت رساندند» چند نکته مهم نهفته است؛ خبر با کلمه «دیشب» شروع می‌شود و این کلمه دو بار در جمله به کار رفته است. شب در ناخودآگاه انسان ها نشان دهنده تاریکی، ابهام، ترس و... است. در مقابل آن، کلمه «صبح» که برای حمله نیروهای اسرائیل به کار برده شده، نشان دهنده روشنایی، صداقت، پاکی و... است. 🔹کلمه «تروریست» و «تروریستی» سه بار در خبر به کار رفته است. ترور به معنای وحشت آفرینی و تروریست فردی وحشت آفرین است که هیچ لباس و مشخصه خاصی ندارد و در هر جا و هر لباسی می تواند باشد؛ در حالی که «سرباز»، «ارتش»، «نیروی هوایی» و... کلماتی مانوس با امنیت و حراست کشورها هستند. حملات فلسطینیان، «تروریستی» و حملات اسراییل «تلافی جویانه» بوده است! فلسطینیان به «پاسگاه مرزی» حمله کردند و مرز هر کشوری حریم قانونی آن کشور محسوب می‌شود که دفاع از آن لازم است، اما حمله اسرائیل به «مقر تروریستها» بوده که هیچگونه حرمت و احترامی ندارد. 🔸نتیجه؛ امروزه با اندک مطالعه ای درباره تاکتیک ها و روش های‌ جنگ‌ نرم به راحتی می‌توان مشاهده کرد که دشمنان نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه چگونه در قالب لشگرهای گوناگون سایبری به ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی حمله می‌کنند. به همین سبب لازم است نسل جوان و اندیشمندان با نگاهی روشن و عمیق به رصد و مبارزه با حملات‌ نرم‌ دشمن که در قالب ماهواره، اینترنت، کتاب و... صورت می‌گیرد، بپردازند و با یادگیری روش‌های‌ جنگ‌ نرم به مقابله و دفاع از مبانی دینی ـ ملی برخیزند. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
‌‌🔴 ️ریاست های محترم جمهور،مجلس و قوه قضائیه/جناب آقایان رئیسی قالیباف و محسنی اژه ی 🔹با سلام و احترام لایحه اخیر تهیه و تنظیم شده از سوی قوه قضائیه در موضوع حمایت از عفاف و حجاب، خشم انقلابی مردم شریف و دیندار ایران را برانگیخت. لایحه ای که فتوای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مبنی بر حرمت سیاسی و شرعی کشف حجاب را نادیده انگاشته، با تخفیف جرم انگاری و تنزیل آن به تخلف، موجبات قبح شکنی در جامعه را به سهولت فراهم آورده و بجای آنکه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت نماید، از فرد بی حجاب حمایت نموده و در متن لایحه اماکن عمومی را به حریم خصوصی عامل به منکر معرفی نموده است. لهذا هرگونه عملکرد و مصوبه ای که موجبات تسهیل ورود افراد مکشفه حجاب نموده و بر خلاف قوانین کشور دستان آمرین به معروف و ناهیان از منکر را در امر اجرای واجبات و فرائض ببندد را محکوم نموده و درخواست اکید جهت تغییرات جدی و اساسی در این لایحه وفق اصول استوار اسلام و فتاوای مراجع عظام تقلید و منویات رهبر معظم انقلاب را داریم. و تا زمان اصلاح اینچنین لوایحی که با اصول انقلاب و اسلام مغایرت دارد از پا نخواهیم نشست. اعتراض خود را به این لایحه در لینک زیر اعلام کنید:👇 https://farsnews.ir/my/c/199238 ✔️ 🔘 @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
◽️💐 🇮🇷﷽🇮🇷💐◽️ 💐 بصائر علوی 🌹 امیرمومنان فرمودند: 🌖 در راه خدا آن گونه که بايد و شايد جهاد کن و هرگز سرزنشِ سرزنش گران، تو را از تلاش در راه خدا باز ندارد و در درياى مشکلات براى رسيدن به حق فرو شو هرجا که باشد» 📘 🔻 رهبر انقلاب : فتح خرّمشهر نماد تغییر یک معادله‌ی تلخ به یک معادله‌ی شیرین بود که ملّت ایران نجات پیدا کرد... این نجات ملّی ناشی از چه بود؟ ... عامل، چند چیز بود: جهاد، ازخودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل [یعنی] دنبال راه‌های ابتکاری گشتن.۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فَبَلِّغْهُ مِنّاٰ تَحِیَّةً وَ سَلاٰماً... «أَللّٰهُمَ‌عَجِّلْ‌لِوَلیِکَ‌ٱلْفَرَج» ✅ تدوین: مرتضوی نژاد 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در بصیرت افزایی سهیم باشید
روزمان را با قرآن آغاز کنیم 🔰خرمشهر را خدا آزاد کرد الأنفال فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﺷﻤﺎ ﻧﺒﻮﺩﻳﺪ ﻛﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﺭﺍ ﺗﺎﺭ‌ﻭ‌ﻣﺎﺭ ﻛﺮﺩﻳﺪ؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺧﺪﺍ ﺗﺎﺭﻭﻣﺎﺭﺷﺎﻥ ﻛﺮﺩ! ﻭ ﺗﻮ، ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ﻭﻗﺘﻲ ﻣﺸﺘﻲ ﺧﺎﮎ ﺑﻪ‌ﻃﺮﻓﺸﺎﻥ ﭘﺎﺷﻴﺪی، ﺧﻮﺩﺕ ﻧﭙﺎﺷﻴﺪی؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺧﺪﺍ ﭘﺎﺷﻴﺪ.* ﺧﺪﺍ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺭﺍ ﻛﺮﺩ ﺗﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺮﻭﺯیِ ﺷﻴﺮﻳﻦ، ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﻭ...؛ ﭼﻮﻥ ﺧﺪﺍ ﺷﻨﻮﺍﻳﻲ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ. (١٧) بیانات در دیدار اعضای هیئت دولت ۱۳۸۸/۶/۱۶ ببینید، خرمشهر وقتی آزاد شد، خوب، خیلی پیروزی بزرگی بود - آنهائی که درست یادشان هست، سال ۶۱ - خیلی کار عظیمی بود؛ هم از لحاظ سیاسی مهم بود، هم از لحاظ نظامی بسیار پیچیده و مهم بود، هم از لحاظ اجتماعی و نگاه عمومی و دل مردم، چقدر مهم بود و تأثیر داشت. از همه جهت کار عظیمی بود. همه، از جاهای مختلف آمدند. من آن وقت رئیس جمهور بودم. آقایان رؤسای جمهور چندین کشور - پنج شش تا، هفت تا کشور - آمدند اینجا با ما ملاقات کردند و صریحاً به ما گفتند که الان دیگر وضع شما با گذشته فرق میکند؛ بعد از این فتح بزرگی که انجام گرفت. یعنی اینقدر ابعاد داخلی و خارجی این حادثه عظیم بود. امام واقعاً یک معلم بود. امام یک معلم اخلاق بود. تا این حادثه‌‌‌‌‌‌ی عظیم، با این عظمت، با این حجم پیدا شد، از همان ساعت اول تو خیابان اثرش در روحیه‌‌‌‌‌‌ی مردم فهمیده شد، امام فوراً درد را احساس کرد، درمانش را بلافاصله داد: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». این معنایش این بود که فرماندهان مسلحی که این همه سختی کشیده بودند، این همه رنج برده بودند، آن خون دلها را خورده بودند، چقدر شهیدهای خوب و بزرگ ما در همین فتح بیت‌‌‌‌‌‌المقدس دادیم، بر اثر این همه مجاهدت، حالا این کار بزرگ انجام گرفته، اینها مغرور نشوند. سیاسیونی که در مساند قدرت نشسته‌‌‌‌‌‌اند، از این پیروزی بزرگی که در عرصه‌‌‌‌‌‌ی سیاسی برایشان پیدا شد، بر اثر این حادثه مغرور نشوند: «و ما رمیت اذ رمیت و لکنّ اللَّه رمی» ✍ 🎯@basirat113_110 🔴شما هم در بصیرت افزایی سهیم باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است. الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم. @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: اگر قوا و دستگاه‌ها مکمل هم نباشند دیگر به‌کار نخواهند آمد 🔹نگاه باید نگاه همکاری و هم‌افزایی باشد. مجموعهٔ نظام یک پیکر است  و ارکان آن اعضای این پیکرند. @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس: سرافراز وارد مجلس شدید ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید 🔹به سرانجام‌رساندن طرح‌ها و لوایح نیمه‌کاره کارهای بزرگی است که پیش‌روی نمایندگان است. 🔹سال آخر سال جبران خلاءها و قصورهاست. @Farsna
🔸حیرت خبرنگار برزیلی از سیستم پدافندی ایران ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
پارسال همین موقع ها داشتن برای انقلاب زنانه توی ایران و انعکاس چهره ضدزن از ایران توی اتاق فکرهاشون نقشه میچیدن امسال اما ایران میزبان نشست توانمندی زنان حاشیه اقیانوس هند (آیورا) شده همین جوری چهل ساله دارن نقشه می کشن و شکست می خورند ولی عبرت نمی گیرند! ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔰کلیات بیانات رهبری در دیدار نمایندگان مجلس: 🔻مجلس یازدهم مشکلات کشور را شناخته و براساس همین شناخت، تاکنون فعالیت کرده است... 🔻سال آخر، سال جبران خلأها و قصورهاست... 🔻مجموعه نظام یک پیکر است؛ نگاه باید نگاه همکاری و هم‌افزایی باشد... ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
📍‌ رئیسی داره کشور به کشور میره تا دلار رو از مبادلات ارزی ایران با کشورهای دیگه رو حذف کنه ... الانم رفته تا دلار رو از مبادلات ایران و اندونزی حذف کنه همون دلاری که شده سرطان اقتصاد ما این یعنی درمان اقتصاد آقای رئیسی خداقوت این فرمون رو مستقیم برو... ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
| گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس ۱۴۰۲/۳/۳ ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خرمشهرها در پیش است❤️ -رهبر انقلاب: جوان‌های عزیز، بچه‌های عزیز من، فردا مال شماست، آینده مال شماست، شمایید که این بار مسئولیت را بر دوش دارید، خرمشهرها در پیش است... 🗓️ انتشار به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
پیشنهاد میکنیم این کلیپ بیانات حضرت آقا رو حتما ببینید.🌷 ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔺جنگ نسل چهارم: 🔸ویلیام لیند اولین ؛ کار خود در خصوص جنگ نسل چهارم را اینگونه آغاز می کند که کار تدریجی و اصلی سربازان آمادگی موثر برای جنگ بعدی است. به این منظور سربازان باید از پیش منتظر جنگ بعدی باشند برای یاری  این فرایند، لیند به توصیف چیزی می پردازد که او و همکارانش آن را سه نسل متمایز از جنگ در طول تاریخ مدرن می‌دانند که در ادامه به نسل چهارم جنگ می‌انجامد. 🔸آخرین نوع جنگ به رغم لیند به سه نوع پیشینه در جنگ استوار است ولی آشکارا به لحاظ انگیزه مقصود و رویکردها از آن متمایز است .وی معتقد است که چهار عنصر از نسل های پیشین در نسل چهارم وجود دارد: 🔸یک؛ فرمان عملیات که گروه‌های کوچک از جنگجویان را قادر می سازد تا در حیطه هدف فرمانده عمل کنند و در عین حال سطح مورد نیاز از انعطاف پذیری را حفظ کنند.برای جنگ های نسل چهارم کاملاً ضروری است که غالباً در سراسر جامعه دشمن به صورت پراکنده انجام می شود. 🔸دوم؛ کاهش وابستگی و لجستیک متمرکز که جنگ پراکنده و سرعت عمل بیشتر را تسهیل می‌کند. سربازان جنگ های نسل چهارم در هر محیط عملیاتی باید بتوانند از خود دفاع کنند. 🔸سوم؛ تاکید بیشتر بر مانور و قدرت آتش که نیاز سنتی به انبوهی از سربازان و جنگ افزارها را از بین می‌برد در عوض جنگ نسل چهارم بر نیروهای کوچک با مانور بالا و چالاک اتکا دارد که در محیط خود ادغام شده و مورد هدف قرار نمی‌گیرند. 🔸چهارم انهدام دشمن از درون به جای نابودی و به شکل فیزیکی نیازمند آن است که رهبران جنگ های نسل چهارم توانایی بالایی در شناسایی و مورد هدف قرار دادن مراکز ثقل دشمن داشته باشد. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.
🔺تاثیر ابزارهای هیبرید در محیط کنونی 🔸بسیار واضح و روشن است که ابزار موجود و مورد نیاز جنگ های آینده باید به تدریج شامل یک نسبت بزرگتر از عناصر ترکیبی باشد. 🔹همچنین به نظر می رسد کشورهای دارای دسترسی به فناوری‌های پیشرفته ممکن است قادر به استفاده از تمامی طیف وسیعی از ابزارها و مولفه ها باشند و در مقابل دیگران از چنین مزیتی محروم شوند. 🔸اما آنها برای رسیدن به اهداف خود گزینه های دیگری از جمله جنگ های متعارف را در اختیار خواهند داشت. 🔹 اصطلاحات مطرح شده از مطالعات جنگ نامحدود برگرفته از کالج های کلاسیک است که ابتدا در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی وارد علوم نظامی غرب  شد. 🔸 اگرچه فناوری امروز موضوع چندان جدی نیست، اما نویسندگان یک پرونده کلیدی و سرنوشت‌ساز در راستای اهداف ملی از طریق اقدامات ترکیبی و همچنین با استفاده از مولفه‌های قدرت موجود در آن موضوع را تشریح و بررسی می‌کنند. 🔹با توجه به پیشرفت های چشمگیر در فناوری اختلال ناشی از آن به جامعه و احتمال اقدام نظامی صرفاً به عنوان ابزار دیگری برای دستیابی به اهداف ملی مطرح می‌شود. ▫️ @basirat113_110 🔴شما هم در سهیم باشید.