فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حماسهای حیدری و خیبرشکن در راه است
✍ تَزُولُ الْجِبَالُ وَ لَا تَزُلْ، عَضَّ عَلَى نَاجِذِكَ، أَعِرِ اللَّهَ جُمْجُمَتَكَ، تِدْ فِي الْأَرْضِ قَدَمَكَ، ارْمِ بِبَصَرِكَ أَقْصَى الْقَوْمِ وَ غُضَّ بَصَرَكَ، وَ اعْلَمْ أَنَّ النَّصْرَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ سُبْحَانَهُ
🔴 #حزبالله برای انتقامجویی پرچم سرخ برافراشت. #پرچم_سرخ در فرهنگ #شیعه نماد #انتقام است.🚩🚩🚩
📌 #حزبالله_لبنان بعد از درگیریها با اشغالگران صهیونیست، امروز اقدام به نصب و اهتزار #پرچم خود در پایگاه نظامی الراهب کرد که برخلاف #پرچمهای_زرد رنگ، پرچم به اهتزاز درآمده، به رنگ #سرخ است...
🔴 هدفگیری دو تانک مرکاوا و یک نفربر
🔴 شلیک ۱۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل
🔴 چند کشته و زخمی تلفات صهیونیستها
☑️ بیانیه #حزب_الله: در ادامه واکنش به کشته و زخمیشدن خبرنگاران در شهرک علما الشعب و غیرنظامیان شهرک شبعا، مجاهدین #مقاومت اسلامی عصر یکشنبه، با موشکهای هدایت شونده به پادگان حنیتا اشغالگران حمله کردند که دو تانک مرکاوا و یک نفربر هدف گرفته شد و تعدادی کشته و زخمی در بین صفوف ارتش دشمن برجای گذاشت.
✍ هدفگیری برجهای دیدهبانی، تجهیزات رصد و مراقبت، امکانات راداری، دکلهای مخابراتی و امکانات دفاعی دشمن، این احتمال را تقویت کرده که حزبالله، آنها را برای حمله بزرگ آینده، نابود میکند. #ساعت_صفر فروپاشی و #نابودی_اسرائیل
✍ شیرمردان حیدر کرار هنوز وارد نشدهاند.
❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد 🇮🇷🇵🇸
#طوفان_الاقصی #آتش_مشرق #فلسطین
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
✍ #پرچمهای_زرد و آخرالزمانی حزب الله
🔻 در حدیث معروف به #رجفۀ_الشام از امیرالمومنین علی علیهالسلام درخصوص مراحل #فتنه_شام پیش از #ظهور چنین آمده:
🟢 #امام_علی علیهالسلام: وقتی دو نیزه مخالف هم (دو جبهه نظامی مخالف) در منطقه شام درگیر شوند، آن نشانه از نشانههای خداست. گفته شد: سپس چه میشود؟ فرمود: #رجفه در شام است که بیش از صد هزار نفر (کنایه از کثرت کشتهها) هلاک میشوند که برای مومنان، رحمت و برای کافران، عذاب است، سپس در انتظار ورود نیروهای نظامی #پرچمهای_زرد_رنگ از مغرب منطقه شام و نیز البراذینالشهب (ادوات نظامی پیشرفته) باشید که به تحولات فتنه شام وارد خواهند شد. سپس در انتظار #خسف_حرستا دمشق باشید و بعد از آن منتظر خروج #سفیانی پسر هند جگرخوار باشید که از وادی یابس خروج میکند تا بر #دمشق در سوریه تسلط یابد و بعد از آن منتظر ظهور و قیام #امام_زمان باشید. الغیبۀ نعمانی صفحه ۳۰۵؛ بحارالانوار علامه مجلسی جلد ۵۲ صفحه ۲۵۳
✍ پرچمهای زرد رنگی که از منطقه مغرب شام، وارد تحولات #جنگ_سوریه شدند و روند جنگ #اصهب (جریان حاکم بر سوریه قبل از سفیانی) و #ابقع (جریان معارضین و مخالفین حاکم #سوریه قبل از سفیانی) را به نفع یکی از طرفین جنگ (جریان اصهب) تغییر دادند.
✍ از صاحبان #پرچمهای_زرد_رنگ در روایات آخرالزمانی #شیعه، به نیکی ستایش شده
❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد 🇮🇷🇱🇧
#حزب_الله #جبهه_مقاومت #لشگر_خراسانی
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 چرا امام زمان رو اذیت می کنی؟!
🎙 آیت الله سید جواد حیدری(ره)
#امام_زمان
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نتایج دنیوی و اخروی خدمت به امام زمان علیه السلام
🎙 حجتالاسلام شیخ جعفر ناصری
#امام_زمان
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
♦️💐♦️ به آخرین صفحه از سورهٔ انبیاء رسیدیم ،آیهٔ ۱۰۴ ناظر است به پایان عالم و تشبیه ظریفی بکار برده است
در اعصار گذشته برای نوشتن نامه از طومار استفاده می کردند این طومار به صورت لوله پیچیده می شدو کاتب آنرا تدریجا باز می کرد و می نوشت و پس از پایان کار آنرا می پیچید و به این طومار پیچیده شده می گفتند ««سَجّل»»
در این آیه می فرماید وقتی فرمان رستاخیز صادر شود طومار آسمان جمع میشود
««یوم نطوی السماء»»
مانند جمع شدن سجل
««کطی السجل»»
♦️💐♦️ در آیهٔ ۱۰۵ می فرماید وارثان حکومت نهایی زمین صالحان خواهند بود
«« إن الارض یرثها عبادی الصالحون»
این موضوع در زبور بعد از ««ذکر»»
آمده اینجا منظور از ذکر تورات
می باشد ،چون مناجات حضرت داود بعد از تورات است و اینکه چرا از داود و زبورش یاد می کند برای این است که داود هم بر ضد طاغوت زمانش یعنی جالوت قیام می کند و حکومت آنها را درهم می ریزد و بنی اسرائیل وارث امکانات آنها می شوند
در کتاب او متذکر شده است که در نهایت حکومت جهانی به دست صالحان خواهد افتاد
♦️💐♦️ و منظور از ارض در این آیه حکومت جهانی در سراسرجهان است
امام باقر ع : مراد از عبادی الصالحون اصحاب مهدی عج در آخرالزمان می باشند
در آیهٔ ۱۱۱ پیامبر می فرماید تأخیر در مجازات شما را من نمی دانم دوتا دلیل دارد شاید برای این است که شما را امتحان کنند
««لعله فتنةٌ لکم»
و اتمام حجت باشد برایتان ،شاید برای این است که در نعمت غرق شوید و جرمتان سنگین تر شود یعنی تا زمانی که خودش صلاح می داند به شما فرصت دهد
««متاع الی حین»» و آنوقت که غرق در نعمت هستید و همه چیز را از یاد برده اید تازیانه های عذاب برشما بکوبد تا رنج محرومان و ستم دیدگان را بیشتر بچشید
پس تأخیر در مجازات را سوء برداشت نکنید و فکر نکنید مسئله منتفی شده است
1_1123841406.mp3
21.59M
دعای عهد با نوای سید حجت بحرالعلومی
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
متن-و-ترجمه-سوره-یاسین.pdf
2.54M
متن-و-ترجمه-سوره-یاسین.pdf
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
36_aqayi_tahdir_yasin_.mp3
1.71M
تحدیر سوره یاسین
معتز آقایی
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
ashura-pdf-wpbaran-ir.pdf
787.1K
متن و ترجمه زیارت عاشورا. Pdf
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
4345900607.mp3
11.65M
زیارت عاشورا با نوای علی فانی
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
زیارت آل یاسین.pdf
2.25M
زیارت آل یاسین.pdf
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
1_1693476520.mp3
4.02M
زیارت آل یاسین
با نوای استاد فرهمند
https://eitaa.com/joinchat/2823880772C12f5945027
*دعا و زیارت روز دوشنبه*
*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ*
به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانیاش همیشگى است
*الْحَمْدُ للهِ الَّذِی لَمْ یُشْهِدْ أَحَدا حِینَ فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ وَ لا اتَّخَذَ مُعِینا حِینَ بَرَأَ النَّسَمَاتِ لَمْ یُشَارَکْ فِی الْإِلَهِیَّةِ وَ لَمْ یُظَاهَرْ فِی الْوَحْدَانِیَّةِ کَلَّتِ الْأَلْسُنُ عَنْ غَایَةِ صِفَتِهِ وَ الْعُقُولُ عَنْ کُنْهِ مَعْرِفَتِهِ وَ تَوَاضَعَتِ الْجَبَابِرَةُ لِهَیْبَتِهِ وَ عَنَتِ الْوُجُوهُ لِخَشْیَتِهِ وَ انْقَادَ کُلُّ عَظِیمٍ لِعَظَمَتِهِ فَلَکَ الْحَمْدُ مُتَوَاتِرا مُتَّسِقا وَ مُتَوَالِیا مُسْتَوْسِقا [مُسْتَوْثِقا] وَ صَلَوَاتُهُ عَلَى رَسُولِهِ أَبَدا وَ سَلامُهُ دَائِما سَرْمَدا اللهُمَّ اجْعَلْ أَوَّلَ یَوْمِی هَذَا صَلاحا وَ أَوْسَطَهُ فَلاحا وَ آخِرَهُ نَجَاحا،*
ستایش خداى را که هنگام آفرینش آسمان ها و زمین احدى را گواه نساخت و بهگاه ایجاد جانداران یاورى نگرفت، در پرستش انبازى ندارد، و در یکتاییاش پشتیبانى نخواهد، زبانها از بیان حقیقت وصفش درمانده و خردها از ژرفاى معرفتش وامانده و گردنکشان در برابر عظمتش فروتن و چهره ها از بیم او متواضع گشته و هر بزرگى در برابر بزرگیش تسلیم گشته است. ستایش پیاپى و پیوسته و دنباله دار و پایدار تنها توراست، و رحمت همیشگى و درود جاودان و بیپایان او بر رسولش باد. بار خدایا! ابتدای امروزم را خیر و صلاح، و میانه امروز را رستگارى و پایانش را کامیابى قرار ده
*وَ أَعُوذُ بِکَ مِنْ یَوْمٍ أَوَّلُهُ فَزَعٌ وَ أَوْسَطُهُ جَزَعٌ وَ آخِرُهُ وَجَعٌ اللهُمَّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ نَذْرٍ نَذَرْتُهُ وَ کُلِّ وَعْدٍ وَعَدْتُهُ وَ کُلِّ عَهْدٍ عَاهَدْتُهُ ثُمَّ لَمْ أَفِ بِهِ وَ أَسْأَلُکَ فِی مَظَالِمِ عِبَادِکَ عِنْدِی فَأَیُّمَا عَبْدٍ مِنْ عَبِیدِکَ أَوْ أَمَةٍ مِنْ إِمَائِکَ کَانَتْ لَهُ قِبَلِی مَظْلِمَةٌ ظَلَمْتُهَا إِیَّاهُ فِی نَفْسِهِ أَوْ فِی عِرْضِهِ أَوْ فِی مَالِهِ أَوْ فِی أَهْلِهِ وَ وَلَدِهِ أَوْ غِیبَةٌ اغْتَبْتُهُ بِهَا أَوْ تَحَامُلٌ عَلَیْهِ بِمَیْلٍ أَوْ هَوًى أَوْ أَنَفَةٍ أَوْ حَمِیَّةٍ أَوْ رِیَاءٍ أَوْ عَصَبِیَّةٍ غَائِبا کَانَ أَوْ شَاهِدا وَ حَیّا کَانَ أَوْ مَیِّتا فَقَصُرَتْ یَدِی وَ ضَاقَ وُسْعِی عَنْ رَدِّهَا إِلَیْهِ وَ التَّحَلُّلِ مِنْهُ،*
و به تو پناه میآورم از روزی که آغازش شیون و میانش بیتابى، و پایانش درد مندى است، خدایا! از تو آمرزش میطلبم براى هر نذرى که کردم و هر وعده اى که دادم و هر پیمانى که بستم سپس به آن وفا نکردم و اداى حقوق بندگانت را که بر عهده دارم از تو درخواست میکنم، پس هر بنده اى از بندگانت و هر کنیزى از کنیزانت که او را نزد من حقىّ پایمال شده باشد که در آن به جان یا آبرو یا مال، یا خانواده اش یا فرزندش ستم روا داشته ام یا غیبتى از او کرده ام یا بر اثر میل خود یا خواهش دل یا تکبّر یا غضب یا خودنمایى یا تعصّب بر او یارى نهاده ام، این بنده یا کنیزت غایب باشد یا حاضر، زنده باشد یا مرده، و دستم کوتاه شده و وسعم نمیرسد از پرداخت آن حق یا طلب حلالیت از او
*فَأَسْأَلُکَ یَا مَنْ یَمْلِکُ الْحَاجَاتِ وَ هِیَ مُسْتَجِیبَةٌ لِمَشِیَّتِهِ وَ مُسْرِعَةٌ إِلَى إِرَادَتِهِ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تُرْضِیَهُ عَنِّی بِمَا [بِمَ] شِئْتَ وَ تَهَبَ لِی مِنْ عِنْدِکَ رَحْمَةً إِنَّهُ لا تَنْقُصُکَ الْمَغْفِرَةُ وَ لا تَضُرُّکَ الْمَوْهِبَةُ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ اللهُمَّ أَوْلِنِی فِی کُلِّ یَوْمِ إِثْنَیْنِ نِعْمَتَیْنِ مِنْکَ ثِنْتَیْنِ سَعَادَةً فِی أَوَّلِهِ بِطَاعَتِکَ وَ نِعْمَةً فِی آخِرِهِ بِمَغْفِرَتِکَ یَا مَنْ هُوَ الْإِلَهُ وَ لا یَغْفِرُ الذُّنُوبَ سِوَاهُ*
از تو میخواهم اى کسى که رفع نیازها در اختیار اوست، و آن حاجات در مقابل مشیّت او اجابت پذیر و به جانب اراده اش شتابانند که بر محمّد و خاندان محمّد درود فرستى و آن بنده را که بر او ستمى کردم هرگونه که خواهى از من راضى گردانى و از جانب خودمرا رحمت عطا نمایى، چه آمرزیدن از تو نکاهد و بخشیدن به تو زیان نرساند، اى مهربان ترین مهربانان خدایا! در هر دوشنبه از سوى خویش دو نعمت بر من عطا کن، خوشبختى بندگیات را در آغازش، و نعمت آمرزشت را در پایانش، اى آن که تنها او شایسته پرستش است و جز او کسى گناهان را نیامرزد
روز دوشنبه روز امام حسن و امام حسین علیهما السّلام است، در زیارت حضرت امام حسن علیه السّلام میگویى: