eitaa logo
قدمی هرچنداندک به وقت انتظار
2هزار دنبال‌کننده
23.9هزار عکس
23.5هزار ویدیو
609 فایل
﷽ اللهم بارک لمولانا صاحب‌الزمان وظیفه ی منتظردرزمان غیبت چیست؟ سعی کنیم درزمان غیبت غرق نشیم حواسمون به میدان نبرد وخاکریز درجنگ نرم باشه 🆑️eitaa.com/joinchat/1663238346C8015084ebc 🆔️ @shabeabi 👈راه ارتباطی
مشاهده در ایتا
دانلود
🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼 ✨✍🏻آیت‌الله بهجت رحمه‌الله اطرافیان و شاگردان خود را بسیار به خواندن نماز روز پنجشنبه توصیه می‌ڪرد و می‌فرمود: «آیت‌الله سید مرتضی ڪشمیرے هر وقت این نماز را می‌خواند، هدیه‌اے براے او می‌رسید» چهار رڪعت (دو نماز دورڪعتی) ◆✍در رڪعت اول بعد از حمد ۱۱بار سورۀ توحید ◇✍در رڪعت دوم بعد از حمد ۲۱بار سورۀ توحید ◆✍در رڪعت سوم بعد از حمد ۳۱بار سورۀ توحید ◇✍در رڪعت چهارم بعد از حمد ۴۱بار سورۀ توحید ◇بعد از سلام نماز دوم ۵۱بار سورۀ توحید و ۵۱بار «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد» را بخواند ◆ و سپس به سجده برود و ۱۰۰بار «یاالله یاالله» بگوید و هرچه می‌خواهد از خدا درخواست ڪند. ♡پیامبر اڪرم صلی‌الله‌علیه‌وآله خداوند متعال بر ڪسی ڪه این نماز را بخواند و حاجتش را از خدا نخواهد غضب میڪند♡ 🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼🌾🌼
وقتی یکی از دوستانش او را در حال باربری در بازار میبیند به او می گوید آقا ابراهیم مردم میبینند! شما قهرمان هستید برای شما زشت است. این کار مناسب باربرهاست. ابراهیم میخندد و می گوید: «کاری کن که اگر خدا تو را دید خوشش بیاید نه مردم!» برادر شهیدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 امام علی علیه السلام: گناهان درد هستند و استغفار داروست و درمان (گناهان) به این است که دیگر تکرار نشوند. 📗غررالحکم،ح ۱۸۹۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ونزوئلا از مهم‌ترین پایگاه‌‌های ایران برای دور زدن تحریم‌هاست محمدرضا حسینا، رئیس مجمع فعالان اقتصادی: 🔹ونزوئلا اولین دارنده ذخایر نفتی دنیاست و تبدیل به پایگاه ما در آمریکای جنوبی شده است. دیپلماسی خوب دولت آیت الله رئیسی انتظارات تورمی را مثبت کرده است.
⭕️ با جدیدترین مشتری نفت ایران آشنا شوید! 🔹 یورو استات مرکز آمار اروپا اعلام کرد: با وجود تحریم ها، اتحادیه اروپا مشتری جدید نفت ایران شده. 🔸 امسال آلمان پس از پنج سال محموله بزرگ ۶۹۷۳۷ هزار تنی از ایران خرید کرده، بلغارستان۱۴۷ تن، رومانی و لهستان ۴۱۸۱ تن. 🔰 مشکل فروش نفت ایران، نه ‎برجام بود، نه fatf ؛ مشکل اصلی بی عرضه گی دولت قبل بود!
👤 با صدور ۲.۸ میلیون تجهیز ایرانی به پالایشگاه ال‌پالیتو احیا شد و صادرات نفت ایران به ونزوئلا به روزانه ۱۰۰ هزار بشکه رسید. ایران ماهانه ۲ میلیون بشکه میعانات گازی هم به ونزوئلا صادر می‌کنه. نتیجه، سالانه ۴.۵ میلیارد دلاره، دو برابر سرمایه‌گذاری جذب شده با برجام.
📸| بازتاب سفر رئیسی به حیاط خلوت آمریکا در رسانه‌های بین‌المللی ♦️سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته و در کانون توجه رسانه‌های انگلیسی و عرب زبان قرار گرفته است.
🔴یک نکته از تصویر 🔺در پس زمینه عکس رییس جمهور ایران و ونزوئلا عناوین با زبان فارسی و اسپانیولی نوشته شده است، بدون استفاده از زبان انگلیسی، مساله‌ای که بعضا در نشست‌های داخلی خودمان هم بی‌توجه به آن هستیم. 🔻شاید ساده و بی‌اهمیت به نظر برسد، اما یک معنای عمیق دارد؛ احترام به هر آنچه خودمان هستیم. احترام به هویت، فرهنگ، داشته‌ها و باورهایمان. 🔺نقطه‌ی شروع پسرفت در کشور ما در 200 سال گذشته دقیقا همین مساله بوده است که تصور می‌کردیم صحبت کردن به زبان آنگلوساکسونی‌های متوحش بریتیش و امریکن هنر است و هر تفاله‌ای که از سرزمین غارت‌ها، تجاوز و استعمار وارد می‌شود نیز علم و فرهنگ است! 🔺و نقطه‌ی عطف تاریخ ایران، جمهوری اسلامی🇮🇷 است؛ چرا که به ما باور و اعتماد به نفس داد و اگر در مواردی هنوز دچار مشکل هستیم، دقیقا به خاطر عدم تغییر رویکرد خودتحقیری است. دیده‌بان 📛کانال جنجال نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رایگان به تماشای نمایش بزرگ میدانی «جــهـان بـانو» بنشینید 🔸این نمایش مهیج از ۱۷ اردیبهشت‌ماه تا به امروز میزبان ۶۰ هزار نفر از مردم تهران بوده است و تا ۲۶ تیرماه نیز همچنان ادامه دارد. 🔰هر شب بوستان ولایت تهران - ساعت ۱۹:۳۰ 🔹علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت رایگان به سایت namaticket.ir مراجعه کنید.
🎙پاک نیت: سینمای ما عاری از تفکر و اندیشه شده است/ متأسفانه برخی فقط به فکر جیب های شان هستند! ◾️محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتقاد نسبت به غیاب محتوای ارزنده در تولیدات سینمایی گفت: واضح است که این روزها سینمای ما عاری از تفکر و اندیشه شده است؛ فیلمنامه ها اغلب بسیار سردستی و سطحی نگرانه نوشته می شوند و شرایط به گونه ای است که در برخی پروژه ها لحظه فیلمبرداری مابقی فیلمنامه به صحنه می رسد و همان لحظه بدون هرگونه تفکر و تعمقی راجع به فیلمنامه متن ارسالی ضبط می شود! ▫️من فکر می کنم در این برهه حساس که سینما عاری از فیلم های ارزشمند شده نیاز است که مردم انتخاب درستی داشته باشند و برای تماشای هر اثر پیش پاافتاده ای به سالن های سینما نروند چرا که تا وقتی از این آثار سبک سرانه استقبال شود تهیه کنندگان باز هم دست به تولید آثار مشابه می زنند و این به ضرر سینما و جامعه است. ◾️وی خاطرنشان کرد: مردم باید سعی کنند برخلاف فیلمنامه نویسانی که این روزها فیلمنامه های شان عاری از تفکر و خلاقیت شده، با تفکر و درایت فیلم ها را انتخاب کنند و از روی احساسات شان به تماشای یک فیلم نروند. مخاطب باید ارزش و جایگاه خود را بداند و به خاطر حضور فلان هنرپیشه یا فلان سوژه یا فلان تبلیغ به تماشای فیلم هایی نرود که برای او هیچ دستاوردی ندارند. 🎬 آنتی سلبریتی
احتمال تاثیر.mp3
3.6M
🎙 پاسخ به 🔴 آیا احتمـال تاثیـر، درصـد داره⁉️ چرا سایت دفتر رهبری نوشته احتمال باید ۵۰ درصد باشه⁉️🙄 💎 مرڪز تخصصـی آمـوزش و احیـاء واجـب فرامـوش شـده ... .
🇮🇷🤝🇳🇮 امضای سه سند همکاری بین ایران و نیکاراگوئه 🔖 مراسم امضای اسناد همکاری‌های مهم دوجانبه ایران و نیکاراگوئه در حضور روسای جمهور دو کشور برگزار شد و مقامات عالی‌رتبه دو طرف، ۳ سند و تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. ✳️ این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های ⚖ قضایی، 💰همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی 🧬 و تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده که به امضای وزرای خارجه و بهداشت و درمان ایران و همتایان نیکاراگوئه‌ای رسید. بیشتر بخوانید: https://www.iribnews.ir/00GI9x 📆۱۴۰۲/۳/۲۵ 🏷 🌇 این روزها
اگر می خواهید با دیپلمات قهرمان ایران، اسد الله اسدی آشنا بشید شاید این رشته‌توییت کمک‌تون کنه: ایشان دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش بود که با طراحی رژیم صهیونیستی و منافقین و بازیگری چهار کشور آلمان، فرانسه، بلژیک و اتریش به اتهام بمب گذاری به گروگان گرفته شد. و بیشتر از 4 سال و 10 ماه در زندان های آلمان و بلژیک اسیر بود و اگر دست نوشته هاشون رو از صفحه همسرش مطالعه کنید، متوجه میشوید که شرایط غیر انسانی زندان های کشورهای مدعی حقوق بشر دقیقاً مشابه همان قرون وسطی در اروپاست.  اما اسد الله اسدی بعد از چندین ماه در اولین ملاقاتش با نمایندگان سفارت ایران نه تنها گلایه نکرده بود، بلکه گفته بود راضی نیستم جمهوری اسلامی امتیاز بده تا من آزاد بشم، من همینجا مقاومت می کنم! پ.ن: الله اکبر از این همه مقاومت و ایثار. آقای اسدی می دانست اگر اتهامش را بپذیرد و علیه ایران و فعالیت هایش درسطح بین المللی مطابق خواست آمریکا، اروپا و اسرائیل حرف بزند، قطعا شرایط وحشتناک سلولش تغییر میکند، اما مقاومت کرد. ما ازقهرمان‌هایی مثل حاج احمد متوسلیان کم نداریم.. ولی ممکنه نشناسیمشون. آزادیت مبارک قهرمان.. "محمدشیروانی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این زن آمریکایی حرف اول و آخر را زد. میگوید: «آرزوهای شما خاطرات دیروز ماست، روسری تازه اول ماجراست، هدف.... است. ما چند لباس بیشتر از شما بیرون آورده ایم»بله صراحتاً میگوید هدف نهایی شعار ، لخت کردن شماست؛همان چیزی که ما گفتیم و شما مسخره کردید! "دختر پاییز 🍁"
:🌟اگر کسی بخواهد و دیـدار همه ائمه و علیهم‌السلام را در وجـود خود تخفیف دهد، زیارت مشاهد مشرفه به منزلۀ ملاقات آنها و دیدار حضرت غایب عجل الله تعالی فرجه الشریف است. آنها در هرجا و ناظرند.📚رحمت واسعه، ویراست سوم،ص۲۶۲ "منتظر ظهور"
بقول‌حاج‌مھدۍرسـولی: این‌عصر،‌عصرحیرت‌نیست.. عصر‌حرڪته'! حیرون‌نشیا..ما‌نسل‌موندن‌نیستیم‌ نسل‌رسوندنیم..📻🌿" " خادم الحسین"
ویروس ثابت کرد: زنی که زیر ماسک میتواند نفس بکشد قادر است که زیر و نقاب نیز نفس بکشد! و ثابت کرد: کسی که مغازه اش را بخاطر ویروسی سه ماه می‌بندد میتواند این را برای ادای نماز درمسجد،۱۵دقیقه ببند "سیده "
دیپلماسی علم ‌و فناوری و توسعه بازار صادراتی و بین المللی دانش بنیان های ایرانی، یکی از شاخه های اصلی و جدی روابط خارجی دولت شده است. امضای حدود ۹۰ میلیون دلار «قرارداد» برای دانش بنیان ها؛ یکی از دستاوردهای سفر رییس محترم جمهور به ونزوئلا. خداقوت به همکارانم در مرکز تعاملات بین المللِ معاونت علمی "روح الله دهقانی فیروزآبادی"
‏مردمی که با جان و دل در تشییع باشکوه پیکر ‎ مظلوم ‎ شرکت می کنند، هرگز اجازه جولان به بیگانگان و نوکران داخلی آنان در ‎ زمین را نمی‌دهند. "seyed mohammad hosseini"
‏بعد از پرچم اسرائیل این دومین پرچمیه که باید همراه با حاملان و حامیانش آتش بگیره! ‎ "دِنیس ریشی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی در سفر به ونزوئلا ۱۹ سندهمکاری امضا کردن و این یعنی جذب سرمایه 🇮🇷✌️ "کــمـــیـــل ابـــراهــیـــمــی