eitaa logo
قدمی هرچنداندک به وقت انتظار
2هزار دنبال‌کننده
23.9هزار عکس
23.5هزار ویدیو
609 فایل
﷽ اللهم بارک لمولانا صاحب‌الزمان وظیفه ی منتظردرزمان غیبت چیست؟ سعی کنیم درزمان غیبت غرق نشیم حواسمون به میدان نبرد وخاکریز درجنگ نرم باشه 🆑️eitaa.com/joinchat/1663238346C8015084ebc 🆔️ @shabeabi 👈راه ارتباطی
مشاهده در ایتا
دانلود
💦دعا براى طلب باران ⛈بار خدايا هنگامى به سوى تو بيرون آمديم كه خشكسالى پياپى هجوم آورده، و ابرهاى پر باران از ما پشت كرده و خشك و نامهربان بدون بارش قطره اى باران گذشتند. ⛈خدايا تو اميد هر بيچاره و حل كننده مشكلات هر طلب كننده مى باشى، خدايا تو را مى خوانيم، در اين هنگام كه همه نا اميد شده اند، و ابر رحمت بر ما نمى بارد و حيوانات ما نابود گرديدند، ما را به كردار ما عذاب نكنى، و به گناهان ما كيفر ندهى. ⛈خدايا رحمت خود را با ابر پر باران و بهار پر آب و گياهان خوش منظر شاداب بر ما نازل فرما، بارانى درشت قطره بر ما فرو فرست كه مردگان را زنده و آنچه از دست ما رفته به ما باز گرداند. 📘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمعه ات رو زیبا کن با ذکر معطر صلوات و دعای فرج دعای سمات و صلوات ابوالحسن ضرابی و استغفار و شکرگزاری و برای همه دعا کن
برای بارش برف و بارون دعا کنیم.
کسی که در دو رکعت نخستین نماز شب در هر رکعت بعد از حمد سی مرتبه «‏قُلْ هُوَ اللَّهُ أحَدٌ» را بخواند هیچ گناهی بر او باقی نمی‌ماند. و در حدیثی حضرت امام صادق(ع) می‌فرماید: هر کس سوره‌ی «‏قُلْ هُوَ اللَّهُ أحَدٌ» را یک مرتبه قرائت کند مانند کسی است که یک‌سوم قرآن و یک‌سوم تورات و یک‌سوم انجیل و یک سوم زبور را خوانده باشد. و در خبر دیگری می‌فرماید: کسی که یک هفته بر او بگذرد و در آن «‏قُلْ هُوَ اللَّهُ أحَدٌ» را نخواند و بمیرد بر دین و مسلک ابولهب خواهد بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 راه حل تمام مشکلات زندگی اعم از فقر، ازدواج ، عدم کسب و کار و.... 🎙 استاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آمدن حضرت مسیح علیه السلام در مکاشفه ی جهانگیر خان قشقایی ..‌ استاد عالی شنیدنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مقیّد هستی با امامــمت حرف بزنی؟! • تو شبانه‌روز چقدر ازش یــاد میکنی؟! • عمـل‌خیــــری به‌نیت او انجام میدی؟! ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سلاحهای جنگی پس از ظهور "عج" چگونه است👤 آیت الله نخودکی"ره" حتما گوش بدیم(فوق العاده)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی عالی تا آخر بشنویم 🎥چرا گاهی بدون هیچ دلیلی دل انسان را فرا می گیرد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای خدا و بنده ای که در صف جهنمه ! استاد شجاعی کامل بشنویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ثواب عجیب روزه و صدقه در ماه رجب 🎙استاد فرحزاد 🌙 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ♻️ ۵۸۹۲۱۰۱۲۶۳۹۴۷۸۷۷ سمیه احمدی الموتی خیلی بده اسممون رو بزاریم منتظر و به این خانواده ی نیازمند بی توجه باشیم حتی پنج هزار تومن کمک بزرگیه وقتی همه کمک کنیم زندگی بر دو کودک رو قدری آسانتر کنیم
🔴 برخی زیبایی‌های ظهور (۲۰) 1- علم به اوج خود می رسد 2_جهل و نادانی از بین می رود 3- بسیاری از گمراهان هدایت می شوند 4- ظلم و جور برطرف شود و عدالت و امنیت تمام جهان را فرا گیرد 5- زمین گنج ها و برکات خود را آشکار می کند 6- تمام فقرا بی نیاز می شوند به طوری که کسی برای گرفتن خمس و زکات پیدا نشود 7- تمام مریض ها خوب می شوند و کورها بینا می گردند 8- باران به قدر کفایت ببارد و کره زمین سبز و خرم شده و تمام درختها میوه دار شوند 9- بدنها سالم و عمرها طولانی شود 10- ويرانه اي روي زمين نمي ماند مگر اينکه حضرت مهدي (عج) آن را آباد ميسازد. 11- اشرار نابود شوند و اخیار (خوبان) باقی بماند 12- کینه از دل مردم برود و دلها با هم مهربان گردد 13- رحمت خداوند متعال و گشایش الهی مردم را فرا گیرد 14- امام زمان در هر سال دو عطیه و در هر ماه دو شهریه به مردم پرداخت می نماید 15- به مردم مومن به اندازه چهل نفر نیرو داده خواهد شد و دل او مانند پاره آهن می گردد 16- درندگان و حيوانات با هم صلح نمايند و بچه ها با مار و عقرب بازی می کنند و ضرری به ان ها نمی رسد . 17- شیعیان از راه دور امام زمان را می بینند و با آن حضرت صحبت می کنند 18- تمام مرزها برداشته شده و همه ی کره زمين تحت حکومت امام دوازدهم حضرت مهدی علیه السلام خواهد بود. 19- گروهی از مومنین زنده شده و برای یاری امام به دنیا بر میگردند 20- هر مرد مومن از شير دليرتر و از نيزه کاری تر می شود. 📚منبع: برگرفته از کتاب مکیال المکارم بر اساس احادیث اهل بیت (علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاس درس نبود شهید سبحان علیزاده شهید حادثه تروریستی کرمان هدیه کنیم صلواتی هدیه به روح مطهر شهدای کرمان⚘
در روایتی از پیغمبراکرم است که حضرت فرمودند: خداوند، فرشته ه‏ای را در آسمان هفتم قرار داده است که: «یُقالُ لَهُ الدّاعی»، اسمش «جارچی» است. «داعی» به معنای جارچی، یعنی کسی که کارش جار زدن است. ✍وقتی وارد می‏شود، این فرشته از شب تا به صبح فریاد می‌زند: «طُوبی لِلذّکِرین طُوبی لِلطّائِعینَ»، خوشا به حال کسانی را که در این ایّام و شب‏ها به یاد خدا بوده و ذاکر الله تعالی هستند و از او اطاعت می‏کنند. «وَ یَقُولُ اللهُ تَعالی»، آن ملک می‏گوید: خداوند شب‏های ماه رجب می‌فرماید: «وَیَقُولُ اللهُ تَعالی اَنَا جَلیسُ مَن جالِسَنی»، من هم‌نشین کسانی هستم که با من هم‌نشین شوند! «وَ مُطیعُ مَن اَطاعَنی»، این خیلی بالاست! اطاعت می‏کنم کسانی را که از من اطاعت ‏کنند! «وَ غافِرُ مَن اَستَغفَرَنی»، می آمرزم کسانی را که از من درخواست غفران و آمرزش نمایند! «اَلشَّهرُ شَهری وَ اَلعَبدُ عَبدی وَ الرَّحمَة رَحمَتی»، این ماه، ماه من است! بنده، بندۀ من است! و رحمت، رحمت من! «مَن دَعانی فی هذَا الشَّهر ِ اَجَبتُهُ»، هر کس در این ماه، مرا بخواند و صدایم بزند، جوابش می گویم! «وَ مَن سَئَلَنی اَعطَیتُهُ»، اگر کسی از من درخواستی کند به او عطا می‏نمایم! «وَ مَن ِ اَستَهدانی هَدَیتُهُ»، اگر کسی از من راهنمایی بخواهد او را راهنمایی می‏کنم!
. ای منتهای آرزو ! همه ی شب ها ، روزها ، دم به دم ، میشود از آرزوها،خیلی راحت با تو حرف زد و تو هم چه بی منت و صبورانه گوش می دهی و در وقت معین حاجت روایی میکنی....🌟 با این حال .... نماد شب آرزوها .... دیشب بود.... و من ایمان دارم که اتفاق درست ، در زمان درست برایم میفتد ...‌ 🌟 خدایا ! بهترین ها رو برای تجلی آرزوهایم مجسم میکنم ....چنان با "اشتیاق" وبا "احساس مثبت" بذر کاشته شده ام ... در ضمیر‌ ناخودآگاهم را آبیاری میکنم‌ تادریافت خوبی ازناحیه تو داشته باشم... 🌟 .
روزتون بخیر و پر از برکت و نور🌟 .
نامت شفا ، یادت دواست ، ای خدا !💫 لطف تو ، مثل ابر بارنده ، مدام میبارد ، نگاهت مرا درمانست ...💫 شکر من کجا و بزرگی این نعمات کجا؟💫 هر چه می‌نگرم ، نعمت است و نعمت...چه عاشقانه الطافت رامیباری...زیباتر از باران و شیرین تر از شهد ...💫 تو آنگونه که شایسته خدایی ات بوده به من بخشیده ای ... خدایا شکرت.❤ .
در روز جمعه ی ماه رجب ۱۰۰ بار قل هو الله بخوانیم نوری می شود در روز قیامت و او را به بهشت می کشاند داری فیلمی ، اخباری می بینی یه تسبیح قل هو الله بخون از دست ندیا
خدای قدرتمندم ! شکرگزاریم برای نعمت هایی که آنقدر نزدیک اند فراموشش کرده ایم از بس ملموس اند احساس اش نمی کنیم از بس دیدنی هستند دیده نمی شوند‌... هر دم شکرت .....🌟 .