eitaa logo
💠 کانال بصیرت basyrat_ir 💠
308 دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
9.5هزار ویدیو
49 فایل
بصیرت آگاهی همراه با ایمان قلبی است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 حضور چشمگیر و گرم مردم مشهد در حمایت از محمدباقر قالیباف 🇮🇷 .
ترابی بازیکن پرسپولیس به صف حامیان قالیباف پیوست. مهدی ترابی در حساب توییتری خود نوشت: به کسی رای میدهم ک تمام کارنامه اش ‎ و ‎ است. 🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت حسن روشن (پیشکسوت استقلال ) از دکتر قالیباف 🇮🇷شما بگوئید چرا قالیباف؟ شما هم می‌توانید دلایل خود برای رای به دکتر قالیباف را با ضبط ویدیو به آی دی زیر ارسال کنید. .
🇮🇷 معیارهای انتخاب اصلح از نظر چهره‌های شاخص مقاومت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حجت السلام پناهیان: ، قالیباف را عاشقانه دوست داشت و صریحاً اعلام می‌کرد دوست دارم ببینم قالیباف روزی رئیس‌جمهور ایران بشود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حجت الاسلام شهاب مرادی هم قاطعانه از دکتر قالیباف حمایت کرد. 🔹شما فکر میکنید این سیل حمایت ها بی خودی انجام میشود؟ نباید اندکی تامل کنیم؟ واقعا چرا این انتخابات اینقدر سرنوشت ساز شده؟ در منطقه چه خبر است؟ اندکی تفکر فقط!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 قالیباف: در ۴۸ ساعت آینده، سرنوشت یک دهۀ آیندۀ ایران و انقلابمان را مشخص خواهیم کرد 🔖 محمدباقر قالیباف، در ورزشگاه شهید شیرودی تهران 📮 کانال رسمی اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ وقتی رهبر انقلاب در خصوص قالیباف و شهید سلیمانی گفتند: به این‌ها می‌گویند رفیق 🔹انتشار برای اولین بار: لحظه اعلام خبر شهادت شهید احمد کاظمی به قالیباف و مکالمه تلخ قالیباف با سردار سلیمانی
🇮🇷اینایی که رو تخریب میکنن و ثانیه‌ای راجبش توییت میزنن نه بخاطر خداست نه بخاطر منافع نظام و انقلابه! 🔹اینا از روی بغض شخصی میزنن چون ایشون رو مانع میبینن برای رسیدن افراد مورد نظر خودشون به منصب ریاست جمهور... پس باید با تخریب کنار زده بشه. همین 📝 مهراد نیک‌زاده .
🇮🇷اولین اقدام تصویب «طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» است قانونی که مورد تمجید ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و توسط ایشان قانونی راهبردی و حیاتی نامیده شد. 📝 عرفان حاتمی .
🇮🇷 سال ١٣٧٩ که قالیباف، فرماندهی ناجا را برعهده گرفت، پلیس در پایین ترین سطح از سرمایه اجتماعی و سخت افزار و نرم افزارهای انتظامی قرار داشت. قالیباف توانست در کمتر از ٢ سال، وجهه و ساختار پلیس را بازسازی و نوسازی کند. قالیباف هرجاکه وارد شد در نوسازی و توسعه گرایی، پیشتاز بوده است. 📝 عبدالرضا داوری .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت مرتضی رسولی سرمربی تیم ملی راگبی از دکتر محمد باقر قالیباف 🇮🇷شما بگوئید چرا قالیباف؟ شما هم می‌توانید دلایل خود برای رای به دکتر قالیباف را با ضبط ویدیو به آی دی زیر ارسال کنید. .
🇮🇷 فقط انقلابی نماها ‎قالیباف را انقلابی نمی‌دانند این هم حمایت انقلابی های واقعی از این مرد ولایی! 📝 حسین هرندی 🇮🇷 .
🇮🇷 من با افتخار به اقای دکتر محمدباقر ‎قالیباف رای خواهم داد 📝 امین نصرتی 🇮🇷 .
📗 پنجشنبه ۷ تیر 🗳 کناره گیری دکتر قاضی زاده هاشمی 💥 شکست دولت در سایه❗️ 🗳 فقط یک روز مانده به انتخابات 🗳 امام خامنه‌ای : وعده و حرف (شعار) بدون کارنامه ، قابل اعتماد و قابل پذیرش نیست ! ✅ سردار قالیباف نامزد اصلح و توانمند و دارای سوابق اجرایی درخشان و مورد تایید رهبر معظم رهبری است. 🩸قریب به ۹ ماه از طوفان الاقصی می‌گذرد. ارتش تا دندان مسلح اسرائیل نتوانسته حماس را شکست دهد! واین یعنی پیروزی اول فلسطین و شکست اسرائیل 🩸قتل‌عام غزه به ۳۷۷۰۰ رسید ✅ چرخش عمومی جبهه انقلاب بخاطر کارنامه اجرایی درخشان ، بسمت قالیباف است. ✅ نظرسنجی‌های معتبر افزایش رأی قالیباف را نشان میدهد. 🔺دلیل ریزش آراء جلیلی ، در درجه اول نداشتن کارنامه اجرایی و حمایت جلیلی توسط محمد جواد لاریجانی ، محمود احمدی نژاد ، رسایی‌ ، ثابتی، رائفی پور و ... اعلام شده است. ✅ دلیل افزایش آراء قالیباف ، داشتن کارنامه معتبر اجرایی و تایید سردار قالیباف توسط افراد سرشناس ، اعلام شده است. 🔹تهاجم هدفمند توپخانه انتخاباتی دشمن به دکتر جلیلی و دکتر قالیباف عزیز با هدف ایجاد دوگانگی بین نیروهای انقلابی بشدت در جریان است. 🗳 عوامل داخلی توپخانه انتخاباتی دشمن با اصرار و هزینه زیاد تلاش میکنند : ۱ - نامزد اصلح و توانمند را تخریب کنند. ۲ - نامزدهای کم‌توان را اصلح نشان دهند. 🔴 اغلب مطالب کانال مرصاد بخاطر سهولت انتقال به گروههای دیگر ، بدون لینک است. 🇮🇷 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🗳 @marsad
هدایت شده از سپاه سایبری آفاق
🌨🍃﷽🍃🌨 📣 اطلاعیه شماره دو سپاه سایبری آفاق ❇️ ملت ایران به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، با سابقه مدیریتی بالا، آگاه و معتقد و ملتزم به مبانی انقلاب احتیاج دارد. ملت عزیز و شهیدپرور ایران، همان‌طور که مستحضرید، انتخاب یک نامزد اصلح از بین نیروهای جبهه انقلاب کار سختی است؛ با این اوصاف، سپاه سایبری آفاق، پس از مشورت با شخصیت‌های انقلابی و ارزشی و ولایی و بررسی دقیق سوابق اجرایی، افکار و برنامه‌های ارائه شده توسط نامزدهای محترم انتخابات ریاست‌ جمهوری، ضمن تکریم و تجلیل از شخصیت‌های دلسوز و ارزنده جبهه انقلاب اسلامی که در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مشارکت فعال نموده‌اند، حمایت قاطع خود را از دو نامزد اصلی جبهه انقلاب برادر عزیز و مکتبی، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف و برادر عزیز و مکتبی، جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد و اقشار مختلف مردم انقلابی به‌ویژه‌ فرهنگیان، بازاریان، پیشه‌وران، کارگران، بانوان، جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان و ... را با عنایت باینکه در شرایط فعلی ائتلاف و اجماع نامزدهای اصولگرا و جبهه انقلاب یک ضرورت اسلامی و انقلابی است به التزام به اجماع بین نامزدهای جبهه انقلاب فرا می‌خوانیم. اما چنانچه در این زمینه، ائتلاف صورت نگیرد و اجماع نباشد؛ بر حسب وظیفه و شناخت کامل و عمیقی که از برادر ارزشی ولایتمدار، انقلابی و رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس برادر عزیز و مکتبی، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف داریم، ایشان را برای سمت ریاست جمهوری اصلح می‌دانیم. جناب آقای دکتر قالیباف مدیر توانا و جهادی و کارآمد، کارآزموده، لایق و ولایی، با سوابق اجرایی قوی، اندیشمند و اندیشه ورز و معتقد و ملتزم به مبانی انقلاب اسلامی، با تقوا و فساد ستیز؛ دارای برنامه، راهکار و تجربه‌ در مسائل گوناگون کشور، دارای شناخت کامل از قوانین مجلس و دولت، شناخت نیاز روز مردم، شناخت لایه‌های امنیتی کشور که مدال پر افتخار ولایتمداری را بر سینه دارد و چندین‌ دهه همچون رفیق شهید خویش، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی(ره)، لباس رزم و جامه خدمت از تن برون نیاورده و در سربازی مکتب و ملّت و اجرای فرامین امامین انقلاب، حتی برای لحظه‌ای از پای ننشسته است. امید است ملّت مجاهد و پرافتخار ایران، در وهله نخست با حضور حماسی و‌ حداکثری خویش در پای صندوق‌های اخذ رای، پاسدار حرمت خون‌های مطهر شهیدان خدمت و‌ ضامن استقرار و استمرار مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی شوند و پیامد آن، با آرای اثرگذار و‌ تاریخ‌ساز‌شان به جناب دکتر محمد باقر قالیباف، شخصیت انقلابی و ولایی نام‌آشنا و دردآگاه، حامی پرتلاش مستضعفین و پیرو مطیع و فدایی امر ولایت، که در صحنه انتخابات باقی می‌ماند؛ دگربار زمینه تداوم‌بخشی به اندیشه‌های بلند رئیس‌ جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی عزیز را فراهم آورند و این راه نیمه‌تمام را با شرکت فعالانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ حمهوری و سپردن امانت رأی خویش به همسنگر شهدا و یاور امام خامنه‌ای عزیز، به اتمام و‌ فرجامی نیکو و مرضیّ رضای الهی برسانند. ان‌شاءالله. به امید حاکمیت ارزش‌های اسلامی سپاه سایبری آفاق ۷ تیر ماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ما اینجا هستیم چون می‌دانیم... | لحظاتی از حضور محمدباقر قالیباف در جمع مردم مشهد در ورزشگاه شهید بهشتی 📮 کانال رسمی اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف .