eitaa logo
💠 کانال بصیرت basyrat_ir 💠
307 دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
9.5هزار ویدیو
49 فایل
بصیرت آگاهی همراه با ایمان قلبی است.
مشاهده در ایتا
دانلود
📍‏حاج باقر قالیباف: من رقیب بودم، ولی موفقیت این دولت، موفقیت همه ماست. _عناوین زیادی برای تو هست، ولی بهترین عنوان برای مردانگی‌هایت و جهاد هایت ‎رفیق قاسم هستش. .
📍دومین روز از مراسم عزاداری دهه آخر صفر با حضور دکتر قالیباف برگزار شد 🔹گفتنی است برنامه هیئت آل یاسین مشهد مقدس هر ساله با حضور دکتر قالیباف و اقشار مختلف مردم در دهه آخر صفر برگزار می شود. .
📍 | دومین روز از مراسم عزاداری دهه آخر صفر هیئت آل یاسین مشهد مقدس با حضور دکتر قالیباف .
📍 این صحبت‌های قالیباف یعنی نعل به نعل داره جا پای ولی فقیه میذاره میگه دولت رو برخی میخوان زمین بزنن ولی ما کمکش می‌کنیم اگر هم انتقادی باشه قبل از رسانه‌ای شدن سعی می‌کنیم به دولت منتقل کنیم قالیباف واقعا به بلوغ سیاسی فوق‌العاده‌ای رسیده .
📍 در مسیر راهبرد حضرت آقا 🔹سخنان قالیباف در هیئت رزمندگان مشهد یک نکته‌ی اساسی دارد و آنهم حرکت در مسیر راهبردی است که ولی فقیه جامعه تعیین نموده است. او بدون رودربایستی می‌گوید چون ایشان موفقیت دولت را یک باور لازم برای همگان دانستند و آن را موفقیت کشور و نظام معرفی کردند، پس ما هم حقیقتا به این پیروزی کمک خواهیم کرد. البته این راهبرد یک الزام عقلی برای همه‌ی انقلابیون صدیق و علاقه‌مندان به ایران است چراکه امروز این دولت، مسئول قوه مجریه و پیشبرد کشور در مسیر پیشرفت است. 🔸البته این راهبرد عقلی و شرعی قالیباف با چشم بسته و بدون نگاه کارشناسی صورت نمی‌گیرد. او می‌گوید که نسبت به اشتباهات و اختلاف نظرها با دولت مستقر حساس و فعال خواهد بود. اما برای این اشتباهات کمین نمی‌کند تا مچ بگیرد و نفع سیاسی ببرد. بلکه برادرانه اول در فضای دونفره تذکر می‌دهد. اگر به تذکر توجهی نشد آن را به جلسه سه نفره همراه با رئیس قوه قضائیه خواهد برد و همین فرایند تا فضای عمومی و صحن مجلس را در صورت لزوم پیش خواهد برد. یعنی هیچ چک سفید امضایی به آقای پزشکیان داده نشده است. اما همین تذکرات هم برای کمک به پیروزی دولت خواهد بود. 🔹قالیباف در نسبت با دولت شهید رئیسی هم همین راهبرد را اجرایی کرد و حتی بسیار بیشتر از این راهبرد. او برای عدم استیضاح وزیر صمت (فاطمی امین) دو بار تلاش کرد تا نمایندگان خواستار استیضاح منصرف شوند. وقتی معاون وزیر کشور بدون اطلاع وزیر بخشنامه غیرقانونی صادر کرده بود سریعا جلسه غیرعلنی با حضور وزیر کشور تشکیل داد تا جنجال به فضای رسانه ای کشیده نشود و بارها در صحن علنی وزیر را رفیق خود خطاب کرد تا از او حمایت کرده باشد اما چون وزیر در جلسه غیرعلنی قول برکناری معاون متخلف خود را داده بود و خلف وعده کرد، نمایندگان بحث را رسانه ای و خواستار به جریان انداختن پرونده قديمي استیضاح وزیر شدند. هر چند مجدد با پادرمیانی قالیباف استیضاح کلید نخورد. وقتی شهید رئیسی از او خواست تشکیل وزارت بازرگانی را تسریع کند با اینکه نظر کارشناسی خودش آن نبود اما به لایحه دولت رای مثبت داد تا کار دولت شهید رئیسی پیش برود. از این مثال‌ها بسیار وجود دارد که از حوصله این متن خارج است. 🔸خلاصه اینکه قالیباف به فکر انجام وظیفه شرعی، عقلی و قانونی خود است. چه رقیبش در مقام ریاست جمهوری باشد و چه آن رفیق شهید و عزیز. وقتی ولی فقیه پیروزی دولت را پیروزی همه دانستند، او حتما با رعایت حدود کارشناسی، به پیروزی دولت کمک خواهد کرد. .
📍موضع اصولی دکتر ‎قالیباف در قبال دولت، حمایت و کمک برای حل مسائل کشور و پرهیز از مچ‌گیری و اختلاف‌افکنی میان قوا در عین پیگیری مطالبات و نقدها در مسیر رسیدن به نتیجه مطلوب و حل مشکلات مردم است. این همان مسیری است که رهبر انقلاب در قبال همه دولت‌ها ترسیم و دنبال کرده‌اند‌. .
📍محمدباقر قالیباف، در هیئت رزمندگان اسلام مشهد: مواضع من یواشکی یا مبهم نیست/ اگر نقد و اختلافی باشد که هست در جلسات دو نفره یا سران قوا پیگیری می‌کنم و لازم نیست همان ابتدا در صحن علنی و رسانه‌ها بگوییم/ برخی را می‌بینم قلبشان راضی نیست دولت موفق شود/ کمین‌کردن برای شکست دولت خلاف رضایت حضرت آقاست/ من در انتخابات رقیب بودم، اما امروز موفقیت دولت موفقیت اسلام و مردم است/ کمک به دولت عین جوانمردی است. .
📍عقلانیت و ولایتمداری اگر در یک کلیپ جمع می‌شد حتما این سخنان دکتر ‎قالیباف بود نیروی کارآمد انقلابی دکتر قالیباف 📝علی عبدالله زاده .
📍سخنان مهم دکتر قالیباف: مواضع من یواشکی و مبهم نیست. کمین کردن برای شکست دولت خلاف رضایت حضرت آقاست. اگر هم نقدی داشته باشیم که داریم، ابتدا دو نفره مطرح میکنیم، بعد در جلسه سران قوا... بعد اگر لازم باشد در صحن هم مطرح می کنیم. .
📍ولایت مداری را از دکتر ‎ آموختم؛ سخنان دقیق و درست حاج باقر را گوش کنید. هرروز که میگذرد به سرباز آقا بودنش ایمان بیشتری می آورم سربازی که بیش از ۴۰ سال است زندگی نکرده و در صحنه های مختلف در حال نقش آفرینی برای نظام و انقلاب اسلامیست. این ویدیو را تا آخر ببینید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍حضور دکتر قالیباف در جمع عزاداران حرم رضوی در شب شهادت امام رضا علیه السلام .
📍فرق تحجر با عقلانیت همین است که عقلانیت برخلاف تحجر حاضر نیست برای رسیدن به "دیدید ما گفتیم"، به نظام و جامعه و کشور لطمه‌‌ای وارد شود! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یاد شهید رئیسی در راهپیمایی دلدادگان حسینی 🔹عکس آقای رئیسی را در راهپیمایی امروز شهرری همراه خودم برداشتم، چون دوست داشتم به نیابت از ایشان قدمی بردارم. امروز که روز اربعین است و نتوانستم در حرم باشم، تصمیم گرفتم در خانه نمانم و با یاد شهید رئیسی این مسیر را طی کنم. 🔹ایشان خود را از مردم جدا نمی‌دانست و با اخلاص به خدمت مردم پرداخت. همین روحیه مردمی و خدمت بی‌منت، محبوبیت جاودانه‌ای برایشان به ارمغان آورد. .
🚩 تصاویری از حضور رئیس جمهور شهید در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شهریور ۱۴۰۲ در بیرجند .
🔴رهبر انقلاب خطاب به اعضای دولت چهاردهم: حتماً به میان مردم و به سفرهای استانی بروید. به این حرفها که به شما بگویند پوپولیست و عوام‌گرا، اعتنا نکنید! 🔹چقدر به تو زخم زبان زدند رئیس جمهور شهید .
رهبر معظم انقلاب خطاب به اعضای دولت جدید: حتماً به میان مردم و به "سفرهای استانی" بروید. به این حرف‌ها که به شما بگویند "پوپولیست" و "عوام‌گرا"، اعتنا نکنید. ۱۴۰۳/۶/۶