eitaa logo
باید بدانیم!!!
190 دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
19.3هزار ویدیو
125 فایل
@yaman1398 جهت ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اصلا نمیذارن از ماشین پیاده شی دوان دوان میان سمتت برای پذیرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
59514332fa02a39fd4d6a497e38d72bb.mp3
2.22M
🌹سوره هدیه به حضرت زهراسلام‌الله‌علیها🌹 با صدای استاد پرهیزکار از شفاعت این سوره که ❤️ قرآنه بهره‌مند شویم سفارش شده که صبح‌ها سوره مبارکه یسٓ تلاوت و به حضرت زهراسلام‌الله‌علیها هدیه شود😍 @baayadbedanimm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️السلام‌علیک‌یاصاحب‌الزمان❤️ دعای عهد را هدیه می‌کنیم به مادر امام زمان؛نرجس خاتون، سلام‌الله‌علیهما 🌹امام صادق علیه‌السّلام: هرکه چهل صبحگاه این عهد را بخواند، از یاوران قائم ما باشد، و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود، خدا او را از قبر بیرون آورد، که در خدمت آن حضرت باشد، و حق تعالی بر هر کلمه هزار حسنه به او کرامت فرماید، و هزار گناه از او محو سازد🌹 @baayadbedanimm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹✌️🇮🇷🇵🇸🇮🇶🇾🇪🇱🇧🇵🇸🇮🇷✌️🌹 صوت زیبای اذان در مسجد الاقصی-اورشلیم-بیت المقدس-فلسطین❤️
🔻 مرحوم دولابی: اگر غلامی پس از سالها بر سر سفره صاحب خود نشستن و خوردن، روزی غصه دار شود و بگوید فردا من چه بخورم؟ این توهین به صاحبش است و با این غصه خوردن صاحبش را اذیت می کند. بعد از عمری روزی خدا را خوردن، جا ندارد که برای روزی فردایمان غصه دار و نگران باشیم.
هشدار کلاه‌برداری به نام سود سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی: 🔹تاکنون ۲۵ شرکت موجود در سبد سهام عدالت تقسیم سود نقدی خود را انجام داده‌اند. 🔹با تقسیم سود نقدی اکثر شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت، بازار کلاه‌برداری به اسم واریز سود سهام عدالت داغ شده است و مردم باید مراقب پیامک‌های جعلی با پیوند‌های حاوی بدافزار‌ها باشند. 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 @pr_police
امام خمینی ره: " اگر من پایم را کج گذاشتم، شما مسئولید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی؟ باید هجوم کنید، نهی کنید که چرا؟ اگر خدای نخواسته یک معمّم در یک جا پایش را کج گذاشت، همه روحانیون باید به او هجوم کنند که چرا برخلاف موازین؟ سایر مردم هم باید بکنند. نهی از منکر اختصاص به روحانی ندارد؛ مال همه است. امت باید نهی از منکر بکند؛ امر به معروف بکند. " (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت رسمی بی‌بی‌سی از گروهک تروریستی منافقین: "مجاهدین خلق" سرمایه ایران است! 🔺️تلاش رسانه دولتی انگلستان برای زنده کردن جسد سازمان تروریستی مجاهدین و سفیدشویی از جنایات این گروهک، در آستانه سالگرد اغتشاشات!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 سردار ذوالقدر، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا: افرادی که هنوز گذرنامه‌هایشان به دستشان نرسیده، نگران نباشند!
🚨 شناسایی و برخورد با عامل کشف حجاب و تبلیغات هنجارشکانه در اینستاگرام 🔹 عوامل سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صفحه اینستاگرامی که اقدام به انتشار محتوای نامناسب، تبلیغات نامتعارف و کشف حجاب کرده بود را شناسایی و گرداننده صفحه که به عنوان آرایشگر فعالیت می‌کرد را احضار و ضمن توجیه و ارشاد، صفحه وی نیز پاکسازی گردید.
🚨برخورد با عامل تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام 🔹 مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی منطقه ویژه کیش فردی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و تبلیغات منفی و سیاه نمایی علیه نظام کرده بود را شناسایی و احضار و پس از پاکسازی صفحه اینستاگرامی، متهم را تحویل مرجع قضایی دادند.
🔻 برای مهدی یراحی پروندۀ قضایی تشکیل شد قوه‌قضائیه: در پی انتشار یک ترانۀ غیرقانونی ‌و خلاف اخلاق و عرف جامعه از سوی مهدی یراحی، برای او پروندۀ قضایی تشکیل شد. ✔️یراحی پیش‌تر نیز در بحبوحۀ اغتشاشات سال گذشته، ترانه پرحاشیه دیگری نیز منتشر کرده بود.
🌹✌️🇮🇷🇮🇷🇮🇷✌️🌹 🔻تهاتر نفت با چین برای توسعه فرودگاه امام مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): 🔹تهاتر ۲.۵ میلیارد یورویی نفت با چین برا ی توسعه فاز ۲ فرودگاه امام خمینی (ره) نهایی شد. 🔹فاز ۲ فرودگاه امام شامل ساخت یک ترمینال جدید ۴۱۰ هزار مترمربعی است و در واقع یک فرودگاه دیگر در ضلع جنوبی فرودگاه با تمام امکانات باید ساخته شود 🔹امیدواریم در ماه جاری عملیات اجرایی قرارداد آغاز شود. برآورد اولیه منابع مالی مورد نیاز برای فاز توسعه‌ای حدود ۲.۵ میلیارد یورو است که از طریق تهاتر نفت با چین تامین خواهد شد و ممکن است این مبلغ تا ۳ میلیارد دلار افزایش یابد. ✌️
🔻سکوت نهادهای امنیتی اسرائیل در برابر کشف تیم جاسوسی صهیونیستی در بیروت توقیف شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عبری زبان داشت اما به جای آن نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد آن سکوت کامل اختیار کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 از حمله به پایگاه ارتش سوریه در ادلب تا حمله پهپادهای «ناشناس» به پایگاه ترکیه در مارع روز گذشته در جبهات سوریه چه اتفاقاتی رخ داد؟
🔻 رسانه‌های سوریه از شورش و فرار گروهی از تروریست‌های داعش از زندان الصناعه در حسکه خبر می‌دهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻گزارشات اولیه از شورش و فرار گروهی از تروریست‌های داعش از زندان الصناعه در حسکه
🔻عرضه بلیت اتوبوس سفر اربعین تنها درپایانه مسافربری مرکزی قم 🔸پور تیموری،سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم: به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه فروش بلیت و دیگر تخلفات احتمالی عرضه بلیت ناوگان عمومی مسافر، تنها درپایانه مسافربری مرکزی قم انجام می شود. 🔸استان قم آمادگی اعزام روزانه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای چهارگانه با کشور عراق را دارد و از زائران در خواست می شود برای جلوگیری از ازدحام و معطلی، پیش از مراجعه به پایانه مرکزی قم، با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها تماس و از آخرین وضعیت این پایانه اطلاع حاصل نمایند.
💌 | ۱۱۱۰ جوان و نوجوان زیارت اولی و ۱۱۰ کاروان دانش آموزی از سراسر کشور مهمان سمت خدایی‌ها برای سفر اربعین هستند. 🔺 ویژه متولدین ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۶ 🔸 جهت ثبت نام به لینک ذیل مراجعه فرمایید 👇 https://khadije.ir/signup/arbaein-1402 .: ایتا | سروش | روبیکا | بله :. 🌐 SamteKhoda3.ir