eitaa logo
باید بدانیم!!!
191 دنبال‌کننده
47.5هزار عکس
19.3هزار ویدیو
125 فایل
@yaman1398 جهت ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻بازداشت تعدادی از منتشرکنندگان لایوهای غیراخلاقی 🔹پلیس فتا فراجا: علت اصلی ارتکاب جرم این افراد کسب درآمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران است. 🔹مرتکبان اینگونه جرایم، ضمن حضور در اماکن ورزشی خصوصی بویژه استخر، اقدام به اجرای لایوهای غیراخلاقی در اینستاگرام می‌کنند که ضمن دستگیری مجرمان؛ با صاحبان سالن‌های ورزشی متخلف نیز برخورد صورت گرفت.
وزیر کشور: آواربرداری در مناطق زلزله‌زده هرمزگان آغاز شده، بازسازی‌ها بزودی شروع می‌شود.
📸 تامین برق چادرهای اهالی سایه‌خوش 🔹در دومین روز زلزله بندرلنگه، چادرهای نصب‌شده توسط شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان برق‌دار شدند تا کولرهای گازی روشن شود.
🔻کیفرخواست فائزه هاشمی صادر شد دادستان تهران: در رابطه با این پرونده، قرار مجرمیت صادر شده است. پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است. بیش از ۵۰ هزار نفر در مورد اظهارات اخیر فائزه هاشمی در سامانه فارس‌من خواستار برخورد قضایی با او شده بودند.
🔻مخترع موبایل: گوشی‌ها را رها کرده و کمی زندگی کنید 🔹مارتین کوپر: من کمتر از ۵ درصد از وقت روزانه‌ خود را صرف استفاده از موبایل می‌کنم. مردم باید تلفن‌هایشان را کنار بگذارند و کمی زندگی کنند. @
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ‏انتقاد نایب‌رئیس شورای شهر تهران از سیاه‌نمایی برخی اعضای شورا 🔹سروری: عده‌ای انتظار دارند مشکل حمل‌ونقل یک شبه حل شود؟ مگر شما کار اجرایی نکردید؟ کدام یک از شهرداران در ۹ ماه ابتدای فعالیت‌شان کارهای بزرگ انجام دادند؟ 🔹یعنی شهرداری یک اقدام مثبت نداشته که بیان نمی‌کنید؟ شهردار تهران نشان داده که اهل تحول است. 🔸تذکرهای پیاپی و انتقادهای امانی، هاشمی تشکری و اقراریان از ابتدای شروع فعالیت شهرداری زاکانی تاکنون، اعتراض برخی اعضای شورا را به دنبال داشته است.
فارس‌من|ابلاغ بسته تسهیل پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به شبکه بانکی 🔹رئیس‌کل بانک‌مرکزی: آیین‌نامه‌ تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از «حیث وثایق و تضامین» و تعیین «سقف زمان انتظار» امروز به شبکه بانکی ابلاغ شد. 🔹پویش‌های زیادی در سامانه فارس‌من پیرامون پرداخت تسهیلات برای فرزندآوری و ازدواج ثبت شده است. گزارش پویش را اینجا بخوانید @my_farsnews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 بلندکردن وزنه ۹۵ کیلویی توسط کودک ۶ ساله 🔹پدر کیان رشیدی، کودک ۶ ساله‌ای که به او لقبِ قوی‌ترین کودک جهان را داده‌اند، می‌گوید: یک روز پدرم ۲ کیسه ۱۰ کیلویی برنج برایمان آورد و گوشه اتاق گذاشت، چند ساعتی که گذشت کیان که ۳.۵ سال داشت، ناخودآگاه به سمت کیسه‌ها رفت و به راحتی بلندشان کرد. آن‌جا بود که به استعداد او پی بردیم. 🔹کیان ۶ ساله که شد، در برابر رئیس سازمان ثبت رکوردهای ورزشی جهان (ایمارو) وزنه ۹۵ کیلویی را لیفت کرد و از آن‌جا لقب قوی‌ترین کودک جهان را گرفت. من کشاورزم و پولی ندارم. بعد از ۸ سالگی، کیان تمرینات وزنه‌برداری را شروع می‌کند و به شکل حرفه‌ای این ورزش را ادامه خواهد داد. 🔸کیان ۶ ساله هم گفته: دوست دارم روزی قهرمان المپیک شوم و رکورد رضازاده را بشکنم.
🔻دبیر شورای عالی جوانان: تعیین مهلت ۱۰ روزه به بانک‌ها برای پرداخت وام فرزندآوری و ازدواج خوب است اما کافی نیست 🔹مشکل اصلی بلاتکلیفی متقاضیانی است که پس از ثبت تقاضا، به مدت نامعلومی منتظر ارجاع به شعب می‌مانند.
🔻گردوخاک البرز را تعطیل کرد استانداری البرز: فردا همه ادارات، بانک‌ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان به‌دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش گردوخاک تعطیل هستند.
🔻تسلیت کویت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران 🔹وزارت خارجه کویت جان‌باختنِ شماری از شهروندان ایرانی در زلزله جنوب ایران را به رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت ایران تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 میوه‌هایی که چند میلیون آب خورد! 🔹پلیس فتا افرادی را دستگیر کرده که به بهانه فروش میوه کارت بانکی مردم را کپی کرده و حساب‌شان را خالی می‌کردند. 🔹افسر پرونده می‌گوید این افراد قبلا ۳ بار به‌دلیل کپی کردن کارت مردم بازداشت شده‌اند اما هربار با وثیقه آزاد شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رحمتی: تیم‌ها سقف قرارداد را دور می‌زنند ⚽️ زمان دروازه‌بانی من برای قراردادها سقف تعیین شد، آن زمان رقم قراردادم با استقلال ۳۵۰ میلیون تومان نوشته شد اما رقم دریافتی من بیشتر از این بود. ⚽️ الان هم اگر سقف بگذارند، هر باشگاهی که بخواهد آن را دور می‌زند. 🔻🔻🔻پول بوده و هست، عقل و شرف نبوده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 امروز خودروهای لوکسِ قاچاق در انبار سازمان تملیکی خرد شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وزیر آموزش‌وپرورش: رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال می‌شود و همه معوقات تا به امروز هم پرداخت خواهد شد. ✌️✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 حقوق بشر آمریکایی شهید سلیمانی خطاب به آمریکایی‌ها: چه غلطی کردید که امروز برای ما خط و نشان می‌کشید؟ شما که از هیچ جنایتی فروگذار نکردید، امروز با چه پیشینه‌ای کشور ما را تهدید می‌کنید؟ جنایتی بود که انجام نداده باشید؟
🔻تهران دوباره خطرناک شد میانگین شاخص هوای تهران به عدد ۳۹۵ رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تیراندازی در دانمارک چند کشته برجا گذاشت پلیس دانمارک از وقوع تیراندازی در مرکز خریدی در کپنهاگ خبر داد. این حادثه چند کشته و مجروح داشته است.
🔻لوهانسک سقوط کرد ارتش اوکراین رسماً اعلام کرد که نیروهایش از آخرین سنگر در منطقه لوهانسک عقب‌نشینی کرده‌اند.