eitaa logo
آوا و نوا
10 دنبال‌کننده
5 عکس
17 ویدیو
7 فایل
آیدی ادمین: @Khalvatneshin8323
مشاهده در ایتا
دانلود
مهرگیاه.mp3
9.21M
مهرگیاه خواننده: پریسا آهنگساز: حمید متبسم شعر: سعدی
مِهرگیاه.mp3
7.26M
مهرگیاه خواننده: مهدیه محمدخانی آهنگساز: حمید متبسم شعر: سعدی
مهرگیاه.mp3
7.64M
مهرگیاه خواننده: سالار عقیلی آهنگساز: حمید متبسم شعر: سعدی
چند قطعه دشتستانی👇
آواز دشتستانی.mp3
5.21M
دشتستانی خواننده: ایرج
دشتستانی.mp3
12.03M
دشتستانی خواننده: افسر شهیدی
آواز افشاری.mp3
18.52M
آواز افشاری سحر محمدی
عشق و مستی.mp3
5.23M
عشق و مستی و رامین کاکاوند شعر: مولوی و حافظ از آلبوم عشق و مستی
شمس الضّحی.mp3
9.25M
شمس الضحی و محسن نفر شعر: مولوی از آلبوم شمس الضحی
پیش درآمد و درآمد ابوعطا.mp3
13.11M
پیش درآمد و درآمد آواز سه تار محمد رضا لطفی از آلبوم آه از این مطرب
چهارمضراب ابوعطا و آواز حجاز.mp3
11.68M
چهارمضراب و آواز سه تار محمد رضا لطفی از آلبوم آه از این مطرب
تصویری از میان سالی محمد زضا لطفی در حال نواختن سه تار
محمد رضا لطفی با سر و روی سپید در حال نواختن سه تار
دل به دل.mp3
1.39M
تصنیف دل به دل خواننده: آهنگساز: از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان
آشنایان ره غشق.mp3
8.4M
آشنایان ره عشق خواننده: آهنگساز: شعر:حافظ از آلبوم آشنایان ره عشق
خطا کردم.mp3
4.56M
خطا کردم سحر سروری
استاد یکی از برترین نوازندگان تار در دهه‌های اخیر بود. وی از پرورش یافتگان مکتب اصفهان بود و این ساز را به شیرینی هرچه تمام‌تر می‌نواخت. علاوه بر تار وی بر نواختن سازهای دیگری چون سه تار کمانچه و تنبک نیز تسلط داشت. در ادامه چند قطعه از تارنوازی ایشان تقدیم همراهان محترم می‌شود. بارگذاری این فایل‌ها بدین جهت است که استاد جلیل شهناز یکی از تاثیرگذارترین نوازندگان بر نسل‌های بعدی بوده است. امید است همراهان محترم این قطعات و قطعات بعدی را با دقت گوش کنند تا آهسته آهسته با سبک نوازندگی این استاد بی نظیر آشنا شوند، در آینده ای نه چندان دور تحلیل محمدرضا لطفی از سبک نیز تقدیم حضورتان خواهد شد @baygani1365🌹
تار جلیل شهناز و تنبک جهانگیر ملک در دستگاه شور.m4a
12.93M
تار: تنبک: جهانگیر ملک دستگاه شور مدت: حدودا سیزده دقیقه @baygani1365🌹
شور.mp3
16M
تار: تنبک: جهانگیر ملک دستگاه مدت: حدودا سیزده دقیقه @baygani1365🌹
هدف از انتشار دو فایل پیاپی در دستگاه شور این بوده است که همگی با فضای کلی این دستگاه آشنا شویم و گوش خود را به نغمات نواخته شده در این دستگاه عادت دهیم البته این امر مستلزم ممارست بیشتری است.